dinsdag 24 maart 2009

verrassing!

Vanmorgen had ik verschillende huishoudelijke taken op m'n lijstje staan.
Ik heb er geen hekel aan, maar... sinds ik de blogs heb ontdekt, heb ik te weinig uren in een dag!
Goeie training dus voor mijn zelfdiscipline, `s morgens kijk ik meestal even snel rond op de pc en daarna ga ik toch doen wat er gedaan moet worden.
En dan kan ik later op de dag wel lekker rustig rondkijken en hier en daar een reactie plaatsen.
Zo zette ik ook vanmorgen niets vermoedend de pc aan, even de reacties op m'n post van gisteren lezen... En kijk nou!!!! Yvonne (English Style) heeft me een award gegeven!!
Ik word er warm van...ik ben net begonnen met bloggen... en nu een award!
En eerlijk gezegd schrok ik ook wel even.. Want wat nu...? Wat wordt er nu van mij verwacht?
Maar dat is me ondertussen duidelijk, dus dat komt goed.
Yvonne superbedankt voor je waardering, een echte opsteker!
Voor jou nu deze prachtige seringen.

2 opmerkingen:

The Old and the Beautiful zei

Wat een verrassing he? Ik werd ook al verrast gisteren. Leuk hoor die erkenning.
Nu nog 7 anderen zoeken en 7 geluksmomenten.
Hebben we weer iets wat ons van onze taken afhoud.

Groetjes,
Gonda

English style zei

Prachtige seringen Corine, heerlijke geur (ruik ze hier hoor :-)
wat een mooie geluksmomenten heb je neer geschreven, zie dat bij jou ook gezondheid niet vanzelfsprekend is, hier ook niet (kamp al 20 jaar met een chronische darmziekte)
maar je beseft wel des te meer de kleine geluksmomentjes !!
geniet lekker van je awards (heb net van Lia ook weer 1 gekregen haha)
zo blijven we aan de gang he, maar ik vind het leuk te lezen wat een warme woorden aan de meiden onderling geschonken word, dat doet goed !!
groetjes Yvon