maandag 25 januari 2010

mini serie deel 2: mobiel (niet) bereikbaar

Afgelopen vrijdag, eind van de morgen, telefoon... Gert vertelt dat hij niet op kantoor is èn dat hij niet mobiel bereikbaar is. (we sturen elkaar per sms af en toe een kus -we zijn nog niet zo lang getrouwd- en dat heeft dus vandaag geen zin :0) Oké lieverd, werkze dan en...kus! Afgelopen vrijdag, begin van de middag, telefoon... Een vriendelijke meneer nodigt me uit voor een sollicitatiegesprek, vanwege mijn enthousiaste reactie een paar weken geleden op een advertentie van zijn bedrijf. O, beduusd noteer ik de afspraak in mijn agenda, deze baan lijkt me top.. 12 uur, dus prima vol te houden met mijn beperkte energievoorraad en leuk administratief werk.. Sh.t! Normaal zou ik nu direct Gert bellen of sms-en, maar die is dus niet bereikbaar :( Een flinke berg strijkgoed, komende en weer gaande kinderen, eten dat klaargemaakt moet worden.. het alledaagse brengt me weer met beide voeten op de grond. 's Avonds bij de koffie veer ik op.. O ja! Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek! Waarop Gert roept: "Als dat wat wórdt, komt er een Mini..." Een Mini... zo'n begerenswaardig exemplaar van autotrack punt nl, waar je van droomt maar die er toch niet komt, gewoon omdat in een gezin met opgroeiende (studerende) kinderen het geld vanzelf al flink rolt.. en we nuchter genoeg zijn om van zo'n Mini dus alleen te dromen :) Dus ik luister rustig, lach lief naar hem en geef hem een kus...

17 opmerkingen:

Roelien zei

En en... wanneer is dat gesprek?
Succes alvast, groet Roelien

Elly zei

*grijns*....! Ach dromen mag toch! En je weet maar nooit! Wel spannend, succes met je sollicitatie!
En na 12 1/5 huwelijk zetten wij nog steeds een paar dikke kruisjes op de briefjes die we elkaar héél af en toe schrijven! ( de briefjes worden wat minder frequent, het aantal kussen gelukkig niet!)

Berna zei

We zullen duimen dat die droom wordt omgezet in werkelijkheid. Succes bij het gesprek.

Welkom bij De sfeer van Toen zei

hihihi..heerlijk zo`n fijne man :-))
Dan weet je waar je straks voor werkt, mocht je aangenomen worden ;-) Heel veel succes met het gesprek!

Groetjes van Petra

seasons of my house zei

Ja hoor, belofte maakt schuld! :O)
Heerlijk die mannen, maar ik weet niet wanneer het gesprek is, maar ik ga je nu alvast HEEEEEEEL veel succes wensen. Gaat vast goed komen, heb ik alle vertrouwen in. Zet 'm op Corine!
Liefs, Karin

faire un songe zei

Haha.... met jouw man kan ik praten.
Afgelopen week heel veel autobedrijven van binnen gezien en ook een super mini in Deventer .. mooi blauw van kleur.. leren bekleding en voor minder doe ik het niet een cabrio... geweldig..!!!
En vanavond even tussen neus en lippen door een auto gekocht.. geen V70 maar het is een S60 geworden.. ik heb een super blije man in huis...
Volgende week woensdag mag ie hem ophalen...
Ik denk dat ie vannacht niet zal slapen.. ;-))
Fijne week verder..
En die kus.. dat doen wij ook nog hoor...!!
Dat hoort ook zo..die houden we erin.
Lieve groetjes Hetty

faire un songe zei

Oja en succes met je sollicitatie gesprek.. ;))
gewoon jezelf blijven dan komt het vast goed.

jeanette zei

oo...wat spannend allemaal, ik wens je veel succes en met je sollicitatie en wie weet komt je droom nog uit:-)

lieve groet,
jeanette

jootje zei

ik wens je heel veel succes met je gesprek, enne..dromen mag altijd, misschien komen ze ooit uit!!
groetjes van jootje.

Hannekie zei

en weet je al wanneer je gesprek is??
zou wel gaaf zijn..een baan en een mini. wat wil een mens nog meer hahah
gr hannie

lia zei

Leuk, wanneer is het gesprek. Dan laat je toch de afloop wel even weten hé.
En wij sms'n eigenlijk nooit, maar die kus doen we nog steeds hoor ook na 34 jaar.
Nou Gert laat die mini maar komen.

lieve groet Lia

Mayflower zei

Hoi Corine, wat spannend een sollicitatie gesprek, ik zal voor je duimen, want die Mini moet er komen toch hihi. Heerlijk zo'n man die lekker met je meedroomt, voor minder doen we het niet.
Wat leuk dat je Toon Hermans ook zo leuk vind, ik ben ook gek van zijn prachtige woordspelingen.
Succes met het gesprek.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Haha ik zou zo zeggen de perfecte relatie dus... Jullie vullen elkaar zo goed aan......
Jij begrijpt ook echt "de man" en dat is knap hoor......
Succes met je nieuwe baan en veel rijplezier gewenst. Beide gaat er komen hoor, let maar op.
Fijne dag

Corina zei

Succes met je gesprek, ik hoop dat je droom uit zal komen!
Ik was 18 had net mijn rijbewijs, mijn eerste autootje was een mini, een oudje maar toch!!!
Het was en is mijn droomauto!
Groetjes Corina

English style zei

Mmmm ik hoop dat beide voor je komen, en de baan en de mini,heb genoten van je verhalen !!
enne, ik ben bijna 12,5 jaar getrouwd, maar Bram krijgt af en toe ook nog wel een kus sms hoor, en ik ook van hem hihi (ja ook wel eens een echte natuurlijk he :-)
groetjes en succes met je sollicitatie!
Yvon

theeleuten zei

oeh spannend............ik wens je veel succes,ik ga duimen voor je!
Enne kusjes joh dat moet zo blijven hoor...via de sms ,echte, via briefjes je krijgt er nooit genoeg van!!hihihihihi........

Groetjes Evelien

my day zei

Hoi Corine,
heb genoten van deel 2 en wil je ook heel veel succes wensen met je sollicitatie geprek. En wie weet komt je droom uit.
Groetjes, Ingrid.