zondag 29 november 2009

stoer en landelijk

We genieten vandaag van een heerlijk rustige zondag!
De surprises voor 5 december liggen klaar en zijn erg goed gelukt,
foto's volgen na pakjesavond...
De dames van 'brocante op de deel' hebben ons vrijdag aangenaam verrast met een ontzettend gezellig aangeklede brocantemarkt in winter/kerstsfeer!
In plaats van kramen hadden ze allerlei leuke hoekjes gemaakt waar je gewoon kon neuzen.
Wij hebben er een paar stoere landelijke spullen tussenuit gevist.
Een klein ladenkastje met 3 laatjes met veel vakjes, simpel maar zo leuk..
en gemáákt voor op de theetafel!
Ook deze vogelkooi heeft de juiste look...
En staat heel landelijk op de lange bank bij het achterhuis!
En dan deze snijbak..
gemaakt van dikke, stoere planken met toch ook een sierlijke touch!
Kortom, het was weer een goed weekend!

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Inderdaad, ik kan mij erg goed voorstellen dat je het een goed weekend vindt met al die prachtige aankopen! Heel mooi! Geniet er van!

Groetjes, Ingrid

Irma zei

heej Corine,

Mooie spullen, je bent echt heel goed geslaagd en leuk de hoekjes op de faire zo kom je heerlijk in de stemming.
Wat een mooie lange bank heb je staan echt heel gaaf.
Nou hier ook een rustige zondag, nog een hele fijne avond.

lieve groet Irma

Inka en Andre zei

Prachtige spullen,goed geslaagd en,het staat héél mooi en sfeervol.


Fijne avond,gr Inka en André.

jeanette zei

prachtig zijn je aankopen! ik ben benieuwd naar je surprises, wij deden daar ook altijd aan verplicht met gedicht maar mijn ouders en broer hebben een eigen zaak en ik werk in een winkel, wij hebben het altijd erg druk voor sinterklaas ook nog eens met koopavonden. wij hebben dat 2 jaar terug afgeschaft, het mag wel maar het hoeft niet, tja....en dan wordt het ook niet meer. wel jameer eigenlijks want het is zo leuk om iemand te foppen met een prachtig gedicht. ik wens jullie alvast een hele gezellig sinterklaas!

groet van Jeanette

Twa zei

Wat een ontzettende leuke spulletjes weer. En je hebt er een leuk plaatsje voor gevonden.
Groetjes Antoinette.

Wondelgijn zei

Goed geslaagd, lijkt mij!!! Wat een leuk ladenkastje, trouwens.... kan je ook (liefdes)brieven in opbergen... ;-)

lia zei

Je hebt mooie aanwinsten in je huis gehaald. Fijn dat je een goed geslaagd weekend hebt gehad. Zien we straks ook nog een keer de surprises.

groetjes Lia

English style zei

ohhh dat ladenkastje, superrrrr !!!!
gezellig was het he, wij zijn gisteren geweest, heb er ook wel wat spullen weggesleept :-)
probeer er deze week wel een post van te maken, maar pa word morgen opgenomen, dus zal wel weer krap in de tijd komen te zitten.
wij zijn na brocante op de deel doorgereden naar Juffertjes van Kampen, daarna naar Gea van Moai ald, en toen nog naar Gaertsje, bij de laatste 2 was ik nog nooit geweest, dus erg leuk en heb gisteren maar liefst 4 picasa dames ontmoet, dus was erg gezellig !
lekker dagje bijtanken, alleen moet het nu behoorlijk bezuren, kan namelijk bijna niet meer lopen van de rugpijn grrrrr
Fijne sinterklaas gewenst!
Groetjes Yvon

my day zei

Hoi Corine,
wat een mooie aanwinsten zeg,de snijbak vind ik echt zo mooi,wist eerlijk gezegd niet dat er zulke mooie bakken te vinden zijn.Ook het ladenkastje is een plaatje.
Wens je een fijne week,groetjes Ingrid.

jootje zei

mooie aankopen, en die snijbak vind ik helemaal mooi, ben er een beetje jaloers van hoor! geniet van je aanwinsten!
groetjes van jootje.

seasons of my house zei

O, jee......surprises al klaar :-( ik moet nog beginnen. Maar wat doe je voor een knul van 17 jaar oud! Ik zit nog steeds op inspiratie te wachten, misschien moest ik maar eens gewoon gaan beginnen....maar waaraan! Paniek.
Je hebt weer prima gescored zie ik wel, was vast een heerlijke zondag!
Groetjes, Karin

Ilse zei

Prachtig weer , dat je nog plek hebt met al die adresjes en aankopen....jong ding ;)

Mayflower zei

Hoi Corine, leuke nieuwe aanwinsten. Het ladenkastje is mooi en het lijkt alsof hij voor dat tafeltje gemaakt is. Ook je vogelkooitje is prachtig, staat mooi op de bank.
Ben benieuwd naar je suprises, ik had altijd een hoop lol om deze te maken en dan nog een leuke rijm erbij.
Fijne week.
Groetjes Mea

kienkele zei

Gossie, wat heb je weer leuke dingen gevonden, Corine, helemaal top. Dus je bent al klaar met je surprises, heerlijk op tijd joh, geen gestress op het laatste moment dus!
Fijne dag, lieve groet, Tineke

Manuela zei

heerlijke aanwinsten...
dat kooitje heb ik ook!!!

geniet ervan!
fijne week!!
groetjes manuela

theeleuten zei

Mooie dingen heb je gekocht....ik ben zaterdag geweest en ik heb een bakvorm meegenomen...voor een waxinetje en wat appeltjes erin te doen!(foto volgt0
Ik vond het superknus daar, ze hadden inderdaad leuke vogelkooitjes, maar die heb ik al in bestelling...
groetjes Evelien