donderdag 21 januari 2010

aspirant-kapster

Goed nieuws!!
De tour van vorige week donderdag langs allerlei kapsalons is niet voor niks geweest...
Bij de laatste salon in Epe waar we waren was de baas er niet, maar de meiden van het team hadden zo'n goede indruk van Janiek dat ze het er diezelfde dag nog met hem over hebben gehad en hij wilde graag een gesprek met haar!!
Dus werd Janiek direct gebeld met het verzoek woensdag (gister dus) om half 6 langs te komen.
Heeeel zenuwachtig heeft ze zich daar dus nog eens gemeld en met succes...
Ze is aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de aspirant-kapster..
een paar weken geleden heeft onze eigen kapster die ook fotografe is mijn twee meiden 'gebruikt' als oefenmateriaal na een bijscholing.
Met tassen vol kleding en accessoires hebben ze zich daar een paar uur prima vermaakt voor de camera :)
Vanmorgen bij de AH heb ik alle benodigdheden voor onze traditionele appeltaart verzameld, want we grijpen deze stap op de carrièreladder van Janiek natuurlijk aan om een feestje te bouwen... waarvoor iedereen die met ons meeleefde bij deze van harte is uitnodigd!

26 opmerkingen:

monique zei

Hoi Corine, wat een super nieuws. Ik zal vanmiddag aan je denke als ik aan de thee zit met een plakje cake. Helaas niet zelf gebakken maar toch lekker.

Wens je dochter veel plezier met haar opleiding en de stage. Uit ervaring weet ik dat ze het supergaaf naar haar zin gaat krijgen!

Groetjes Monique

Pink Princess zei

SUPER nieuws, gefeliciteerd!! MMM Appeltaart, lekker...had vanmorgen een vergadering van ons kerkblad en we werden ook getracteerd op appelgebak...met slagroom lekker!!!!

Groetjes....

Roelien zei

Ah mooi zo! Gefeliciteerd..

Mayflower zei

Hoi Corine, hoeraaaa....gelukkig dat het je dochter eindelijk toch gelukt is een stageplek te bemachtigen, gefeliciteerd. Enne die appeltaart..........mmmm, bewaar maar een stukje.
Lieve groet, Mea

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor haar zeg! De moeite werd beloond. Geniet lekker van de appeltaart........mag ik een stukje?

Something White zei

Prachtige, fotogenieke dochter heb je! En proficiat voor haar met deze nieuwe baan! Wens haar maar veel geluk :)
Groetjes, Marjolijn

English style zei

Wat fijn dat na al die inspanning er toch een zaak is die haar de kans wil geven !!
Zeker reden voor een feestje hoor, zet die oven maar aan... :-)
veel succes gewenst voor Janiek ! en nu kan mams ook weer tot rust komen pfffft, voor jou ook inspannend he
groetjes en geniet van je appeltaartje
Yvon

Home and Lifestyle zei

Wat een opluchting...gelukkig dat het allemaal op z'n pootjes terecht is gekomen. Soms moet je op het juiste moment op de juiste plaats zijn!!! Wens haar maar veel succes op haar stageplek!!

Groetjes, Ingrid

Bonjade zei

Nou dan kom ik er nu aan......;)
Zie je, het komt goed......
Ik wist het.
Van harte, jij met je dochter en zij met haar top baan en haar lieve mam die zo meeleeft.
Fijne feestdag

Rianne zei

Gefeliciteerd! Geniet van de appeltaart en veel succes op de stageplek!
Groetjes

Weerspiegeling zei

Yes, geweldig! Gefeliciteerd, wens haar maar heel veel succes én plezier in de kapsalon. Enne... geniet van de appeltaart!
Groetjes, Anita

Karin zei

Geweldig, gefeliciteerd. Een hele zorg minder toch?

faire un songe zei

Super..!!! gefeliciteerd... welke kapper in Epe...Het is mijn geboorte dorp.. en victor gaat nog altijd naar de kapper in Epe (oude schoolvriend) .. ik heb er zelfs nog aan zitten denken m het even te vragen voor je dochter.. zal wel heel toevallig zijn als ze nu daar terecht kan...
Hoor het wel van je...

jootje zei

wat leuk voor je dochter dat het gelukt is! gefeliciteerd!
groetjes van jootje.

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd, de aanhouder wint!
Was de appeltaart lekker?
Fijne avond
groetjes Jolanda

lia zei

Nou dat is geweldig voor haar. Feliciteer haar maar. Dat is weer een andere dan van een dinsdag. Hoe dan ook, doe maar een lekker stukje taart.

fijne avond, lia

oma leentje zei

Wat leuk voor haar. Is nl zo'n leuk beroep. Ik kan het weten want ik ben( al o ik durf het bijna niet te zeggen )44 jaar kapster.... Nooit 1 dag spijt gehad. Heerlijk voor en van harte hoor. Voor jullie weer een zorg minder

jeanette zei

Wat een super nieuws....gefeliciteerd!
en nu....lekker aan de taart, of is ie al op??

groetjes, jeanette

seasons of my house zei

Yeeeeeeeehh!!!! Wat zal moeders opgelucht zijn, gefeliciteerd hoor. Zie je wel, alles komt goed. Zo en kom nu maar op met die appeltaart (zonder krenten graag)!
Liefs, Karin

Brigitta zei

Wat heerlijk voor je dochter. Ik weet van mijn hulp dat haar dochter ook zo'n moeite had met het vinden van een plek bij een kapper. Ze moet nu een uur rijden, maar heeft een superplek gevonden waar ze al bijna alles zelf mag doen. Zo zie je maar, de aanhouder wint!!

En wat heerlijk een appeltaart, maar om er nou eentje voor mij alleen te maken.... die tarte tatin zag er trouwens ook super lekker uit!!

Brigitta

* zei

Gefeliciteerd, pfffff gelukkig net op de valreep, heerlijk appeltaart, heb je nog over of ben ik te laat....... er gaat niets boven Hollandseappeltaart.

Wens Janiek een fijne tijd bij deze kapsalon.

liefs bellavien

Manuela zei

wat fijn dat het gelukt is!!! de volhouder wint!!!

je dochter heel veel succes gewenst!!

fijn weekend

groetjes manuela

Wondelgijn zei

Nou, als dát geen felicitatie waard is...? Proficiat!! Erg leuk nieuws!!

marja visscher zei

Gefeliciteerd! Een mooi begin van een ongetwijfeld stralende carrière. En dan appeltaart als nagerecht...geef me ook zo'n moeder! Wens je dochter maar veel succes, ze gaat het vast maken.
Lieve groet, Marja

Berna zei

GEFELICITEERD!!!! Weer een zorg minder.

Hannekie zei

goh geweldig zeg. vanharte !!!!!!!
gr hannie