dinsdag 15 december 2009

koud

Buiten is het koud!!
Toch ben ik vanmorgen (heel stoer) de tuin al ingegaan om winterfoto's te maken..
Zonder statief, in de kou je toestel stil houden valt niet mee..
Dit is de fiets van Rianne.. die moet zo krabben als ze weggaat :)
O en dit is de perenboom.. mooi die vorst op de wat knoesterige takken!
Ergens in m'n achterhoofd zingt een woord rond.... 'winterslaap'....
maak me maar wakker als het weer boven 0 is, of liever boven 15!
Ach nee, ik blijf toch maar wakker, er is ondanks de kou nog zoveel waar ik van geniet, dat wil ik toch niet missen!!

16 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat stoer van je zo vroeg op de morgen. Enne nu zit je vast heerlijk bij de warme kachel met chocomelk......
Dik verdiend hoor want dit zijn prachtige winterbeelden....
Fijne dag

Ilse zei

mooie foto 's !!
Ik zit met een kachel aan binnen heb net bedden verschoond, wasjes gedraaid en zit aan de 6e bak koffie nu...

bellavien zei

Prachtig, het lijkt erop dat jij het kouder hebt in Nld. dan ik in Zweden!

peet zei

Ohhh Corrine wat het je mooie foto`s gemaakt met bibberende handen !!
Ik heb medelijde met je hoor ...
tja sorry des te kouder het word des te blijer ik ben , ik ben echt een wintermens !
Nou ga maar weer lekker onder een dekentje bij de kachel zitten met een koppie thee !

groetjes Peet
Hier staat de houtkachel ook lekker aan hoor !

jootje zei

hihi wij hebben ook zo´n fietsenrek, met de omafiets van mijn dochter erin. die foto had bij mij gemaakt kunnen worden! wel lief hoor dat je toch de kou inging, nu kunnen wij van je mooie foto´s genieten.
groetjes van jootje.

Home and Lifestyle zei

Al geniet ik het meest van de zomer, deze vrieskou vind ik ook niet verkeerd en ik vind het binnen dan nóg knusser! Mooie foto's!

Groetjes, Ingrid

. zei

Hartstikke leuk al die blog dames die de tuin in gaan met hun camera, genieten hoor.
Mooi de perenknoest en voor je het weet is dat weer 1 van de eerste fruit boom die bloesem geeft.
ik ben wel blij met onze seizoenen nooit saai.

lieve groet Irma

my day zei

Hoi Corine,
ja mooi hè, ik moest vanmorgen ook echt even de tuin in om al dat moois vast te leggen.Ik hou ook niet zo van de kou maar als het dan zo mooi wit is buiten kan ik er echt van genieten.
Jou foto's zijn ook prachtig en nu lekker genieten van een warme chocolademelk want het gaat vannacht weer hard vriezen.
Fijne avond,groetjes Ingrid.

Berna zei

Wow mooie plaatjes hoor!

lia zei

Ja mooi Corine, goed dat je de kou getrotseerd hebt. Het gekke is dat ik altijd moet werken ofzo als het van dat mooie maar wel koude weer is.
Groetjes Lia

seasons of my house zei

Wat ben jij een stoere meid. Ik stond vanochtend ook buiten......te krabben omdat ik moest gaan werken, wordt ik nooit vrolijk van :-( Maar ik geniet van de winter, beter dan al die nattigheid en nu maar wachten op sneeuw, heerlijk.
Karin

brocante roos zei

Dus voor jou een frisse start vandaag. Van de eerste zonnestralen geniet je het meest en zo ook van de eerste vorstdagen. De foto's zijn prachtig geworden, wat is de natuur toch mooi.

Groetjes Marjan

jeanette zei

jij bent niet zo`n wintermens hè? knap en zeker stoer dat je dan zo vroeg al foto`s knipt! ze zijn mooi, prachtig met die vorst erover, ik hoop dat het do-morgen ook nog zo is want dan wil ik graag een rondje tuin doen. Mooie foto`s en van mij mag je vaker zo vroeg hoor'-)

groetjes, jeanette

brocaatje zei

Mooie foto's..........en nu is er echt sneeuw ik denk dat er hier wel 5 cm ligt,lijkt zo super!

English style zei

Hoi Corine,

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt ! is het vandaag bij jullie ook een witte wereld ?
het blijft hier maar doorsneeuwen, prachtig om te zien !
Wij (Steffie & ik) willen jullie heel erg bedanken voor de prachtige kaart !!
wat een verrasing, en ook een opsteker!
Gistermiddag hebben wij helaas erg slecht nieuws te horen gekregen over mijn vader (blaaskanker met uitzaaiingen)
dus voor ons zal de Kerst anders zijn, maar we proberen de schouders eronder te houden...
Wij wensen jullie wel een fijne en mooie Kerst toe en alle goeds voor 2010 !!
Lieve groet,
Steffie & Yvonne

disa zei

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色