maandag 30 maart 2009

keuken

Gelukkig voor jullie geeft m'n blog geen geuren door, ik zit hier namelijk aan de keukentafel met m'n laptop in de verflucht. Vanmorgen heb ik hier in de keuken persoonlijk een paar deuren geschilderd, het lijkt goed gelukt!
Ons kleine huis heeft natuurlijk ook een kleine keuken, maar het is wel een keuken die past in onze sfeer.
Het was eerst een standaardkeuken met bovenkastjes, maar een paar maanden geleden hebben we de bovenkastjes eraf gehaald en nu hangt er een dubbel frans regaal (mooi woord voor keukenplank/rek). Er kwam natuurlijk wel een grondige reorganisatie bij kijken, want waar laat je de inhoud van 3 bovenkastjes..?! Dus verplicht opruimen en dan kom je er achter dat we toch wel veel overbodig spul in huis hebben.

19 opmerkingen:

The Old and the Beautiful zei

Nou ik vind je keuken helemaal geweldig hoor! En erg mooi zo met die planken boven je aanrecht.
Fijne dag nog.
Groetjes,
Gonda

lia zei

Wat een mooie en gezellige keuken heb je. Alles wat ik bij jou zie, bevalt me héél goed. Supermooi en helemaal mijn sfeer.
Alleen dat schilderen laat ik mijn mannetje doen [hij is schilder] dus lekker makkelijk.
Als hij niet met zijn brommertjes bezig is. Want hij heeft er nog veel meer, en gaat zomers ook toertochten rijden. Maar wel alleen Corine, ik ga niet achterop.

Prettige en vooral een zonnige week
lieve groetjes Lia

Isis zei

Wauw wat een mooie keuken en zo klein is hij niet hoor, valt best mee.

Groetjes
Irma

Mayflower zei

Hey Corine, ik vind je keuken helemaal geweldig, ik wil ook ooit de keuken veranderen en geen bovenkastjes meer, maar heb eigenlijk geen idee waar alles te laten.
Je wildkroon staat ook super enne...ik heb geen hekel aan een verflucht.
Fijne dag.
Groetjes Mea

Bonnie zei

Klein maar fijn.......en daar gaat het om.
Groot hoeft niet altijd mooier te zijn. Ik vind het hier super echt een plek voor een bakje.
Fijne avond

theeleuten zei

Je hebt een prachtige keuken en ja zonder bovenkastjes daar zou ik nu ook voor kiezen...maar al die "troep"waar laat je dat?
Je wildkroon is ook super....je hebt echt een prachtig huis....je mag nog veeeeeeeeel meer foto's plaatsen,groetjes Evelien

Simple pleasure zei

Leuk dat je even langs kwam, ik kom hier ook even een kijkje nemen. Mooi is de plank boven het aanrecht, en prachtige blikken heb je daar staan. Ik heb me aangemeld als volger.
Nog een fijne avond.

La Flotte zei

Ik vind het een prachtige keuken, leuk met het balkenplafond en zo klein is hij niet hoor!
Het regaal hangt super!

Groetjes Heidi

English style zei

Wauw Corine,
Prachtige keuken heb je, en ik ben helemaal weg van je bakkersblikken, superrrrrr !!

ohh enne, je bent van harte welkom, maar mijn suikerstrooiers verkoop ik niet snel hihi
groetjes Yvon

vosges paris zei

Hoiii dankjewel voor de award, ik ga er een stukje over schrijven op mijn Jarige blog ;) Je keuken is leuk, en ergens lijkt ie heel erg op die van mij al is mijn rek en kastdeurtjes iets anders ;P
groetjes desiree

t brocante sfeertje zei

Hai,volgens mij is je keuken heel niet zo klein hoor en wat n super-spullen lekker he
zonder bovenkasten wij hebben sinds eind vorig jaar ook n nieuwe keuken en ik geniet er iedere dag van,vooral van de AGA heerlijk.
zonnige week,Ingrid

Kirsi zei

Hi Corine,

I don't understand your language but your blog is so beautiful.

Have a nice & sunny week!

br, Kirsi

Sfeer van Toen zei

Wat een leuke keuken! Als ik mocht kiezen zou bij mij ook de bovenkastjes weg zijn..maar idd, WAAR..laat ik al die spullen. als ik er goed overnadenk valt het eigenlijk nog wel mee...mmmm, mischien toch een keer de gok wagen? Je bakkersblikken zien er schitterend uit!

Groetjes van Petra

piitis zei

Hello Corine!
Beautiful blog and photos.
I love style so much!
I wish you a lovely week:))
Greetings Piitis from Finland

Brigitta zei

Wat een mooie keuken!! Helemaal mijn stijl. Mijn vriend is bezig met de verbouwing van zijn huis en daar moet straks ook een hele nieuwe keuken in (van 2 ruimtes wordt straks 1 keuken gemaakt) dus ik zit overal keukens te bekijken (moet er straks toch een beetje mijn stempel op drukken LOL)

tatam zei

Uw keuken is totaal geweldig !!!! De rek is zo mooi, de dozen, ik hou van alles !!

disa zei

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區

Home is where the heart is zei

hihihi die reactie hierboven. Viavia kom ik bij je blog terecht en ben gelijk volger geworden. Wat een mooie keuken heb je en die planken op die kast, om je vingers bij af te likken. Ik ga nog even verder kijken bij je en kom binnenkort terug voor de rest ( verjaardag oudste)
Fijne dag
grtzz Brigitte

Elisa M zei

Wat een gezelligheid, die tulpen heb ik ooit nog geplukt bij de boer, prachtig worden die.