woensdag 1 april 2009

kleur in huis

Op verzoek van mijn jongste dochter (15) nu een paar foto's van haar kamertje.
Het is een kamertje van 2 bij 3, over de volle breedte zit een dakkapel, daar zaten 4 ramen in maar we hebben de twee buitenste dicht gemaakt, zomers was het namelijk net een broeikas..
Alle muren zijn wit en daarbij heeft ze gekozen voor een combi van rood en roze, en zo is het een sfeervol hip kamertje geworden.
Een paar maanden geleden hebben we de leuke oude linnenkast gevonden bij "de Landgoedwinckel" in Echten, misschien wordt hij nog wit maar voorlopig staat het zo ook heel leuk.
En.. ze verzamelt ook! Ze heeft al een heel rijtje schoenen en laarzen staan ! Een echte meid!

13 opmerkingen:

Hadasse zei

Leuk zeg! Wij hebben dat ook gedaan op het kamertje van ons dochtertje Loïs, zij had ook zoveel ramen en wij hebben het rechtse gedeelte dichtgemaakt, en het scheelt echt!
Ik heb de andere kamers al op mijn log gezet, alleen die van haar nog niet, ga ik binnenkort ook eens doen! Wij hebben ook kleur hoor! ;-) Erg leuk!

Bonnie zei

Nou dat kan ik snappen hoor dat haar kamer in beeld moest......het is een plaatje.
Daar kun je idd trots op zijn.
Ik vind de kast ook mooi zo...ik hou van het pure hout.
Dus meid......een prachtkamer heb je.
Fijne dag

my day zei

Hoi Corine,
dank je voor je bezoekje op mijn blog, ik dacht dat ik je al volgde maar vanaf vandaag ga ik dat zeker doen. Je dochter heeft een pracht kamertje, leuke frisse kleurtjes. Je keuken (uit je vorige post) is trouwens ook een plaatje.Kom hier gauw weer langs, groetjes Ingrid.

brocaatje zei

wat een gezellig plekje zo!
Leuk he om te zien hoe die meiden zo lekker kunnen prutten op hun kamer.
Onze steffie heeft net ook weer een kastje van me gekregen dus we zijn vrijdag ook druk aan het prutten geweest,gezellig!

Simple pleasure zei

Een gezellige meidenkamer,leuke kleuren combi vrolijk en fris!

Mayflower zei

Hey Corine, wat een plaatje. Leuk de combi rood met roze, een echte meidenkamer met een mooie Linnenkast.
Groetjes Mea

lia zei

Leuk, een echte meid.
Heerlijk al die schoenen en laarzen.
Ben daar ook een fan van.
En het is een leuke kamertje, gelijk heeft ze om ons dat te laten zien.
Zij word later misschien ook wel een blogger.

groetjes Lia

Brigitta zei

Wat een heerlijk kamertje en ik kan me helemaal vinden in Roze en Rood hoor echte meidenkleuren.
Groetjes
Brigitta

The Old and the Beautiful zei

Wat lief dat ze haar kamer in de blog wilde. En terecht hoor! Mooie kleurkeuze en al mooie oude meubeltjes op haar kamertje.
Daar houden wij van ;-)

Groetjes,
Gonda

jeanette zei

hallo corina, ik kom via via op je blog terecht leuk blog! prachtig zijn je paspoppen en complimenten voor de kamer van je dochter. ik ga je volgen hoor!
groetjes,
jeanette

English style zei

Wat een gezellige "rode"meidenkamer, met een leuke verzameling schoenen (het verzamelen zit er altijd al vroeg in he :-))
mijn dochterje (5 jaar) zit nog in de roze fase :-) en verzameld ook alles wat los en vast zit, schelpjes, steentjes, veertjes, en ga zo maar door... zucht, dat word nog wat haha
groetjes Yvon

dakkapel zei

wauw,
die plek van het dakkapel is erg mooi!!
de kamer krijgt zo een hele leuke sfeer,

voor meer informatie over een dakkapel: www.plaatseendakkapel.nl

Elisa M zei

Wat leuk zo kamertje