vrijdag 4 december 2009

rijmen en dichten

Afgelopen week was druk en vol met pret we hebben zelfs ons schoen bij de kachel gezet want sint (zo zei Rianne) wilde ons graag trakteren en dat konden we natuurlijk niet negeren blij verrast waren we de volgende dag toen er heerlijke, ambachtelijke chocolade in lag gelijk maar gauw een foto gemaakt want we weten wèl hoe lekker dat smaakt dus nee lang staan dat zal niet lukken eerlijk gezegd... hij is al in stukken... een lieve verrassing van dochtersint die alle snoeperij zelf ook zo lekker vindt Verder bestond de week uit surprises maken en cadeautjes kopen de hele dag met rijmwoorden in je hoofd rondlopen en een beetje stressen want het moet wel klaar dus af en toe de handen in het haar.. maar gelukkig het eind is in zicht ik hoef nog maar één gedicht.. Dus familie, kom maar op pakjesavond wordt helemaal top!

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ha ha...leuk gedicht hoor en lekkere chocola! Veel plezier met pakjesavond!

Groetjes, Ingrid

Wondelgijn zei

Heel veel (snoep!)plezier!!

faire un songe zei

Hoi Corine,
Je gelooft het misschien niet, maar ik heb niet zo veel met mijn huis in kerstsfeer.
Heb altijd een raar gevoel als ik ballen in een boom hang.... is niet zo;n mijn ding.
Viktor moet dit jaar werken met kerst dus..ik zit best wel veel alleen met de kids.
We maken het wel gezellig hoor...!!
Maar het is niet zo mijn ding.
Klinkt raar of niet dan..???
Groetjes en een fijne sinterklaas avond

Inka en Andre zei

Héél veel (dicht)plezier,chocolade ziet er wel héél erg lekker uit.

Fijne pakjesavond,gr Inka en André

kienkele zei

Helemaal leuk, een post op rijm! Ik wens jullie een hele fijne en gezellige pakjesavond!
Groetjes, Tineke

Jeannette zei

Corine....dat je nog de puf had na zoveel gerijm om ook nog even voor ons te rijmen!
Gezellig!
En wel erg prettig om een choco-sint in huis te hebben....moet ik ook eens aan gaan werken. ;)
Heel veel plezier morgen.

lia zei

Hoi Corine, wil je hier toch ook even een fijne avond wensen. En die ambachtelijke chocolade zal zeker heerlijk hebben gesmaakt. [want die zal nu wel op zijn]
groetjes Lia

seasons of my house zei

Fijne avond!!
Karin

Vero zei

zo, jij kan rijmen en dichten zonder je hemd te ligten ;)

Groetjes, Veronique...en veel plezier vanavond!

The Old and the Beautiful zei

Dat heb je leuk gedaan! Fijne avond en leuk weekend.
Groetjes,
Gonda

Mayflower zei

Het rijmen en dichten gaat je heel goed af Corine. Ik wens jullie een hele gezellige pakjesavond toe.
Lieve groet, Mea

English style zei

Rijmen gaat je erg goed af hoor Corine hihi,
Hoop dat je een gezellig avondje hebt gehad !
Groetjes Yvon

my day zei

Hoi Corine,
wat een goede dichteres ben je,heel knap hoor.Hoop dat jullie avondje heel gezellig is geweest en nu lekker voorbereiden richting de kerst.
Fijne zondag,groetjes Ingrid.

marja visscher zei

Wat een leuke blog-post echt op weg naar een spannend Sintavondje. Ik hoop dat je het leuk hebt gehad! Nou, maar weer op naar Kerst.
Geniet van de dag en lieve groet, Marja

Mama Monique zei

Wat goed!!

Niet alleen het gedicht, maar ook zo'n heerlijke dochter! ;o)