maandag 20 april 2009

stillevens

Het is nog steeds heerlijk voorjaarsweer, de natuur verandert nu heel snel. Waar je eerst blij knopjes zag, zie je een paar dagen later gewoon al bloemen!
Ik heb gewapend met een schaar eens lekker door de tuin gescharreld en wat mooie takjes afgeknipt.
Daar heb ik een paar van mijn glazen vaasjes mee gevuld, en zo zijn er mooie stillevens ontstaan.
Zaterdag heeft Gert heel lief aardbeien meegebracht, daar ben ik namelijk heeel gek op! Eerlijk gezegd ben ik wel een fijnproever en ga ik vooral voor de echte hollandse zomerkoninkjes..
Maar wat verrassend.. deze aardbeien smaken helemaal niet verkeerd!
En het komische is wel dat ze maar € 1, - per doos waren.. dubbele pret dus.
Het jammere is natuurlijk wel weer dat ook de meiden ze erg lekker vinden :) dus we moeten eerlijk delen. Er zijn er nu nog een paar over, daar ga ik zo heerlijk in de zon op mijn gemak van genieten, het ultieme zomertuingevoel!

16 opmerkingen:

peet zei

prachtige stillevens ..
en heeeerlijke aardbeien , mmmm

geniet ervan
peet

lia zei

Mmmmmmmmm. heerlijke aarbeien.
Je hebt ook leuke flesjes met zilveren dopjes.
Vind ik ook altijd zo leuk.

groetjes Lia

Marja Visscher zei

Lekker die zonnekoninkjes! Je wilde je verdiepen in het maken van die collages schreef je. Tip Google op Picasa gratis te downloaden. Het is een systeem om je foto's overzichtelijk te rangschikken op onderwerp of datum, maar geeft ook de mogelijkheid om verschillende soorten collages te maken. Verder bestaat nog Wndershare en CollageMaker. Met deze twee laatste heb ik niet zoveel ervaring. Fijne week nog en met het mooie weer gaat dit vast helemaal lukken! Vriendelijke groeten, Marja

The Old and the Beautiful zei

Leuk he die eerste bloemen uit eigen tuin op tafel.
En ik heb net ook aardbeien op brood gegeten.
Enne...ik hoef ze niet te delen....hihi..;-)

Fijne zonnige dag nog.
Groetjes,
Gonda

Mayflower zei

Hey Corine, wat een mooi voorjaarsstilleven op je tafel en dan nog wel uit eigen tuin, dat is toch het allermooiste. Prachtige seringen.
Ik had met de Paas aardbeitjes (ook Spaanse) maar vond ze ook heerlijk ruiken en smaken.
Geniet van het zonnetje.
Groetjes Mea

G-style zei

Hoi Corine ,
die seringen zijn zo mooi van kleur en passen zo goed bij het glas ....mooie foto's !!
En ik proef de aardbeien al van hier ,heb ook een keer wat gehad maar die waren twee weken geleden nog niet heel lekker , ga nog eens weer een poging doen als ik jou zo hoor.
Fijne week nog ,
hartelijke groeten van Gea

Simple pleasure zei

Mooie stillevens heb je gemaakt. Het gaat inderdaad erg snel nu met de bloei, onze bloemsemboom is alweer uitgebloeid. Aardbeien, Mmmmm vooral met slagroom :)
Groetjes Jo.

t brocante sfeertje zei

Wat n prachtig stolpje heb je en je paarse bloemen zijn ook de moeite waard.Aardbeien voor 1,00 had ze vanmiddag in mn handen voor 4,98 3x raden wat ik daar mee gedaan heb.N appeltje was ook lekker!Groetjes,Ingrid

Bonnie zei

Beetje slagroom erop.....heerlijk.....
Fijne avond

Sfeer van Toen zei

Je hebt de award al, maar je krijgt hem ook van mij, kijk maar even op mijn blog!

English style zei

mmmm aardbeitjes !! lekkerr, wat heb je mooie flesjes staan, die dopjes, echt mooi !!
groetjes Yvon

Me zei

ik kwam via via op je blog terecht.
en vond het leuk om bij je op visite te zijn...ik kom vast gauw weer eens terug!
groetjes, Anna

Laura zei

Hi Corine!
I love the forget me knots and the lilacs and also the strawberries! Such a pretty vision!
Be well, Laura

Manuela zei

lekker....aardbeien als je eens weet hoeveel ik ervan gegeten heb toen ik zwanger van Renee was..en wat vind zij één van de lekkerste dingen?? juist! aardbeien!!!..mmmmmmmm..

fijne week!

brocaatje zei

prachtig je seringen!!
onze aardbeien waren waardeloos....so jammer!

my day zei

Hoi Corine,
je hebt al prachtige seringen staan zie ik,wat zal het straks lekker ruiken bij jou in huis.
En aardbeien zijn inderdaad erg lekker,alleen de eerste keer in het jaar dat ik ze weer eet krijg ik geheid jeuk en bultjes,daarna kan ik ze gelukkig weer zonder problemen eten,heerlijk.
Groetjes Ingrid.