woensdag 10 februari 2010

interessante facts

Kijk dan jongens!! Een cadeautje... voor mij...van Hetty(http://faireunsonge.blogspot.com/)
Hetty bedankt! Leuk zo'n blijk van waardering van een medeblogger.
Op een aantal blogs zag ik de laatste tijd dat bloggers dingen over zichzelf vertelden, zo leuk om te lezen... ik krijg namelijk altijd als ik een blog een tijdje volg een bepaald beeld van de persoon eràchter in m'n hoofd, en dat blijkt soms na het lezen van die dingen over hunzelf niet te kloppen met de werkelijkheid :)
En nu heb ik deze award gekregen waarbij ík ook dingen over mezelf moet vertellen,
geen gewone dingen, nee.. 7 INTERESSANTE facts!
Pff wat kan/wil ik nou voor interessants melden over mijzelf, maar oké...
1. Als kind was ik ontzettend verlegen, dat is wel iets bijgetrokken maar ik stap niet gauw op iemand af voor een praatje. ( bloggen vind ik dus ideaal!)
2. Ik ben een regeltante, als er iets geregeld moet worden doe ik dat tot in de puntjes en liefst ruim op tijd.
3. Ons kleine huis is mijn veilige haven, eigenlijk is het wat krap nu Gert en Nadia hier ook hun plek hebben, maar verhuizen is voor mij geen optie.
4. Ik las eens van iemand dat zij niet de deur uitgaat voordat het hele huis netjes is.. dat lijkt mij ook wel wat, maar ik ben 's morgens niet zo op dreef, dus vaak lukt dat voor geen meter :(
5. Door ME (Chronische vermoeidheid) zijn er veel dingen die níet kunnen, maar het heeft me wèl geleerd blij te zijn met gewone, kleine dingen.
6. Ik heb het Calimero-syndroom (ja zo noemen ze het echt in de hulpverlening), het 'zij zijn groot en ik ben klein' heeft zich stevig verankerd in mijn systeem, het is een soort van faalangst waar ik telkens tegenaan loop.
7. Mijn oudste dochter studeert communicatie en ze ziet zich later wel dè woordvoerder zijn van een groot bedrijf... pff dat heeft ze niet van mij.. ik sta te trillen op m'n benen als ik iets of mezelf moet presenteren.
Poehpoeh, dat is eruit.... interessant of niet, hier moeten jullie het meedoen!
Nu zou ik graag even op de dekchair duiken om op m'n gemak na te denken over aan welke beautiful blogs ik deze award nu door wil geven, maar helaas... het SNEEUWT hier weer!!!!!
Bovendien zijn er al weer behoorlijk wat uitgedeeld dus ik laat het erbij, bij bloggers waar ik graag kom laat ik regelmatig een berichtje achter, dat is dan mijn manier om mijn waardering te laten blijken.

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik kom net van Lia's blog vandaan i.v.m. haar award en meteen zie ik de award van jou verschijnen hi hi!! Dikverdiend...en jouw interessante feiten vond ik ook écht interessant! Ik ben blij dat je ondanks bepaalde "beperkingen" toch blij bent met alles om je heen!!

Groetjes, Ingrid

Karin zei

Je hebt die award dik verdiend. Ik heb 'm ook ontvangen en zal het volgende week op m'n blog zetten. Je stond op m'n lijstje om aan door te geven.
lieve groeten,
Karin

jojo's wereld zei

Wel verdient.
Ik kom graag altijd even bij je lezen.
En ik doe altijd wel weer ideeen op.
Groetjes Jojo

Rianne zei

Gefeliciteerd met je award! Je hebt m zeker verdiend! Leuk om de facts te lezen. Ik ben ook verwend met de award. Ik vond het best moeilijk om de zeven zelf te verzinnen maar lezen bij een ander blijft leuk!
Groetjes

* zei

Gefeliciteerd met deze mooie award ;) wat leuk om zo nog iets meer over je te weten te komen, maar inmiddels lees ik geloof ik al een klein jaartje bij je en moet zeggen: Ik ken jou!

Wel mooi dat je, je op deze manier mooi kan presenteren Thuis in je eigen veilige haven.

liefs bellavien

faire un songe zei

Hoi Corine, wat een openhartigheid... het is leuk om iemand op een andere manier te leren kennen... You can do it.....!! Liefs Hetty

Jolanda zei

Hoi Corine,
wat een open blog, en veel herkenbare dingen...ik hoop nog veel van je te lezen!
groetjes Jolanda

Roelien zei

Leuk om iets meer over je te lezen. Balen dat je ME hebt (ik weet er veel van vanwege mijn werk en het is slopend, maar gelukkig zie je het geluk in de dingen die je wel kunt). Mooie tuin en heerlijke deckchairs: was het maar vast weer zover! Liefs Roelien

brocante roos zei

Van harte met de Award! Ik vind het leuk om op deze manier iemand iets beter te leren kennen, zo ook jou. Ik herken mij wel in jou wat betreft het Calimero-syndroom. War vervelend dat jij aan M E lijdt......
Ik heb genoten van de foto's van de deckchairs, het voorjaar lijkt nog zo ver weg. Hier is alles weer wit.

Fijne dag verder,groetjes Marjan

Ilse zei

Oh jee het calimero syndroom? Had ik nooit gedacht ...

Mayflower zei

Hoi Corine, gefeliciteerd met de award en je heb helemaal gelijk, een berichtje is ook voor mij de grootste waardering. Maar toch vind ik het leuk hier wat over je te lezen, het is idd waar dat je je een bepaald beeld van iemand vormt. Bij jou had ik dus niet het beeld van een verlegen iemand hihi.
Ik geniet even van je mooie zomertuin, wat een verschil met als ik naar buiten kijk, hier sneeuwt het weer eens.
Lieve groet, Mea

Jeannette zei

Die award is echt dik verdiend!
En opmerkelijk hoeveel punten ik herken in je 7 punten.
Ik was en ben eigenlijk nog steeds aartsverlegen. Ik heb ooit Engels en Frans gestudeerd maar deed het haast in mijn broek als ik voor de klas moest. Niet echt handig als je lerares wilt worden. ;)
En zoals je kunt lezen op mijn blog......opruimen is ook niet echt iets wat in mijn genen zit. Helaas, maar daar kan ik goed mee leven.
Liefs, Jeannette en binnenkort kom ik weer bijlezen

La Maison zei

Gefeliciteerd, ik vind je blog heel mooi en daarin ben ik dus niet alleen.
Knap van je om je zelf zo bloot te geven aan ons.
ME is vreselijk, ik weet het van iemand die heel dichtbij me staat.
Geniet maar veel van je veilige haven en vertel er veel over, ik geniet graag mee.
Liefs
Hermine

nieneke zei

Ik had niet verwacht dat je zo verlegen was, openhartig ben je op je blog in ieder geval wel, en veel mensen(waaronder ik) genieten daar erg van!
Lieve groet, Nieneke

lia zei

Leuk hoor, al die dingen die je hier zo maar neer kunt zetten. Verlegen.... maakt hier idd niet uit. We zijn in sommige dingen wel hetzelfde, maar dat hadden we al ontdekt.
Enne..... hier inmiddels ook sneeuw.
lieve groet Lia

Hannekie zei

wat speciaal om eens van alles over je te lezen
dapper hoor om jezelf zo bloot te geven
mijn zoon heeft een stofwisselings ziekte die heel erg lijkt op ME alleen met extreme spierpijn. altijd lastig als je iets hebt wat je niet kan zien
veel liefs hannie

oma leentje zei

Zo dat weten we dan ook weer van jou hihi. Van harte met de award hij is echt verdient.Ik lees je blog graag. raar maar ik vind je juist heel open niks verlegen. Zo zie je maar weer. Oja en waar studeert jou dochter communicatie? Mijn dochter is docent daarin op Hoge school Utrecht. Je weet maar nooit. En ze heeft zelf in Rotterdam gestudeerd. Leuke opleiding waar je veel kanten mee opkan. Nou neem er eentje op je award, of drink je net als ik niet zo graag alcohol...hihi nou dan maar een glaasje prik Hieperdepiep van harte met je award

my day zei

Hoi Corine,
gefeliciteerd met je award en heel leuk om weer wat meer over jou te lezen.Ik geniet ook van je mooie laatste foto, inmiddels zal het bij jullie misschien ook wel iets witter zijn buiten dus ik droom maar even weg met die mooie zomerfoto.
Groetjes, Ingrid.

theeleuten zei

Gefeliciteerd, en wat een eerlijkheid.....en het calimerosyndroom heb ik nog nooit van gehoord......
Weer wat geleerd!

En ja ik wil ook zo graag weer buiten zitten,maar helaas weer sneeuw.....
We dromen lekker verder,
en ik geniet verder van je blog!
Liefs Evelien

kienkele zei

Dit soort feiten zijn altijd interessant Corine, leuk om zo wat meer van elkaar te weten te komen, en natuurlijk van harte met je award, dik verdiend.
Die dekchair in de zon is erg aanlokkelijk moet ik zeggen, vond het zooooo koud vandaag. En als ik nu naar de tuin kijk, denk ik: dat wordt nooit meer wat.
Ach, ooit zal het lente worden!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

seasons of my house zei

Bedankt voor je lieve berichtje, en die award heb je dik verdiend Leuk om zo wat facts van je te vernemen. Liefs Karin

Mama Monique zei

Leuk om zo weer een klein stukje meer Corine te mogen "zien". En leuk dat je (ook) de award hebt gekregen. Ik heb hem via Anne van Kind an Huys gekregen. Eervol, niet?

Wens je graag een goede week toe!

The Old and the Beautiful zei

Jammer dat die Awards nog niet wat meer zijn uitgedeeld want ik vind het reuze interessant om de mens achter de blog wat beter te leren kennen.
Dus wat mij betreft deel lekker verder uit dan leren we nog wat meer mensen kennen.
Dank voor je openhartigheid en je had hem meer dan verdiend.

Fijne week verder.
Groetjes,
Gonda

bellavien zei

OOOOeeeei, Wat goed dat je niet foto's kijkt maar leest hahaha... anders waren mijn schrijffouten nooit ontdekt ;). OOOh en wat erg ja, hier is het net anders om bv. 1 medeklinker moet je lang maken en een dubbel klinkt kort en mijn kinderen maken die fout dat weet ik maar dat ik nu betrapt wordt na 5 jaar Zweden op deze fout, straks verleer in het Nederlands nog...... Thnx.. fijne maandag.

liefs bellavien