dinsdag 24 maart 2009

blij en gelukkig

Het krijgen van een award brengt met zich mee dat ik er nu zelf 7 weg mag geven.
Nu heb ik twee awards gekregen.. maar ik ga er toch echt niet 14 weggeven, ik hou het bij 7.
Mijn awards gaan naar:
  • Faire un songe (Hetty), dit blog was het eerste waar ik ooit bij toeval terecht kwam en ik kom er nog steeds graag een kijkje nemen.
  • La flotte (Heidi), een prachtig blog en die veranda....wat een sfeer!
  • Harten3 (Janneke), schitterende foto's, gewone simpele dingen.. kijk zelf maar.
  • Quinstyle (Ineke), ook nog niet zolang in blogland maar erg sfeervol.
  • I found my home (Lia), je gelooft toch niet dat dit een rijtjeshuis is? Een prachtig interieur!
  • Brocaatje (Karin), dit is genieten.. al die leuke hoekjes..
  • Vosges Paris (Dees), niet teveel gedoe, lekker stoer spul! Heerlijk!
Dit zijn dus maar een paar van al die heerlijke inspirerende blogs,ik wil ook nog even het blog van Gea (G-style) noemen en van Yvonne (English style), van hen kreeg ik een award en ook deze blogs zijn aanraders!

Dan 7 dingen die me blij en gelukkig maken...

Natuurlijk mijn man (Gert) en mijn dochters (Rianne en Janiek) heerlijke meiden die ik mag begeleiden bij het volwassen worden, genieten!
Ook met m'n vriendinnen voel ik me heel rijk, ze zijn heel trouw,ook in moeilijke tijden!
Gezondheid, ja dat is voor mij heel belangrijk, ik heb al 20 jaar last van extreme vermoeidheid en daar goed mee omgaan valt niet mee, het leven biedt zoveel leuks.. Maar ik ben me er wel van bewust dat ons gezin ook hierin rijk is, soms schrikken we op van slechte berichten om ons heen, maar tot nu toe is alles goed gekomen.
En ons "landgoed" daar word ik ook helemaal blij van.. lekker in de tuin wroeten, of gewoon wat rommelen of heerlijk met een boek op de deckchair in de zon!
Op dat landgoed staat ons huis, klein maar een veilige haven, een echt THUIS.De inrichting is landelijk stoer met vooral franse brocante.
Wat is het goed om dit zo eens op te schrijven, dat doet me nog eens goed beseffen hoe rijk ons leven is!

10 opmerkingen:

lia zei

He, ik lees net je nieuwe bericht.
En ik schrik ervan mijn tweede award.
En je opmerking vind ik super leuk en gaaf.
Weet niet wat ik moet zeggen. BEDANKT.
En je leven is inderdaad rijk.

Nogmaals Dank en lieve groetjes Lia

Ineke zei

Joh!! Ik wordt er verlegen van! Een tweede award in paar dagen tijd! Echt leuk! Hartelijk bedankt hoor!
En ja, je beseft het soms niet dat je rijk bent met gezondheid en de mensen om je heen. Vaak vind je het zo gewoon. Maar als je er dan over nadenkt voel je ineens hoe rijk je eigenlijk bent!
Nogmaals bedankt en liefs van Ineke

G-style zei

Je hebt het mooie verwoord Corine en al die rijkdom opnoemen is inderdaad wel eens goed ,dat had ik nou ook en ik had nog wel door kunnen gaan.........
Wat een heerlijke rust straalt de foto hierboven uit ,kan me voorstellen dat je huisje echt een THUIS is .
tot de volgende keer,lieve groet van Gea

faire un songe zei

Hoi, wat lief van je dank je wel.
Was blijf verrast gisteren, ik werd 3x verrast met een award.
Ik zal deze week mijn verhaaltje even schrijven.
En het een ere plekje geven in mijn blog.
Lieve groetjes Hetty

English style zei

Hoi Corine,
Nogmaals gefeliciteerd ! de roze awards vliegen over en weer he, zo ook bij mij, maar ik vind 21 blogs ook te gortig worden (heb 3 awards :-)
dus ik heb er een stukje aan geweid dat ik het iedereen gun waar ik op de blog kom (stoot ik ook niemand voor het hoofd)
vind je Napoleon paspop errrug mooi !! nu kan ik hem goed zien, PRACHTIG !
Fijne avond gewenst!
Groetjes Yvon

La Flotte zei

Hoi Corine, wat een leuke blog heb je...ik ga zometeen eens even goed kijken.
En dank je wel voor de award, er kwamen er maar liefst 3 binnen vandaag!
Nu moet ik zeggen dat ik er niet zoveel mee op heb hoor, ik vind het gewoon al leuk als mensen mijn blog bezoeken.
Maar ik ga eens even bij je kijken want ik zag al een paar mooie paspoppen voorbijkomen...
Groetjes Heidi

theeleuten zei

Hoi, ik lees dat je op de veluwe woont, ik dus ook....
Alleen in een dorpje en jij in een stadje(hihihi)ik ga op mijn gemak eens alle blogs langs, en een beetje afkijken wat een ander allemaal verteld en laat zien op zijn/haar blog.
Leuke foto's heb je al geplaatst,je woont mooi en een heerlijke tuin..ik ga je volgen hoor!
Groetjes Evelien

my day zei

Hoi Corine,
van harte met je award en wat leuk dat je me gaat volgen.Door alle awards die zijn uitgedeeld heb ik weer hele leuke blogs ontdekt.Ik ga je volgen en groetje van Ingrid.

The Old and the Beautiful zei

Heerlijk hoor al die Awards maar nu kijken we ook weer uit naar de gewone posts vind je niet? :-)
Maar verdiend had je ze zeker.
Fijne dag nog,Gr. Gonda

Anoniem zei

[url=http://www.freewebs.com/trazodone-buy]buy trazodone generic
[/url]