donderdag 15 oktober 2009

vrolijk

Feest op ons landgoed! Vanmorgen is mijn oudste dochter Rianne geslaagd voor haar rijexamen.. Eind juni werd ze 18 en is ze begonnen met lessen, het ging direct al lekker, ze vindt autorijden helemaal leuk, dus kom maar op met dat examen. Maar de laatste twee weken was ze toch niet erg in haar hum, dat vervelende examen moest natuurlijk nog wel gehaald worden.. Vanmorgen om 8 uur werd ze opgehaald om alvast 'warm' te rijden, gelukkig ging dat prima, maar die zenuwen! Niet te hard een bocht inrijden, niet te nonchalant zitten (2 handen aan het stuur) en vooral goed kijkgedrag... Ze deed haar best en ze is geslaagd!! Voordeel: ze is weer lekker vrolijk (rianneschrijft.blogspot.com) Nadeel: vanaf volgende week moet ik mijn blikje op wielen delen Terwijl ik deze post schrijf, staat er een appeltaart goudbuin te bakken in de oven.. (ruikt heerlijk), want dit is natuurlijk wel een feestje waard! Tjonge wat worden de meiden toch snel groot.. nu gaat er dus al één de weg op met de auto.. Even iets anders... ik heb net een uitgebloeid boeket bloemen weggegooid, op zich geen onderwerp voor op m'n blog zou je denken... nou, wèl dus... Er zaten namelijk wat pluispluimen tussen waar ik heerlijk mee aan het stoeien ben geweest. En toen ik naar buiten liep om de rest van het boeket in de groene bak te kieperen, vond ik dit kastanjeblad op het grind. Een prachtig plaatje om mee af te sluiten. (even op de foto klikken voor een vergroting)

31 opmerkingen:

Kind An Huys zei

Wat goed van je dochter!! Zo snel al haar rijbewijs gehaald... Gefeliciteerd!!
En zo te zien is de herfst bij jullie ook al goed op gang, en de geur van appeltaart, heerlijk!!
Groetejs, Anne.

Home and Lifestyle zei

Kleine meisjes worden groot....gefeliciteerd!! Nu vrees ik inderdaad dat je je karretje moet delen en dat je hem niet altijd maar zo pakken kan!

Je foto's van de pluispluimen en het kastanjeblad zijn prachtig!

Geniet lekker van de appeltaart en bouw maar een lekker feestje!

Groetjes, Ingrid

t brocante sfeertje zei

Nou kanp hoor,wat n snelle leerling!Gefeliciteerd.Is zo gek om je kind auto te zien rijden.Mijn dochter heeft haar rijbewijs ook sinds kort maar ik vindt t maar vreemd als ze zo bij me weg rijdt.Zucht...ze worden echt te snel groot.Een gezellige avond met de appeltaart,Ingrid

Something White zei

Proficiat voor je dochter! Ik vond het zelf geweldig toen ik die nieuwe vrijheid van een rijbewijs had! :D
Prachtige ´pluis´-foto´s heb je gemaakt, erg mooi!

Bellavien zei

Wat snel haar rijbewijs, helemaal goed, hoewel ik was ook net 19 hahahaah....

Mijn brein stroomt over van de ideeen, maar velen komen ook te vervallen hahahaha... Prachtige fotos van het kastanjeblad, jij ziet anders ook prima wat mooie dingen zijn hoor.

Liefs uit Zweden

Anetta zei

Van harte gefeliciteerd!

kienkele zei

hartstikke goed hoor, feliciteer je dochter van me. Enneh.... mag zij nu ook in de volvo (hihi)???
kan me voorstellen dat je het ook wel een beetje eng vind, het gaat zo hard he?
fijne avond en geniet van de (ongetwijfeld) lekkere appeltaart! dag, Tineke

Rianne zei

Gefeliciteerd met het rijbewijs van mijn naamgenootje! En die foto is helemaal super, een klein kunstwerkje. Geniet van de appeltaart!

Mayflower zei

Hoi Corine, wat knap en zo snel al haar rijbewijs, dat is een felicitatie waard, ik wens haar veel veilig rijplezier toe.
Mmmm ik ruik je appeltaart, o wat is dat toch lekker. Je foto's van het verdorde kastanjeblad en de pluimen zijn prachtig, een heerlijke herfstsfeer. Leuk hè om toch nog wat blad of bloemen uit een uitgebloeid boeket te plukken en daar nog iets mee te doen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

jolanda zei

gefeliciteerd, en geniet van je appeltaart!
groetjes van jolanda.

seasons of my house zei

Terecht feest op je landgoed. Duurt nog even bij mij gelukkig, mijn zoon is pas 8, maar ja voor je het weet zijn ze groot......en rijden ze weg. Geniet ervan!
Groetjes, Karin

Irma zei

Gefeliciteerd met je dochter, ja wat gaat dat hard die van mij is 16 en op de scoot.
Wat knap dat ze in 1 keer het heeft gehaald, ja nu even de agenda's naast elkaar wie wanneer de auto nodig heeft.

Groetjes Irma
ps mooie creatie heb je gemaakt.

peet zei

Gefeliciteerd wat een knappe prestatie !!
Nou berg je sleutels maar op !! Ha ha
Mmmmm ik ruik de appeltaart al , geniet ervan .

Een heel fijn weekend alvast !!( maar dat gaat zeker wel lukken met zo`n vrolijke dame in huis !!)

Ik heb ook erg genoten van je prachtige foto
zo mooi en puur ..

X Peet

brocante roos zei

Ik wil jouw dochter langs deze weg van harte feliciteren met het behalen van haar rijbewijs!
Wat zal ze blij zijn....

Fijne avond daar samen...

Groetjes Marjan

Hannekie zei

wow...van harte gefeliciteerd. mijn zoon is al 23 en heeft er nog geen zin in...dat geloof je toch niet.....
wat een prachtige foto zeg...heel bijzonder
fijne avond
gr hannie

lia zei

Jij ook gefeliciteerd met je dochter. De jongste van ons gaat in december beginnen. En ze worden inderdaad groot. En nu in jouw auto en straks in de volvo.
De cursus gaat goed zo te zien, want je hebt een hele mooie foto van dat kastanjeblad gemaakt.
Nog een fijne avond.

groetjes Lia

vosges paris zei

gefeliciteerd! je laatste foto is echt heel erg mooi gelukt!

Jeannette zei

Gefeliciteerd Rianne!
Enne...toch ook wel handig, een dochter die je rond kan rijden als je zelf even geen zin hebt?
En ow...wat heb ik nu zin in eigengemaakte appeltaart...het water loopt me echt in de mond. Uhm nee Jetje..je bent op diiieeet!
Gets...van bloggen krijg je echt honger...het is nu semi-wetenschappelijk bewezen. ;)
En je laatste foto.....poster-materiaal! Prachtig!

marja visscher zei

Je laatste foto is echt waanzinnig mooi! Soms heeft een mens niet veel nodig om het leven mooi te maken!
Lieve groet, Marja

marja visscher zei

Was zo onder de indruk van de foto dat ik helemaal vergat te feliciteren met het behaalde rijbewijs! Proficiat hoor!
Lieve groet, Marja

faire un songe zei

Feliciteer je dochter... en super prestatie....!!!
En dat is zeker een appeltaart waard.
En je foto's zijn helemaal super..
Fijn weekend

brocaatje zei

superrrrrrr gefeliciteerd hoor voor je dochter met haar rijbewijs.
Nu maar flink oefenen :)

Twa zei

Gefeliciteerd met je dochter haar rijbewijs! En ook zo snel, super hoor.
En je foto's zijn heel erg mooi geworden, wat zo'n herfstblad al niet kan doen.
Prettig weekend.
Groetjes Antoinette

Ilse zei

Gefeliciteerd en nu rijden maar ...
Die foto's zijn PRACHTIG

Bonjade zei

Prachtig dat laatste beeld.....
Nou van harte hoor met je dochter, wat een prestatie......
Wat zul je trots zijn op deze dame.
Fijn weekend

Inka en Andre zei

Van harte gefeliciteerd.

Gr Inka en Andre

English style zei

Pakt ze nu niet de volvo mee i.p.v. jouw koekblikje hihi
Gefeliciteerd met je rijbewijs Rianne ! heerlijk, wat een opluchting zal dat zijn...
In gedachte smul ik een stukje appeltaart mee:-)
super mooie foto van het pluis met blad, cadeautjes van de natuur !
groetjes en een fijn weekend gewenst!
Yvonne

G-style zei

Wat een feest bij jullie zeg !! Knap van je dochter dat ze zo snel al haar rijbewijs heeft zeg .......feliciteer haar van harte namens mij .
En die foto's van je worden echt steeds mooier en mooier , die foto-cursus werpt z'n vruchten wel af hoor !
fijn weekend gewenst , groetjes Gea

my day zei

Hoi Corine,
Nou Rianne, gefeliciteerd hoor met je rijbewijs, knap gedaan hoor. En Corine ben je je auto al veel kwijt geweest nu je dochter er ook in mag rijden? Je foto's met de pluispluimen zijn erg mooi, zo'n zachte kleuren ook.
Fijn weekend,groetjes Ingrid.

Wondelgijn zei

Wow!!! Allereerst: van hart proficiat met dat rijbewijs, dochter van Corine!! En dan.... wat een schitterende foto's!! Een enkel blaadje, en dan zoiets moois.... Geweldig!!

Prulletje zei

gefailisietjeerd he, knap gedaan hoor! Tja..er breekt voor je ook een nieuwe fase aan...dochter met auto weg hahahahah