donderdag 14 mei 2009

slaapkamer in wit

Boven hebben we 3 slaapkamers, 2 ervan hebben nog de oude paneeldeuren mèt de originele deurklink.
Achter één van die deuren zit onze slaapkamer. Vandaag was het een perfecte dag om het beddengoed te wassen, het waait flink, alles kan lekker buiten drogen, dus... wasmachine aan en gelijk even gesopt en gezogen.
Al het originele houtwerk in de slaapkamer is wit, een simpel teakhouten bed en sisal op de vloer.. ook hier de stoere sfeer die bij ons past. Nou ja.. niet alles is stoer.. op mijn nachtkastje staat mijn aapje, een maf beestje dat me al 40 jaar trouw is..

Terwijl de was aan de lijn hing heb ik de voortuin geschoffeld, een paar flinke emmers groenafval kwamen er weer uit. Daarna mezelf verwend met een lekkere kop thee en toen het bed weer opgemaakt, lekker poduktief en toch relaxed bezig geweest..! En vanavond nog even nagenieten .. drooggewapperd beddengoed ruikt zo lekker fris!

16 opmerkingen:

English style zei

Heerlijk om zo bezig te zijn !!
en vanavond lekker slapen in een fris opgemaakt bed !!
wat een lief aapje is dat trouwens, echt zo'n levenslange metgezel !
je stoeltje vind ik ook super !!!
groetjes en een fijne dag gewenst!!

Bonnie zei

OOOOOOhhhhhhh dit is heerlijk..........en wat zul je vannacht heerlijk slapen.........zo mooi bij je, puur, naturel........fris.
En dat aapje is zoooo mooi, een dotje.
Ik denk nu alleen...ooh ik moet ook eens iets gaan doen.....

faire un songe zei

Heerlijk, wat zal jij lekker slapen vannacht.
Je bent lekker bezig geweest.
Groetjes

Anita zei

Lekker bezig hoor !!Leuk om dat aapje terug te zien,mijn jongste broer had vroeger precies dezelfde !!!Groetjes Anita.

Bellavien zei

Heeej, ik ga eens op zoek ik heb mijn aapje ook nog, je brengt me op een idee, deze is dus ook bijna 40 jaar oud ;o) Groetjes. Ps. ben ook dol op frisgewapperdWasgoed!

vosges paris zei

wat een activiteit daar op de zolder ;) en dat prachtige witte beddengoed maakt t plaatje af.

theeleuten zei

Ja dat is genieten je beddengoed lekker buiten gedroogd en dezelfde avond er weer onder liggen(wat zijn we soms toch vreemde wezens..)
En wat een mooie rustige slaapkamer heb je...
Groetjes Evelien

Simple pleasure zei

Niks zo lekker als een fris gewapperd bed, dat is altijd genieten als je er weer instapt. Wat een super leuk aapje trouwens, hij kijkt zo vrolijk.
Groetjes Jo.

Mama Monique zei

Daar wil je inderdaad wel elke dag onder in dromenland raken ;-)

Heb me trouwens aangemeld als volger en zou je graag als link op mijn weblog neerzetten. Hoop dat je dat niet erg vind? Je hebt een erg mooi blog en lees graag even met je mee.

Mayflower zei

Hoi Corine, wat zal je straks lekker slapen onder dat frisse beddengoed, daar kan geen droger tegenop. Ik moest het vandaag helaas wel in die droger doen, hier de hele morgen regen.
Je heb een mooie kroonluchter hangen en dat plafond in de slaapkamer is ook super.
Fijne avond en groetjes, Mea

lia zei

Oh, en dat slaapt zo lekkerrrr.
Wij hebben trouwens dezelfde deurkrukken, alleen hadden wij de roset recht op de deur gezet. Ja en dan zitten de gaatjes al in de deur dus hebben we het maar zo gelaten.
Wel leuk.

groetjes Lia

The Old and the Beautiful zei

Wat een heerlijk produktief dagje! En mmmm het slaapt zooo lekker onder fris gewassen beddengoed.
Een 'vers'bed noem ik het altijd zelf.

Slaap lekker.
Groetjes,
Gonda

G-style zei

Hoi Corine,
dat klinkt als een lekker relaxed maar toch heel productief dagje..........
Ik vind je slaapkamer net als de rest van je huis erg sfeervol ,lekker licht en gezellig ook door de mooie warme kleur van je vloerbedekking.
Fijn weekend alvast ,groetjes Gea

peet zei

Corine kijk even op mijn blog !!!!

Als ik jou post zie wil ik ook lekker aan de gang !!
Enne je aapje is lief ... ik heb van het weekend ook mijn knuffels gevonden tijdens het opruimen van de zolder .De kinderen van het geweldig .

Freekje zei

Hoi Corine, een prachtige slaapkamer, alleen de deurknop al! Mooi dat sisal, heerlijk naturel en toch zo stoer inderdaad.

Ik moet wel even glimlachen... wat kan je als vrouw toch blij worden van zo'n productief dagje, heerlijk de was aan de lijn.
Dat gaat mij net zo, huiselijke vlijt hé :)

Groetjes en zzzzzzzlaap lekker!

Elisa M zei

Op zulke momenten voel je je nog eens nuttig. Heerlijk