maandag 24 augustus 2009

'nieuwe' kast

Voor de vakantie hebben we van een oude grenen kast de was laten verwijderen, want ik wilde de kast graag verven.. Die hoek van de kamer is erg donker en die donkere kast maakte het er niet beter op. Nu staat ie geverfd en wel weer op z'n plek, het resultaat is helemaal naar m'n zin! Bijkomend voordeel is dat de mooie spulletjes die er in staan nu ook veel beter uitkomen.. ('chalk' painting the past) In de kast staat een verzameling antieke glaasjes, nu aangevuld met wat franse souvenirs van onze vakantie in Zuid-Bretagne. Al hadden we nauwelijks ruimte in de auto om veel brocante mee terug naar huis te nemen, we hebben toch wat onweerstaanbare vondsten gedaan.. :-) ..die nu staan te pronken in de 'nieuwe' kast..

19 opmerkingen:

Manuela zei

mooi geworden!!!!
en leuk met je spulletjes erin..

lekker genieten..
fijne dag!

Carolina zei

Wauw hij is super geworden!!! Ohh en die kannetjes in je kast geweldig!!! Je hebt er trouwens allemaal leuke dingen in gezet...
Geniet ervan!

Groetjes Carolina

Bonjade zei

Prachtig zeg....zo heerlijk fris staat het.
En wat een mooie vondsten ook weer.
Trouwens die superlange salontafel is ook een plaatje zeg.
Fijne zomerdag

lia zei

Ja, dat heb je goed gedaan staat veel mooier. Het is meteen een ander geheel geworden. En je spullen komen ook mooi over.

groetjes Lia

Sfeer van Toen zei

Wauw, die is mooi geworden! Prachtige kleur ook! Ik vind Painting the past kleuren zo prachtig.. de nieuwe serie kleuren is ook zo mooi. Je brocante vondsten zijn ook leuk! Die koffiepotjes zijn lief! Dat zijn van die dingen waar je eindeloos mee kan decoreren.

Fijne zonnige avond nog!

Groetjes van Petra
ps. bedankt voor je felicitatie

Mayflower zei

Hoi Corine, wat een heel ander gezicht nu, de kast staat prachtig en de koffers komen ook mooi uit zo, ik ben gek van geschilderde kasten. Ook heb je prachtige souvenirs meegenomen van vakantie, die twee kleine kannetjes vind ik helemaal geweldig.
Fijne week en groetjes, Mea

Ilse zei

Moooooooiiiiiiii
Helemaal goed geworden...

Kind An Huys zei

Mooi geworden!! Wat een verschil, je kamer lijkt gelijk anders en lichter.
Wat een mooie vakantievondsten, vooral die kannetjes vind ik erg mooi!!
Geniet ervan.
Groetjes, Anne.
PS: heb je de was bij een schilder ofzo laten verwijderen? Ik heb n.l. nog een oude spekkast die ik wil verven, maar ik zie zo tegen het verwijderen van de waslaag op ( zo veel werk)
maar als ik je kast nu zo zie, vind ik het wel erg mooi!!!

The Old and the Beautiful zei

Het is echt een heel ander gezicht geworden zo. Heel mooi en veel lichter. Mooie spulletjes ook.
Die B&B in frankrijk klinkt ook super en ziet er ook super uit.
Mooie vakantie foto's.
En je spiegel met bankje eronder met de paspopbustes...een plaatje.
En natuurlijk nog gefeliciteerd met je dochter!

Liefs,
Gonda

Simple pleasure zei

Dat maakt echt een verschil, de hele hoek lijkt nu lichter. En mooie spullen heb je meegenomen, prachtige kop en schotels en die kannen tja... daar kan je niet genoeg van hebben zo mooi!!
Groetjes Jo

peet zei

Tja Corine ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties , je kast is super geworden .je spullen komen heel mooi uit zo .
je 2 zilveren theepotjes (?) zijn erg lief .

Een beetje bijgekomen van het feestje ?

Groetjes Peet

jeanette zei

oohh..toch vele malen mooier als zo`n kast wit wordt en net wat je zelf ook zegt, je spullen komen nu veel mooier uit. mooie tinnen kannen uit frankrijk, mooi handvat!

marga zei

Wauw......die is mooi geworden.
Wat een verschil zeg, je ziet gewoon dat die hoek nou een heel stuk lichter is!!!!

G-style zei

Hoi Corine ,
wat een verschil zeg nu die kast licht is !! Ik vind het prachtig geworden . En net als je zegt je spullen komen ook nog eens veel mooier uit .
Jullie het komende weekend drukte ivm het tuinfeest , ik duim voor goed weer hoor ................
Fijne dag vandaag en tot de volgende keer
groetjes Gea

le ciel flamand zei

Wat is die mooi geworden zeg! En inderdaad, je mooie spulletjes komen veel beter uit!
Groetjes, Annelies

Marja Visscher zei

In één woord: PRACHTIG! Wat een verschil zeg, je foto licht helemaal op. Heb een tijdje niet kunnen buurten omdat de KPN mij er uit had gegooid. Heb toen zitten sukkelen met het spraakgebrek van KPN 'de dongel'. Een drama op zich, zo langzaam. Maar met een nieuwe modem ben ik weer helemaal in het land en heb even lekker rond geneusd op je blog en de achterstand helemaal ingehaald!
Fijne avond verder!
Lieve groet, Marja

English style zei

ohh ik heb echt veel (mooie !) posten bij jou gemist, ben nu een beetje aan het bijlezen bij iedereen, maar dat valt toch wel tegen, erg tijdrovend haha
wat een prachtige foto's van je nieuwe aanwinsten (vooral die kop & schotels, superrr)
je kast is helemaal fantastisch geworden !!
ik had mijn koffers eerst op de grenen computerkast liggen, en sinds een aantal maanden op de witte kast, en dat verschil zie ik nu bij jou ook zo, komt veel mooier uit, ook de spulletjes in je kast !
nog gefeliciteerd met je dochter !!
weet niet of ik nu nog wat vergeten ben ...
Nou ja, wens jullie een gezellig weekend toe!!
lieve groet,
Yvon

Catharina Maria zei

Je hebt een heerlijk blog om rond te kijken en ik kom terug om wat verder terug te kijken .
Groet Rini

Marjan zei

ik kwam na wat gegoogle over verwijderen van een waslaag op jouw blog. Heb je de waslaag van de kast zelf verwijderd? Ik ben zelf van plan om een kast met waslaag dekkend wit te verven. Heb je nog tips voor mij? groetje Marjan