zondag 3 januari 2010

goed begin?

2010.. een nieuw jaar.. een nieuw begin.. ?!
December 2009.. de laatste weken van het jaar hebben we heel veel sneeuwfoto's kunnen maken! Prachtig hoor, maar ik vond het wel mooi geweest..maar ja ik heb het niet voor het zeggen dus ..
Januari 2010.. weer een dikke laag sneeuw èn akelig koud..
dus ik ben vandaag niet verder geweest dan de achtertuin.
Er is in één avond zo'n dikke laag sneeuw gevallen, dat het daar een rommelige toestand lijkt, zeker als Jip er een paar keer doorheen is geraced!
Ik vrees ook dat er verschillende struiken flink te lijden hebben van de zware lagen sneeuw,
natuurlijk is dit best een leuk plaatje,
maar..ìk ben de verdere dag heerlijk binnen gebleven..
genietend van een mooie bos katjes in een stoere vaas voor het raam,
heb ik een gruwelijke migraine-aanval uit laten razen..
(hoezo goed begin van het nieuwe jaar??)
Bovendien zijn die katjes dankbaar oefenmateriaal!
Oké ten afscheid nog één sneeuwfoto dan..
deze boom staat in de strook gemeentegroen voor ons huis, vanaf de bank is het een prachtig gezicht, de zonbeschenen sneeuw op de takken tegen een mooie blauwe lucht!

12 opmerkingen:

faire un songe zei

Jakkes, inderdaad geen goed begin van het nieuwe jaar.
Ik heb ook niets met die sneeuw.
wij zaten gisteren op de weg in die vreselijke sneeuwbui, ik was heel blij dat ik thuis was...!!

Mayflower zei

Hoi Corine, ik hoop dat 2010 voor jou verder beter mag verlopen dan dit vervelende begin. Ik hou wel van die dikke pakken sneeuw, het komt zo sporadisch voor, dus dan geniet ik extra, maar kan me ook voorstellen dat het voor anderen moeilijker is deze koude tijden door te komen, mijn spieren en gewrichten strubbelen nu ook tegen, maar ach dat mag de pret voor mij niet drukken. Ik geniet van je mooie foto's, vooral de laatste, die grillige takken met die dikke laag sneeuw, prachtig!
Lieve groet, Mea

Sfeer van Toen zei

Hoi Corine, Dat is geen goed begin van het jaar, zo`n aanval...Hoop dat het voorjaar voor jou iig op tijd begint, maar gezien de tempraturen blijft het voorlopig nog wel koud.
Je katjes zijn mooi! Hier staat ook al een serie met hyacintjes in de vensterbank, een vleugje voorjaar in deze koude tijd.

Ik wens je iig een goed 2010!
Groetjes van Petra

Pink Princess zei

Hè wat naar van die migraine aanval. Wordt dat erger met die sneeuw? Dat hoor je vaak hè?? Ik heb geen migraine maar wel vaker hoofdpijn met sneeuw, het is dan ZO licht en zo fel.

Maar je foto's zijn mooi, ook IK heb nu wel genoeg van die sneeuw, lol. Mooie plaatjes, vooral bij de warme kachel hihi.

Hannekie zei

hoi meis
ach ja de sneeuw....mooi gespreksonderwerp. vanmiddag was mijn zus hier en hebben we samen op zoover geken waar we naar toe gaan in de zomer. kreta en turkije. na al die mooie fotos van strand en appartementen nog ff heerlijk in de sneeuw gewoandels en ook dat voelde goed. jammer dat jou jaar zo slecht is begonnen..eigenlijk voel ik me op dit moment beter dan in maanden. ik geniet er maar extra van...
ik hoop dat jij je ook snel beter voelt
gr hannie

The Old and the Beautiful zei

Wow,wat een berg sneeuw is er bij jullie gevallen zeg!
Wij zijn vandaag toch nog maar even een fijne sneeuw/boswandeling gaan maken en dat was best fijn maar thuis achter het glas is het ook genieten hoor.
Ik hoop dat je migraine ondertussen weer gezakt is want aan die ellende heb je helemaal niets.
Fijne week nog verder.
Groetjes,
Gonda

Karin zei

Het ziet er prachtig uit, maar ik begrijp dat je het wel een beetje zat bent. Je kunt je troosten, het is hier ook akelig koud.
Hartelijke groeten,
Karin

Twa zei

Wat jammer dat je de sneeuw al zat bent. Ik niet hoor, ik vind het heerlijk! Zo vaak gebeurt het niet dat het sneeuwd dus ik geniet volop. Lekker naar buiten met de kinderen en de honden, prachtig.

lia zei

Wat vervelend om je nieuwe jaar te beginnen met een migraine. En hier gelukkig geen sneeuw, want ik ben het ook zo zat. En wij hadden in dec al zo veel. Vroeger kon ik er echt van genieten, maar nu zie ik alles negatief met die kou. Ik begrijp je dus helemaal.... Maar het word echt weer een keer voorjaar, en je zult zien dat de schade toch nog mee valt in de tuin.

groetjes Lia

Bonjade zei

Bah zeg. Ik heb het gelukkig maar een paar keer in mijn leven gehad, maar dat is niet niets, wat het is een drama......
Heel veel beterschap, rustig aan.
Je sneeuwfoto's zijn wel een plaatje om te zien hoor.

sylviabouma zei

Grappig om te lezen,dat jij ook migraine had!!
Ben zelf dus ook migraine patiënt.Is het nu reaktie op het slechte eetpatroon(kerst)of cyclus?Wie het weet mag het zeggen!Groet Sylvia

disa zei

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色