woensdag 7 oktober 2009

regen

Het regent al de hele dag.. en ik word er niet vrolijk van als het de hele tijd regent.
Ik mag best graag in huis zijn, maar af en toe even naar buiten lopen hoort daarbij.
En dat gaat nu niet.. nou ja het kàn wel, maar ik stond vanmorgen al onder de douche!
Dus voor vanmiddag heb ik een plan.. met een pot thee, een stuk zelfgebakken appeltaart en alle at homes van vorig jaar installeer ik me op de bank.. houtkachel aan.. (helaas dan moet ik dus toch eerst naar buiten om de houtbak te vullen).
Maar eerst een paar foto's van vorige week om toch een beetje kleur te brengen in deze grijze dag.
En ook nog wat oefenplaatjes naar aanleiding van de fotocursus van een paar weken geleden..
Het regent nog steeds.. ik ga hout halen..

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt gelijk hoor...kruip maar lekker op de bank en dan heerlijk bladen lezen....!

Geniet er maar van!

Groetjes, Ingrid

Tineke zei

Hi Corine, hier bij de zee is het al droog en schijnt er weer een klein beetje zon. Ik zal het naar je doorsturen, oké? Je alternatief klinkt ook niet slecht hoor! Je foto's zijn prachtig! Complimenten.

lia zei

Nou hier begint het nu ook net te regenen. Net nu ik op het punt sta om naar de winkel te gaan. Nog maar even wachten. De foto's lukken zo te zien goed.

Kruip jij maar lekker op de bank en dan ga ik nu naar de winkel.

groetjes Lia

Thamar zei

hoi hoi
Hier hangen donkere wolken en ik wacht dus op de regen die jij al de hele ochtend heb gehad. Ik zit heerlijk op de luie stoel met de laptop even wat berichten krabbelen en william zit lekker op de bank tv te kijken. we hebben net een spelletje animal party gedaan, hij is vrij van school, studie dag voor de juf. We hebben heerlijk samen langer in bed gelegen met de tv aan. Ik geniet vandaag ook.
Maar zo'n oude magazine dag is ook heerlijk, doe je misschien ook weer wat ideetjes op. Geniet lekker van je dag .
gr Thamar

Carolina zei

Hier is het nog droog, maar ik denk niet voor lang meer...
Ik ga zo met de kids naar mijn schoonvader en moeder op visite... ik hoop dat het droog blijft!!
Installeer je maar lekker op de bank met de houtkachel aan (dat lijkt me echt heerlijk zo'n kachel) en geniet van het bladeren in de At Homes!!

Groetjes Carolina

Irma zei

hier regent het ook al de hele dag en word daar ook nooit zo vrolijk van, maaarrrrrr je foto´s maken mij dat nou net weer wel want ik vind ze heel sfeervol en goed gelukt, dus komt alles toch nog goed.

Ilse zei

zo raar weer het is warm en regen...pfff liever nog koud en droog....mooie foto's

Hannekie zei

wat heerlijk om overdag thuis te zijn...daar kan ik alleen maar van dromen lijkt het wel....
geniet ervan
gr hannie

Bellavien zei

Dan weet ik gelijk waar de regen is gevallen hahaha... bij jou, hier droog maar dreigend, wel warm inderdaad voor de tijd van het jaar!

Hoop dat je heerlijk inspiratie hebt opgedaan!

Groetjes

Tureluur-Bellemietje zei

hier heeft het ook flink geregent...en ik heb het nadeel met een voordeel gecombineerd....stofjes ingekocht op de stoffenspektakel..gelukkig was het daarna droog want dochterlief moest voetbaltrainen

G-style zei

Hoi Corine ,

je fotocursus werpt z'n vruchten af zeg , prachtige foto's !!

Enne ........heb je nog een beetje kunnen genieten van je tijdschriften , appeltaart en thee ??

Ik heb vanmiddag in de regen met Joëlle achterop, tien minuten gefietst om haar naar een feestje te brengen even buiten het dorp . En toch zit ik dan op de terugweg te genieten met de regendruppels op m'n gezicht , het frist zo lekker op ..............jij als zomermens kunt je er niets bij voorstellen zeker ??

nou meid , ik wens je een fijne warme avond (bij de houtkachel )
groetjes Gea

English style zei

hier begon het vanmiddag te regenen, precies toen ik met Femke naar logopedie moest (op de fiets)en toen ik haar weer ging halen regende het natuuurlijk ook weer net grrrr, dus een lekkere natuurlijke douche op de kop gehad, nu zit ik lekker te genieten met een kop koffie,kaarsjes aan :-)
heb jij ook lekker genoten van je appeltaart, at homes en de thee ???
mooie oefen foto's heb je trouwens gemaakt!!
Fijne avond !!
groetjes Yvon

kienkele zei

't Is hier in't Friese ook slecht hoor, moest vanochtend gaan zwemmen, dus ik was voor de middag al drie keer nat geweest (douche, regen en zwembad). Vanmiddag was het even wat beter, maar nu hoor ik het weer plenzen. Zit al heerlijk in pyama en badjas achter de compu.
Enneh, dat oefenen voor de fotografiecursus gaat goed hoor! lieve groet, Tineke
groet, Tineke

jeanette zei

de hele dag regen is nie fijn, maar daarom weer zo fijn om in huis het heerlijk gezellig te maken door lekker warm te zitten en wat lekkers te nemen en wat leuks te doen, zoals deze prachtige foto`s maken!! is die cursus leuk? ik kan nog steeds een gratis fotocursus doen bij m`n camera die ik een tijd terug heb aangeschaft maar het komt er maar nooit van. wat voor soort opdrachten krijg je? ik vind de foto`s heel mooi van de flessen. toevallig heb ik zelf ook net foto`s gemaakt van karaffen etc..

groetjes, jeanette

brocante roos zei

Ik ben benieuwd of je middag zo heerlijk ontspannen is verlopen zoals je je had voorgenomen. Ook ik word niet erg vrolijk van zo'n regenachtige dag en probeer van de nood maar weer een deugt te maken zodat het toch een leuke dag wordt. Mooie foto's heb je gemaakt van de flessen...

Groetjes Marjan

theeleuten zei

Ja het heeft hier ook bijna de hele dag geregend,blll niets aan!
Maar met de kachel aan en een stapel bladen is het goed uit te houden...
Groetjes Evelien

bikim zei

Beautiful photo, dear Corine! love the smell of that flower.
sweet dreams,
Rosa

Kind An Huys zei

Wat lijkt me dat gezellig zo'n houtkachel!!!
Ook wel even lekker toch, een middagje voor jezelf en relaxen...
GRoetjes, Anne

brocaatje zei

lekker he zo bij de houtkachel,wij hebben hem ook elke dag aan,zaligggg
En laat de regen maar komen,zoeken we thuis gezelligheid toch :)

Mayflower zei

Hoi Corine, bedankt voor je lieve berichtje, daar voelt een mens zich toch meteen een stuk beter van. Jij heb het je ook gezellig gemaakt, wat heerlijk hè al die oude tijdschriften weer even doorbladeren. Gelukkig schijnt er nu hier een zwak zonnetje en het is droog.
Lieve groet, Mea

my day zei

Hoi Corine,
hier ook veel regen gister maar nu ziet het er gelukkig een stuk vriendelijker uit buiten.Voel je je alweer een beetje uitgerust na zo'n heerlijke leesdag met de houtkachel aan? Vind je foto's trouwens weer erg mooi, heb me zelf gister ook een orchidee kado gedaan,word je toch weer wat vrolijker van.
Fijne dag,groetjes Ingrid.

Bonjade zei

Maar het klinkt wel heel gezellig zo bij je op de bank met blad en appeltaart.
Dan zul je toch vast genieten....ondanks de regen toch....?
Enne neem een pluutje mee voor het hout hoor.
Fijne dag

Something White zei

Prachtige close-ups! Ik hou ervan, de spullen komen zo mooi in beeld en de schoonheid van de materialen wordt nog eens extra benadrukt.