donderdag 31 december 2009

5 voor 12

Oudejaarsdag.. vandaag is het 5 voor 12..
Nog even en we lopen zo een nieuw jaar in.
Tijd om even terug te kijken op 2009,
een jaar met een lach en een traan..
tranen omdat ik mijn leuke werk op moest geven omdat mijn energiepeil onder nul uitkwam, maar ook veel vreugde bijvoorbeeld toen ik met Gert de meiden Parijs heb laten zien!
Vooruitkijkend naar 2010
moet ik eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik niet weet wat ons te wachten staat..
We gaan er positief in,
het belangrijkst is dat we gezond zijn en dat we ons omringd weten met liefde op onze reis door het leven!
Ik heb geen bijzondere wensen..
natuurlijk hoop ik dat de meiden ook dit jaar doorgroeien tot leuke, lieve vrouwen met hart voor de medemens en natuurlijk hoop ik op een lange mooie zomer :)) verder gaan we gewoon door met genieten van de kleine dingen en van elkaar!
Fijne oudejaarsdag, avond en nacht! Doe voorzichtig en geniet!

17 opmerkingen:

Diana zei

Wat een mooi stukje! Fijne jaarwisseling gewenst!

seasons of my house zei

Hele fijne avond en ik hoop dat al je wensen uit gaan komen in het nieuwe jaar!
Karin

vosges paris zei

zo is t maar net als je gezondheid en je kinderen goed gaan ben je toch op z;n allergelukkigst! ik wens het jullie allemaal !

Wondelgijn zei

Ik wens jullie ook alle goeds toe in 2010. Met veel geluk, liefde en gezondheid!! Fijne avond!

Bonjade zei

Zo is het meis je gezondheid staat voorop. Dan is werk maar werk. En ach, vaak als een deur zich sluit opent zich weer een ander.
En gelukkig maar.......
A happy new year with lots of love.
Fijne jaarwisseling

Karin zei

Mooi gezegd, heel mooi. Een fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2010.

Home and Lifestyle zei

Mooie woorden...gezondheid en liefde is inderdaad het belangrijkste in je leven! Ik wens je in het bijzonder een hele lange en warme zomer toe!

Fijne jaarwisseling!

Lieve groet, Ingrid

Inka en Andre zei

fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2010 gewenst.

groetjes inka en andre

lia zei

Ja hoor, als je gezin het goed heeft en je gelukkig en gezond bent wat wil je dan nog meer.

Ik wens jou hier ook nog maar even alle goeds voor 2010.
lieve groet Lia

faire un songe zei

Je hebt het weer mooi onder woorden weten te brengen.
Zo dicht bij elkaar en door de blogs is het net of we elkaar al kennen.
Wie weet komt het in 2010 van een ontmoeting.
Ik wens je een heel goed en mooi nieuw jaar toe met een heleboel geluk, en energie...En hopelijk komt jouw wens voor een warme lange zomer uit,want dan kan ik er ook van genieten.
Lieve groetjes Hetty

Room Seventeen zei

Hoi Corine, een heel fijn nieuw jaar toegewenst!
Groetjes Hennie

peet zei

Hoi Corine
We gaan er voor een gelukkig zijn en een goede gezondheid !
Tja en dat je jonge dames lieve vrouwen gaan worden twijfel ik niet aan met zulke lieve pa en ma !!

Fijne avond voor jullie allemaal liefs Peet

Something White zei

Lieve Corine,
voor jullie gezin het allerbeste toegewenst! ´Een hart voor de medemens´, daar is alles mee gezegd, de essentie van ons leven en van geluk!
Hartelijke groeten, Marjolijn

Irma zei

heej Corine,

Al het goeds van de wereld toegewenst aan jouw en je man en je meiden, en heel mooi wat je wensen zijn, je gezin is toch wel het aller aller belangrijkste.
Dat je je werk hebt moeten los laten heeft je verdriet gedaan maar ik vind het moedig en bedenk hoe je er bent voor je gezin want daar wil je je toch 100 procent aan geven, je hebt voor jezelf maar zeker voor hun een heel goed besluit genomen.

Lieve groet Irma

thornwoods at home zei

Mooie woorden Corine, ik wens jou en jouw familie een gezond, gelukkig en liefdevol 2010 toe!!

Soms is loslaten moeilijk, maar denk dat het een goed besluit is.

Lieve groet,

Monique

Anoniem zei

It does appear, however, that hypnosis can help a person achieve his or her
weight loss goals. For many working to lose
weight, one failure is enough to get them off the
path to success. Expect to lose all that extra flabbiness as you melt off all your
unwanted fat.

my page Click At this website

Anoniem zei

As the medium is not limited to any particular geographical or demographic region, advertising
on internet radio would give the business an international audience base.
Listening to Internet radio is a breeze for anyone who's familiar with the World Wide Web. Most radio stations on the Internet have offline counterparts.

My site www.topsflops.eu