vrijdag 27 maart 2009

nieuwe oude spiegels

Spiegels... ik heb er iets mee, ze zijn vaak heel sfeerbepalend.
In ons huis hangt bijna in elke ruimte wel een spiegel, in de badkamer hangt zelfs een antiek exemplaar dat ik ooit voor 25 gulden op een rommelmarkt kocht.
De andere spiegels waren leuke nieuwe gevallen, wel in landelijke stijl natuurlijk..
Tot ik een paar weken geleden via marktplaats 2 oude franse spiegels heb kunnen bemachtigen,
ze zijn behoorlijk doorleefd en dat geeft ze voor mij net weer iets extra's..
Ze waren van een hollandse vrouw die getrouwd is met een franse man en met haar gezin in Frankrijk woont.... en nee ik hoefde ze helaas niet in Frankrijk op te halen... Ze kwam een paar weken naar haar ouders dus ze nam ze mee.
Haar ouders wonen een half uur van ons vandaan, dus we konden ze gemakkelijk daar ophalen.
Ja en eenmaal thuis kwam het echte werk... welke spiegel hangt waar het mooist??
Ik heb een paar dagen lopen rommelen en schuiven en toen was ik eruit, één in ons halletje (dat is direct leuk binnenkomen) en één op de overloop.
En zo hangen ze nu dus!

3 opmerkingen:

The Old and the Beautiful zei

Wat een prachtige spiegels heb je op de kop getikt!!! En wat een mooie bustes heb je ook zeg.
Het is een plaatje zo bij elkaar.
Fijn weekeind.
Groetjes,
Gonda

casa nostra zei

ik ben ook dol op spiegels en heb er ook overal wel hangen. hoe groter en hoe verweerder des te mooier ik ze vind, helaas vind je die maar zelden. je bustes zijn ook prachtig.

English style zei

wauw, prachtig die spiegels !! ik ben ook nog op zoek, maar vind ze wel errrug duur !
vind je paspopbustes ook geweldig !
groetjes Yvon