maandag 26 oktober 2009

zomergroet

Tussen de buien door liep ik even de tuin in vanmorgen.. maandag is niet mijn favoriete dag, mijn week komt altijd wat moeizaam op gang. En als het dan ook nog zulk somber weer is, dan word ik daar niet vrolijk van.. Maar vanmorgen toen ik dus de tuin inliep...zag ik dat de lathyrus nog een verrassing voor me had! Dus hup vlug naar binnen voor m'n tuinschaartje, alle bloeiende takjes afgeknipt en in een vaasje gezet. Zei ik gisteren nog dat ik me had overgegeven aan het idee dat de zomer echt voorbij was? Niet dus hè?! Hier word ik zo blij van! Dit is toch echt een hele mooie laatste zomergroet!!

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heerlijk dat een paar bloeiende takjes je weer helemaal vrolijk maken! Je hebt er mooie foto's van gemaakt, sfeervol met kaars!

Groetjes, Ingrid

Ilse zei

Idd een mooie laatste zomergroet en die stolp die bewonder ik telkens weer wat is ie mooiiii..

All Seasons zei

Hier kan je dan zo van genieten hè. Ik ken dat gevoel. Hou dat gevoel nog een tijdje vast, dan kan jouw week niet meer stuk...

♥ Patricia

Oma Nijn's Country Huis zei

jaahhh, maar je zal er toch aan moeten geloven hoor.het word echt winter,,maar je latirussenzijn mooi hoor.
oma nijn

Mayflower zei

Hoi Corine, wat een prachtige toegift, dat maakt je hele dag toch weer goed en wat staan ze in een prachtig glaasje. Ik heb genoten van je sfeervolle foto's, je cloche is ook prachtig.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

English style zei

Nou werd het toch nog genieten op deze druilerige en sombere maandag !!
Prachtig deze bloempjes he !
Groetjes Yvonne

Rianne zei

heerlijk die laatste takjes en mooie foto's!
Fijne week!

Bonjade zei

Ik dacht net nog ze is helemaal in de war...
Maar gelukkig geef je het dan nu toch echt op.
Ach let maar op ook de herfst is genieten.
Fijne week

Laura zei

Isn't is surprising how that touch of nature's color can lift our spirits in an instant! Love the colors of your blooms and am lusting after that glorious silver dome!
Take care, Laura

The Old and the Beautiful zei

Leuk he die verrassingen die de natuur soms nog in petto heeft. Zo is er bij mij een clematis gaan bloeien die het volgens mij in mei had moeten doen. Stomverbaasd heb ik er naar staan kijken en ook op de foto gezet (te zien in m'n laatste blog Autumn).
Dat laatste beetje kleur moeten we dan maar koesteren he.
Liefs,
Gonda

Lief Leuk & Anders zei

...maar nu is het toch echt afgelopen hoor! De bomen zijn hier bijna kaal. 't Is zo weer voorjaar!

Karin

Something White zei

Die cloche is zo´n mooi stuk, ik ben er weg van! Bij ons bloeien de bloemetjes ook nog buiten, wellicht is het nu iets te warm voor de tijd van het jaar en weten die lieve bloemetjes niet zo goed meer wat ze moeten doen, wel of niet bloeien... :)

Hannekie zei

heel mooi hoor. ik moet ook nodig even de tuin in maar ik kom volgens mij helemaal nergens meer aan toe .blehhhh
gr hannie

jeanette zei

ook in mijn tuintje is nog een glim van een lathyrus te vinden. ik vind je bloemetjes heel vrolijk staan in de volgens mij oude xenos glaasjes....

geniet er nog even van, want het is nu toch echt gebeurd met de zomer:-)

lieve groet, jeanette

lia zei

Jij wilt en zult die zomer vasthouden hé. hihi

groetjes Lia

seasons of my house zei

Nog een laatste zomerspartel, had ik afgelopen week ook nog even, maar vanavond was het al wel heel vroeg donker. Gelukkig hebben alle seizoenen hun charmes. Je hebt er weer een mooie foto van gemaakt, geweldig die cloche!
Fijne avond.

Tante Trien zei

hoi hoi

Iedereen krijgt wat hij toe komt jij nog een beetje zomer. Het is een gezellig plaatje geworden zo.
Gr Thamar

my day zei

hoi Corine,
nog even genieten dan van je laatste bloemetjes uit eigen tuin met een heerlijk herfstzonnetje vandaag.Leuk hè die onverwachte kadootjes van moeder natuur.
Groetjes, Ingrid.

theeleuten zei

Zulke lieve bloemetjes....staat lief....en gelukkig het is alweer dinsdag!

Groetjes Evelien

Wondelgijn zei

Nou, als dát inderdaad niet een mooie verassing is van moedertje natuur.... mooi zeg!!

Sfeer van Toen zei

Heerlijk hé, zo`n laatste toegift! Ik heb bijvoorbeeld nog ridderspoor in bloei! En de juffertjes in het groen staan er ook nog vrolijk bij..maar het blad begint nu echt te vallen...dus voor ik het weet is het kaal buiten. Prachtige foto, en de glaasjes heb ik ook! Ooit gekocht bij mijn stagebedrijf (de binnentuin)dáar heb ik veeeeeeeel weggehaald.. zucht. Maar goed, geniet van het weekend!

Groeten van Petra

@nne zei

Mooie blog! @nne

Mama Monique zei

Het is werkelijk weer een práchtig plaatje!

Bellavien zei

Soms zijn het toch weer de kleine dingen waar je gelukkig van word! Heerlijk dat we even mee mochten genieten!