dinsdag 19 mei 2009

lastige opdrachten

Een paar weken geleden ben ik "getagged" door Laura (52 flea). Daarbij hoort de opdracht één foto te plaatsen die mijn "true style" weergeeft.. Daar heb ik een tijdje over na moeten denken. Maar nu heb ik toch een plaatje waarbij ik denk: dit is wat ik bedoel!
Het leuke is dat dit dus gewoon in onze eigen woonkamer is, in deze stijl leef ik samen met mijn gezin.
Ik vond het een lastige maar leuke opdracht en ik ben best nieuwsgierig naar jullie "true style -ideeën" , daarom geef ik deze opdracht graag door... Hetty (faire un songe) je bent getagged!
Vervolgens kreeg ik vorige week van Peet de award "one lovely blog", ik geniet van het bloggen en het is leuk te merken dat anderen met me meegenieten. Maar hier zit ook weer een opdracht aan.. doorgeven aan 4 andere bloggers. Dat is altijd wat lastig, je zit toch vaak allemaal op dezelfde blogs te kijken dus er zijn er al heel wat die (terecht) ook al zo'n award hebben gekregen. Maar hier toch een paar van mijn favorieten:
De laatste drie zijn buitenlandse blogs waar veel mooie foto's op staan en dankzij het google vertaalprogramma is in krom Nederlands ook nog te lezen waar het over gaat.
Tot slot nog een plaatje van paardebloempluisbollen na een fikse regenbui.
O en deze is ook de moeite waard, nat gras..(klik op de foto voor een vergroting, zo mooi!)

19 opmerkingen:

peet zei

Hoi Corine .
Jou foto van je huiskamer is heel mooi basic .
Of less is more .., ik denk dat je jullie style heel mooi in beld hebt gebracht !
ja ik vind het doorgeven van awards ook altijd een moeilijk klusje ...jou is het in iedergeval weer goed gelukt ! Ik kan ze allemaal , een top keuze .

Enne die foto`s in de regen in èèn woord super !

groetjes Peet

Laura zei

Hi Corine!
Your style is beautiful..elegant and sophisticated....and at the same time comfortable and soothing.....a perfect environment for your family....I love your photographs especially the dandelion in the wet grass....Thank you so very much for the blog award....that is so kind of you and I am honored and appreciate your support! Have a wonderful day!
Your friend, Laura

English style zei

Prachtige stijl geef je weer, helemaal jij !
gefeliciteerd met je mooie award ! en wat een prachtige regenfoto's ! daar houd ik wel van !
mijn favoriete plant is de vrouwenmantel, daar blijven de regendruppels zo mooi opliggen...
fijne dag !
Groeten Yvonne

Simple pleasure zei

Prachtig de foto nat gras, zelfs één regendrup kan mooi zijn. De stijl van je kamer is denk ik goed weergegeven zo in een foto. Nog gefeliciteerd met je award.
Groetjes Jo.

my day zei

Hoi Corine,
vind foto's met regendruppels ook erg mooi(zie mijn blog)en wat een mooie foto van je kamer,die kachel is supergezellig.
Fijne dag nog,groetjes Ingrid.

The Old and the Beautiful zei

Prachtige foto's Corine en helemaal groots natuurlijk dat je je 'true style' in je eigen huiskamer kunt vinden.
En misschien ben je er niet blij mee maar verdient heb je hem wel want je krijgt van mij alweer een volgende Award!
Kijk maar even op mijn blog.
En of je er iets mee doet of niet dat moet je zelf weten maar je weet dus wel dubbel en dwars nu dat je blog gewaardeerd word. Toch?
Gefeliciteerd en groetjes van
Gonda

Bonnie zei

Mooi hoor je stijl. Puur, basic, nostalgisch en een vleugje pastel. Heb ik het zo goed verwoord..?
Helemaal mijn smaak.
Fijne avond

hartelijk zei

Corine, wat heb je jouw stijl prachtig weergegeven, het spreekt me ontzettend aan en je prachtige regendrup foto is daar ook een onderdeel van, genieten...

Groetjes Adriana

lia zei

Ja, wat zal ik zeggen... Jouw smaak is een beetje mijn smaak. Rustig sfeervol en pure eenvoud. Ben helemaal weg van die napoleon pop.
En die award heb je ook dik verdiend.
Twee blogs die jij genomineerd hebt ken ik niet, dus ga eens even kijken.

fijne week
groetjes Lia

Manuela zei

heerlijke foto's!!

gefeliciteerd met je awards!
fijne avond nog....
groetjes

Mama Monique zei

In één woord:

P*R*A*C*H*T*I*G

Voor alle foto's, maar vooal de eerste ;-)

Jeannette zei

Perfecte foto van je ´style´!
Zou een goede naam zijn voor een tijdschrift trouwens...True Style. Kunnen ze meteen je huis als voorbeeld nemen!
Ik geniet in ieder geval altijd van je foto´s.
Groetjes van Jeannette

LantlivsAnette zei

Hello !!
Ohhh what a wonderful blog you have !! And thank you so very much for the award !!
From Anette in Sweden

Bellavien zei

Mooi landelijke, pure styl daar hou ik ook van, mooi weergegeven en omschreven. Groetjes

Brigitta zei

Ik vind jouw True Style erg mooi hoor!! Zelf ben ik nogal een chaoot, dus bij mij lukt zoiets never nooit niet hahaha, gelukkig kan ik bij veel bloggers meegenieten.

me and alice zei

Hello Corine!!
Thank you so much for the award!!!! Your room is beautiful! I have a similar armchair in our room...

Carolina zei

Hoi hoi, Wat een mooi huis heb je, erg sfeervol!! En die napoleon paspop geweldig!!
Ik ga je volgen hoor!! Groetjes Carolina

faire un songe zei

Hoi Corine.
Dank je wel voor je lieve gebaar en mij een de opdracht te geven om na te denken over mijn true style.
Ik zal er over nadenken en er binnenkort op terug komen.
Groetjes Hetty

Something White zei

Die kachel in jullie woonkamer... wat een prachtstuk!!