dinsdag 2 juni 2009

super voorzomer

Wat een super voorzomer hebben we dit jaar!
Alweer een prachtig zonnig weekend gehad.. zaterdag zijn we naar de Summerfair in Ommen geweest, daar is altijd een heerlijk relaxte sfeer, we hebben op ons gemak rondgestruind en we kwamen dit mooie meisje tegen! Loeizwaar.. ze is van gietijzer, maar zo lief!
Ze heeft een mooi plekje op de tuintafel gekregen. De zon en de warmte doen in de tuin heel veel veranderen, de pioenrozen zijn in een paar dagen tijd volledig uitgekomen..
De bloemen zijn zo kolossaal groot en het zijn er ook nog eens heel veel! Schitterend, gelukkig kunnen we er met dit mooie weer volop van genieten omdat we nu natuurlijk veel buiten zijn. En het is heel leuk om mensen blij te maken met een paar mooie takken uit onze tuin..
Ook de klimroos New Dawn die tegen het houthok aangroeit heeft razendsnel veel knoppen geproduceerd die al uit gaan komen..

Een mooi plaatje zo met de zon er half op (vind ik zelf)!

Ik kan nog wel even doorgaan over alles wat er in de tuin gebeurt, dus.. wordt vervolgd..

14 opmerkingen:

Princess Of Pink zei

Die pioenen en de New Dawn zijn echt schitterend! Mijn pioenen staan ook in volle bloei, het zijn er nog maar 3 lol. Maar ieder jaar komen er gewoon meer bij, dus moet even geduld hebben. In mijn vorige woonplaats hadden we ook een schittenrde New Dawn tegen een rozenboog aan. Moest hem helaas achterlaten met mijn verhuizing hierheen. Hoop er dit jaar nog eentje aan te schaffen.

Carolina zei

Hoi hoi, wat een erg mooi beeld zeg!! Daar zul je je een breuk aan gesjouwd hebben, maar de moeite waard, toch!! Super hé die mooie rozen, wij hebben ook de New Dawn en die zit in een rozen boog tussen de hedra. En ze zit ook vol met knoppen en al in bloei naturlijk, zo mooi hé!!
Heerlijk genieten nou! Groetjes Carolina

G-style zei

Wat een mooi beeld Corine , je hebt weer iets bijzonders op de kop getikt hoor ......
En de lente is ons heel goed gezind , als de zomer nu ook eens zo zal gaan dan hoor je mij niet klagen .
Je tuin ontwikkelt zich inderdaad mooi ,die bloemen zien er goed uit ,worden vast met veel liefde verzorgd !
Groetjes Gea

casa nostra zei

heel mooi dat beeld wat je gekocht hebt. die zou ik dus ook gekocht hebbben, ben dol op beelden en vooral in de tuin geven ze toch een speciaal sfeertje. je pioenrozen zien er ook schitterend uit en met dit mooie weer kan je er volop van genieten.

Manuela zei

lekker genieten van je tuin...helaas is het weer hier wat minder ,wel een klein zonnetje maar het waait hard...maar wat is geweest kunnen ze ons niet meer afpakken...
ik heb er ook van genoten...heerlijk...

groetjes!

Simple pleasure zei

Ook al zijn de beelden zwaar we nemen ze mee, ik dus een loodzware Maria. Deze is ook een plaatje met een mooie kleur. Mooi zijn de pioenrozen en de roos New dawn!!
Groetjes Jo.

Mayflower zei

Prachtig beeldje en staat mooi op de tuintafel. Je pioenen zijn ook prachtig, heb ze ook in de tuin gehad, maar na de bloei werd het blad gelijk zo lelijk dus heb ik daarvoor maar rozen geplant, nu staan de pioenen hier in de vaas.
Jouw New Dawn bloeit al...hier alleen nog maar knop, je foto is prachtig.
Fijne dag en groetjes Mea

Bonnie zei

Vind ik ook hoor...mooie plaatjes.
En ik ben gek op gietijzer....wat een pracht meisje zeg.....die zou ik ook niet kunnen weerstaan.....hebbe, hebbe....
Fijn dag

English style zei

Mooi dat meisje !!! zij verdiend inderdaad een mooi plekje in de tuin !
mooi is de new dawn he, zij staat hier ook zo mooi in bloei, samen met de Schneewitchen, Prachtig !!
Je hebt er een prachtige foto van gemaakt!
Tsja en de pioenen ?? die staan hier ook zo mooi te bloeien, echt GENIETEN hoor !!
groetjes Yvonne

lia zei

Dat beeld is prachtig, had ik ook zeker mee genomen. En die rozen zijn ook al zo mooi.
Die foto van de New Dawn is ook goed gelukt.
Geniet er lekker van, op naar het volgende rondje.

groetjes Lia

Joan zei

I have peonies in my post today. I also love dress forms. Come by for a visit. You have a beautiful blog. xo Joan

Janneke zei

Hoi Corine, wij hebben zeker een prachtig voorjaar gehad !! De tuine zien er allemaal zo mooi uit vind ik ! Trouwens prachtig hoe je aanwinst uit Ommen in je tuin staat. Zelf was ik er zaterdag ook, volgens mij waren er heel wat bloggers...misschien moeten we volgend wat afspreken, hahaha !

Stijn zei

Hallo Corine,

jawel de foto's komen eraan hoor, ben bezig met mijn kamer op te ruimen en opnieuw in te delen maar ze komen snel!

Blauw ga ik binnenkort proberen wat voor blauw zal ik pakken licht, donker of fel...??

Ik zou graag nog iets van je weten... hoeveel heb je voor de napoleonspaspop betaald, of zeg je dat liever niet...?? Anders in welke richting moet ik denken... Ik zag hem namelijk op sommige foto's staan. Ik ben er zelf ook naar op zoek maar ze zijn zooo duur... Als ik slaag voor mijn examens krijg ik een cadeau van mijn ouders ik dacht aan zo'n paspop ik zal wel zelf bij moeten leggen maarja...

Ik het graag van je,

Groetjes Stijn

Something White zei

Geweldige tuin met mooie zitplekken hebben jullie! Ik zag hierboven in een nieuwere post al wat foto´s en nu in deze post. Het ziet er allemaal heel uitnodigend uit. Ik zou ook heel graag een tuin willen hebben, maar daar moeten we toch nog even op wachten (misschien een jaar of 2).