vrijdag 3 april 2009

spinluchter

Afgelopen zaterdag zijn Gert en ik naar Lemmer geweest, daar hebben we bij Moai Ald (Gea) dit schitterende spinluchtertje gekocht.
Hij hangt prachtig in onze overwegend witte slaapkamer.
Ik vind oude kroonluchters erg mooi maar ons huis is daar te klein voor.
Deze is precies goed van formaat en sfeer, dus we zijn er heel blij mee!!
Op de achtergrond hangt een babyjurkje van mijzelf, aan een simpele oude hanger.
Verder heb ik mezelf verwend met 2 magazines van Jeanne d'Arc Living.. ik vind ze erg duur maar er staan wel zulke mooie plaatjes in! Heel inspirerend.. En het zijn net woonboeken, je bladert ze elke keer weer door en ziet elke keer weer nieuwe dingen.
Gisteren heb ik zittend in de zon op een deckchair er zo van zitten genieten..

9 opmerkingen:

The Old and the Beautiful zei

Wat een prachtig kroonluchtertje zeg! En wat leuk dat je nog zo'n mooi baby jurkje van jezelf hebt. Mooie hanger ook.
Je hebt een mooie rustige slaapkamer als ik het zo zie.
Fijne dag nog.
Groetjes,
Gonda

Mayflower zei

Hoi Corine, helemaal mooi je kroonluchtertje, daar hou ik ook zo van en dat hangertje is ook mooi, ik zag ze laatst ook bij een webwinkeltje, misschien bestel ik er ook nog weleens eentje, ik heb nog wel een jurkje die daar mooi aan kan hangen.
Geniet lekker van het mooie weer en je prachtige magazines van Jeanne d'Arc.
Groetjes Mea

G-style zei

Hoi Corine , bedankt voor je bezoekje in onze tuin ,nu loop ik even jullie slaapkamer binnen hoor .......wat een prachtig kroonluchtertje heb je gevonden en wat je zegt ,de maat is precies goed!!
Ik vind dat kleine stukje slaapkamer al mooi met die roomwitte schrootjes ,smaakt naar meer...........
Nou ,geniet nog heerlijk van het zonnetje met je mooie tijdschriften ,die lijken mij ook wel erg leuk ,als ik dichtbij woonde kwam ik eraan en konden we ieder een lezen onder het genot van een kopje thee.

theeleuten zei

Leuk luchtertje heb je gevonden....en ja die bladen zijn geweldig en zoveel plaatjes om naar te kijken,dat is het geld meer dan waard!!

Gezellig weekend!Evelien

Bonnie zei

Nu jij hebt jezelf dus ff lekker verwend.
Als een ander het niet doet dan zelf maar ff toch?
Vind ik ook zo leuk....ik heb vandaag tuinplantjes voor mezelf gekocht.
Heerlijk met dit weer.
Fijne avond

English style zei

Wat leuk dat je bij Gea bent geweest ! ik wil ook nog graag een keer naar haar toe (mijn zus heeft daar luikjes gekocht en die zei dat het erg leuk was bij haar :-)
Prachtig luchtertje, evenals je jurkje op hangertje !
die JDL zijn inderdaad wel duur, maar ik vind ze het geld best waard, want je pakt ze elke keer weer om lekker door te bladeren, superblad vind ik het !
Groetjes Yvonne

lia zei

Je hebt een mooi luchtertje gekocht, ik heb er ook een in de gang hangen. En dat jurkje is ook zo leuk. Geniet het weekend nog maar lekker van je boeken in de tuin.

groetjes Lia

brocante roos zei

Hallo Corine,
Die tijdschriften zijn inderdaad erg leuk hè?Ik blader ze zelf ook regelmatig even door.
Ik wil je langs deze weg ook even laten weten dat ik het erg leuk vind dat je mijn blog volgt.
Groetejs Marjan

gea(moai âld) zei

hoi Corine,
Wat hangt ie daar mooi in je slaapkamer ,precies goed,ben blij dat je hem mooi vind.
En je hebt ook al lekker genoten van de JD,heerlijk he maar je wordt er wel onrustig van want alles wil je wel hebben.
En wat heb je trouwens een geweldig huis zeg echt smaakvol en je blog is ook prachtig.
Groetjes Gea (moai-ald)