woensdag 27 mei 2009

complimenten

Vorige week kreeg ik van Gonda (The Old and the Beautiful) een mooie award, ik heb 'm trots bij m'n gadgets gezet maar verder was ik nog niet gekomen. Ik heb in de tussentijd natuurlijk wel heftig rondgeneusd op allerlei blogs, want ik mag deze award doorgeven aan 4 medebloggers. En dat neem ik (natuurlijk) heel serieus..

Dames, deze award is een leuke manier om jullie een compliment te geven en te zeggen dat ik graag op jullie blogs kom. Geniet van de roem EN van het bloggen!

Tot slot nog even dit, deze blauwe bloemen zijn blijkbaar een lusthof voor kleine vlinders, het wemelt er namelijk van.. ik heb alle mogelijke moeite gedaan om er een paar op een mooi plaatje vast te leggen, maar ze fladderen druk rond, dus scherpe foto's.. ho maar! Deze is redelijk.. de vlindertjes zijn echt heel klein, toch zijn het echte vlinders en geen motjes, heel apart! Ik ga nu een kwarktaart maken, want morgen ben ik jarig, dus.. ben je (toevallig) in de buurt.. je bent welkom! Lijkt me erg gezellig.. een kamer vol bloggers.. :-)

14 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Corine, Wat een prachtige foto met de vlinder, is altijd een gelukstreffer om deze op de gevoelige plaat vast te leggen.
Gefeliciteerd alvast met je verjaardag, mmmmm heerlijk een eigengemaakte kwarktaart, als ik dichter bij je zou wonen dan kwam ik zeker even langs, lijkt me echt heel leuk om mijn blogvriendinnen in het echie te ontmoeten. Er moet maar eens een Blog-ontmoetingsdag komen.
Veel plezier morgen.
Groetjes Mea

Simple pleasure zei

Hoi Corine, Wat een verassing, een award voor mij. Ik vind het bloggen heel erg leuk, ( bijna verslavend :) ) En het is natuurlijk erg fijn dat anderen mensen graag langs komen om een kijkje te nemen waar ik zoal mee bezig ben. Dat vind ik ontzettend leuk om te horen, dank je dus voor deze award. Voor morgen voor jou alvast een hele fijne verjaardag toegewenst, en kwarktaart is mijn lievelingstaart, ik neem morgen in gedachten een hapje op je verjaardag.
Groetjes Jo.

G-style zei

Hoi Corine ,
alvast gefeliciteerd met je verjaardag , ik zou willen dat ik dichterbij woonde want ik ben morgen vrij en zou dan zeker langs komen !!!
Vanaf het hoge noorden wens ik je dan maar een hele fijne dag ,ik hoop voor je dat het weer morgen weer wat beter is dan vandaag.
Tot de volgende keer,
groetjes Gea

Carolina zei

Hoi Corine, ik voel me helemaal vereerd!!! Wat leuk dat ik een award van je krijg, heel erg bedankt hiervoor! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Hele fijne dag morgen, groetjes Carolina

Bonnie zei

Ha ha nou waar is in de buurt natuurlijk....
Ik heb wel zin in taart.
Maar alvast van harte hoor en geniet maar lekker morgen.......en ook van harte met je award, dik verdiend.
Bewaar je wel een puntje kwark voor me?

peet zei

Heèè Thanks Corine voor deze mooie award , wat een waardering zeg !
Leuk dat je ook een nieuwe blogdame een award geeft , ik heb haar blog ff bekeken ze heeft de award verdiend !
Ik ga weer mijn best doen om ook 4 uit te zoeken .
Gefeliciteerd met je verjaardag !
geniet van je dag !(enne ik ben heftig aan het "sonja-en dus ik kom maar geen taart halen ...)

Groetjes Peet

thornwoods at home zei

Hallo Corine,

Wat een leuke verrassing!! Ik ben heel erg blij mee met mijn award!! Super bedankt!!!

Zo te horen heb je het nog even druk voor morgen! Bewaar maar een stukje kwarktaart voor mij.

Leuke verjaardag toegewenst morgen!!

Groetjes van Monique

English style zei

Gefeliciteerd met je award en alvast met je verjaardag!!
je hebt prachtige blogs uitgekozen om ze weer door te geven !!
Voor morgen alvast een hele fijne dag gewenst!!
Groetjes Yvon

ps.mooie foto van het vlindertje !

The Old and the Beautiful zei

Lekker....kwarktaart! Alvast gefeliciteerd meid en ik heb geen flauw idee waar je woont en of dat dan in de buurt is...haha.
Fijne dag morgen en goed gekozen je 4 'winnaressen' van de Award!
Fijne dag morgen.
Groetjes,
Gonda

Something White zei

Ik las bij ´Simple Pleasure´ dat je vandaag jarig bent: hartelijke gelukwensen en veel goeds voor dit nieuwe levensjaar! Een fijne dag toegewenst!
Groetjes, Marjolijn

my day zei

Hoi Corine,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele mooie jaren toegewenst.Je hebt de Award doorgegeven aan erg mooie blogs,alleen de laatste ken ik nog niet dus daar ga ik even kijken.Mooie foto's van je clematis en de vlinder,probeer ze ook altijd vast te leggen op de foto maar het valt niet altijd mee.
Fijne verjaardag,groetjes Ingrid.

lia zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en met je award.
Maak er een mooie dag van.
Dat zal vast wel lukken.

groetjes Lia

peet zei

Hoi Corine
Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad !
Idd mijn vriendin heeft het winkeltje daar niet meer , maar is alleen het laatste weekend in de maand open bij haar thuis .
Als je richting Bergen gaat en je wil langs mail dan even , dan kan ik je zeggen of ze open is !
Fijn Weekend !
Peet

disa zei

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色