vrijdag 15 mei 2009

Feestje

Het was niet de bedoeling vandaag een post te plaatsen maar ik heb wel iets leuks te delen!
Ik heb namelijk iets te vieren..
De kinderen hebben Gert vanmorgen verrast met een kamer vol ballonnen! Hij is vandaag 49 geworden.. Van de week vroegen ze hem wat hij graag wilde voor zijn verjaardag, gekscherend zei hij toen: 49 ballonnen! Ja en zulke dingen moet je de meiden niet zeggen.. want dan krijg je ze dus gewoon ..

Ik moet zeggen dat het wel heel kleurig staat nu het zulk grijs weer is. Toen iedereen de deur uit was heb ik een fruitige aadbeienkwarktaart gemaakt voor vanavond, eigenlijk vieren we vandaag niks maar bij de koffie een stukje kwarktaart is altijd lekker! Eind van de maand ben ik zelf ook jarig dus we houden volgende week gezamelijk ons "feestje".

De keuken is weer opgeruimd, de taart staat in de koelkast en ik zit met een kop thee de blogs bij te lezen. En verrassing.. Peet (Naïf Nostalgie) heeft een award voor me!

Zo leuk die waardering voor m'n blog! Ik vind het gewoon leuk om dingen uit ons dagelijks leven in een post te zetten, het maakt dat ik nog bewuster van de gewone dingen geniet, ik ben zo blij met m'n gezin en ons "thuis". Uit ervaring weet ik dat het leven ook minder mooi kan zijn.
Peet en alle anderen die zo gezellig reageren op mijn blogberichten, bedankt! Het is heerlijk om via het web gewone dagelijkse dingen met jullie te delen. Fijn weekend allemaal.

19 opmerkingen:

Mayflower zei

Hey Corine, een dubbele felicitatie voor je.
Wat een vrolijk gezicht al die kleurige ballonnen en geniet van je Award en bovenal van je huiselijk geluk, wat dat is inderdaad het allerbelangrijkste.
Fijn weekend.
Mea

Bellavien zei

Gefeliciteerd met dit dubbele geluk vandaag! Geniet er heerlijk van, want je hebt helemaal gelijk wat is er mooier dan met je gezin het fijn te hebben, daar kan niets in de wereld tegen op. Liefs uit Zweden

Bonnie zei

Wat lief en kleurrijk die ballonnen daar.
Je moet ze dus nu even opslaan nog voor jouw verjaardag......misschien in de schuur?
En wat een mooie woorden....ook ik weet hoe het anders kan en nu is elke dag bij mij thuis een feestje......we zijn zo rijk.
Fijn weekend

trudette, zei

Wat een geweldige verrassing zeg , het ziet er zo feestelijk uit !
Van Harte Proficiat .

lia zei

Leuk al die ballonnen, en dan zijn je man ik bijna net zo oud. Ik was gisteren 49.
En leuk dat je weer een award hebt gekregen.
Gefeliciteerd dus met je man en je award.

prettig weekend
goetjes Lia

English style zei

Dubbel gefeliciteerd !! met man en award !
hoop dat jullie een gezellige dag hebben, en een prachtig weekend voor de boeg hebben, aan de kleurige balonnen zal het niet liggen en zo'n lekkere kwarktaart is altijd goed !
maak er wat gezelligs van !
Lieve groet, Yvon

Simple pleasure zei

Wat een verrassing een kamer vol ballonnen, een feestelijk gezicht. Nog van harte trouwens met je man, die moest voorzichtig de kamer in :)
Gefeliciteerd ook met je welverdiende arward, altijd leuk om op die manier verrast te worden.
Een heel goed weekend gewenst Jo.

Mama Monique zei

Van harte gefeliciteerd met je man en een fijne avond toegewenst.

Ik hoop van harte dat je door zult gaan met je inspirerende verhalen, ook al zie je dat misschien zelf idd niet helemaal ;-)

peet zei

Hoi Corine
Van harte gefeliciteerd met Gert !
Hij is van hetzelfde "bouwjaar "als mijn man .
Ik wens jullie een fijne dag toe !

Enne die award heb je gewoon verdiend !

Fijn weekend peet

Laura zei

Hi Corine!
Happy Birthday to Gert! and Happy Birthday to You! The balloons are so fun! Have a wonderful birthday week!
Be well, Laura

hartelijk zei

Van Harte, je hebt een mooie blog, echt een thuis idee.

Ik kan er erg van genieten als mensen juist in het alledaagse de kunst van genieten verstaan.
Ga zo door! groetjes Adriana

theeleuten zei

Gefeliciteerd met je man en je award!Wat een gezelligheid al die En je hebt een gezellige blog,dus ga zo door!

Fijn weekend,Evelien

my day zei

Hoi Corine,
gefeliciteerd met je man en met je Award.Nou 49 balonnen opblazen is nog een hele klus.Leuk hoor van die meiden om hun vader zo te verrassen.En je Award is natuurlijk dubbel en dwars verdiend,vind je blog ook super.
Fijn weekend,groetjes Ingrid.

Wondelgijn zei

Hihihi... wat een gezellige verassing vanmorgen!! Zouden onze kids ook kunnen verzinnen!!
p.s. weet niet meer precies hoe ik hier verzeild ben geraakt... maar ik vind het wel een leuke blog!!

Kind An Huys zei

Gefeliciteerd met je man en je Award!! Wat een mooie dag en dan ook nog zo verrast worden met een huis vol ballonnen!! Ik neem ook een kopje koffie en neem een stukje van je lekkere kwarktaart, mmmmm....lekker.
Nog een gezellige avond., groetjes, Anne.

The Old and the Beautiful zei

Dubbel feest bij jou dus. Onze mannen zijn in ieder geval al van het zelfde bouwjaar al duurt het voor de mijne nog 5 maanden voor hij 49 word.
En de award is mooi en dik verdiend.
Heel fijn weekeind.

Groetjes,
Gonda

G-style zei

Hoi Corine,
nog van harte hoor zowel met Gert als met je award , het is inderdaad leuk he dat vele anderen je blog zo leuk vinden Je geeft je toch een beetje "bloot" op deze manier maar het is ozo leuk al die reacties op de dagelijkse dingen en foto's van je huis en tuin.
Geweldig idee van de meiden om zoveel ballonnen op te blazen , Gert wist vast even niet hoe die moest kijken.......
Fijn weekend verder, groetjes van Gea

casa nostra zei

Gefeliciteerd nog! ziet er erg fleurig en feestelijk uit met zoveel ballonnen. voor jou ook nog een fijn weekend.

disa zei

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖