maandag 29 maart 2010

eieren

Druk, druk, druk....
Nieuwe baan, dochter met tentamens, lente in de tuin... ik ben druk...
O en er is gedoe met de nieuwe laptop van Rianne, mooi ding, lekker snel, maar....
Hier beneden in huis werken we met draadloos internet, gaat prima, boven ligt een hub met draden naar de diverse kamers van de meiden, gaat ook prima...
behalve dan dat de nieuwe laptop geen verbinding krijgt via de draad in het achterhuis, de vaste pc wel.. maar doen we datzelfde stekkertje in de laptop... njente, nada, nothing, geen verbinding :((
We (Gert) hebben al vanalles geprobeerd, het rare is dat mijn laptop het daar wel doet... GRRR...
Ik vind computers onmisbare dingen, maar ze moeten het wel GEWOON doen!!!!
Nou ja mijn missie voor vandaag is dus iemand erbij halen die er verstand van heeft! Ben benieuwd...
Verder heb ik een nieuwe fotocamera (jaja er komen hier steeds maar dromen uit!) en natuurlijk ben ik tussen alle drukte door, 'druk' aan het oefenen.
Ik ben niet zo van de (paas)versiering, wel liggen er op het moment diverse soorten eieren in huis
(heeft voor mijn gevoel totaal niets met pasen te maken, maar toe maar)
en zo'n verzameling is toevallig wel een dankbaar oefenproject!
De Canon eos 450 (met 18-200 lens), zulk leuk speelgoed!! Én (al heb ik nu even niet zoveel tijd) een heerlijke uitdaging om met dit apparaat nog meer fotografeerplezier te hebben!

17 opmerkingen:

seasons of my house zei

Heeeeeeerlijke eitjes! Succes met oefenen! De eerste plaatjes smaken naar meer. :o)
Groetjes,
Karin

lia zei

Hoi Corine,

Leuk en goede foto's. Een Canon is tot nu toe ook mijn keus. Laat even weten of je hem goed vast kunt houden. Heb gemerkt dat sommige veel te zwaar zijn voor mijn handen, ben benieuwd hoe het jou af gaat.

lieve groet Lia

Marleen zei

Hoi Corine,

Waarschijnlijk staat de laptop zelf ingesteld op WiFi,dus op draadloos internetten.
Die instelling moet je dan veranderen,maar waarom zou je dat doen....het is toch veel handiger om draadloos te werken op een laptop?
Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk;-)

Je hebt een prachtige blog die ik al een tijdje volg,en ben nu net een echte volger van je geworden!

Groetjes,Marleen

peet zei

Hoi Corinne
Wat balen zeg , dat gedoe met die verbindingen ...Zoon lief wil ook zijn eigen laptop ( begrijpelijk ..)maar ik zie er ook zo tegenop want nu moeten we ook aan het draadloos internet ...Dir is zo makkelijk 1 pc met een draadje , doet het altijd !Als ik jou verhaal zo lees brrr nou maar hopen dat het snel opgelost is !
heerlijk zo een nieuw toestel , ik heb ook sinds een paar maanden een canon en hij bevalt me prima !
Ik kijk uit naar je prachtige foto`s !
Enne je "paas "versieringen ziijn mooi van eenvoud !
Fijne week
groetjes peet

Mayflower zei

Hoi Corine, wat leuk dat je een nieuwe camera heb, nu maar hopen dat je ook weer wat tijd krijgt om deze te gebruiken hihi. Je heb in ieder geval al mooie foto's genomen van al die mooie paaseitjes. Ik hou het voorlopig maar op kunsteitjes, want die chocoladeeitjes vliegen hier de schaal uit haha.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Bo Butiek zei

Je foto's zijn in ieder geval wel gelukt, nu de computer nog!

Groeten, Claudia

Ilse zei

ahhhhhh ik ben op dieeet ja wil je geen chocolade meer op je site zetten , ga jij eens rap rauwkost fotograferen of poep of zo ,iets waar me niet het water van in de mond loopt graag.
enne mooi toestel hoor, dat wordt heel veel fotograferen leuk krijgen we man en kinderen eindelijk eens te zien ;)

Home and Lifestyle zei

Vorige week deed onze pc ook niets meer, ik drukte het "aan" knopje in en daar zat het knopje...megavast, geen beweging in te krijgen en de pc startte ook niet op. Die kast is nu opgestuurd...maar mijn hele give away administratie stond er op....! Grrrrrrrr....inderdaad, die dingen moeten het gewoon doen!

Gelukkig doet jouw fototoestel het wel super goed, die chocolade-eitjes zouden bij mij alleen al op zijn voordat ze voor de lens verschenen hi hi!

Nog een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

Logement it Foarhus zei

Hallo Corine, ook ik heb een Canon EOS, een pracht van een camera met veel mogelijkheden, en als je het goed doet haarscherpe fotos. Ze zijn nu goed gelukt in ieder geval.

Wat kun je door alleen maar de eieren te gebruiken een leuk sfeertje neerzetten. Daar heb je niet veel versiering voor nodig.

Groetjes Pauline

Rianne zei

Heerlijk al die eieren, liggen die chocolade-eitjes er lang? Bij ons zouden die zo weg zijn.......
Veel plezier met je nieuwe camera.
Fijne week!

Kom Achterom zei

He super een nieuwe super de luxe camera.
heel veel plezier ervan
Ik heb ook een nieuwe kleine camera, zo'n eenvoudige en ik ben er super blij mee, en weet je waarom? mijn man heeft een canon spiegelreflex camera zo'n profesioneel geval en ik kan er geen enkele foto onbewogen mee maken echt balen en nu heb ik een sony cyber chot en wat denk je alles lukt gewoon!!!
er zit een antietrilfuntie op en dat doe ik door mijn reuma, nu tril ik niet meeeer!!!!
Yes Yes
Wat een genot ik loop de hele dag te klikken.
Nou ik zou zeggen schiet en geniet!!
Yolanda

Wondelgijn zei

Vroeger, toen de kids nog klein waren, hadden we ook altijd een paasboom. Tegenwoordig houden we het vooral op veel voorjaarsbloemen!! (en ja, een schaaltje chocolade-eitjes op tafel dan)

kienkele zei

Ook ik ben de trotse bezitster van een Canon EOS, en ik ben er nog steeds helemaal blij mee. Je foto´s zijn in ieder geval prachtig, dus ik geloof dat je het al aardig onder de knie hebt! Wat een gedoe he met die draadloze modems en dat een laptop het dan niet doet.... ook hier zijn we (lees P.) dagen bezig geweest om dat goed te krijgen. Maar nu is het dan ook helemaal toppie!
Fijne avond, lieve groetjes, Tineke

Nicole Orriëns zei

Ik ben het helemaal met je eens: niets zo frustrerend als een handig apparaat dat het plotseling niet doet! Dan is het ineens niet handig meer. Hopelijk vind je snel een handig iemand die het apparaat weer handig kan maken.

Karin zei

Gefeliciteerd met je nieuwe fototoestel, geniet er van! Je foto's zullen nu nog mooier worden.
En wat een ellende wat die computer betreft, die dingen moeten het gewoon doen! Is het ondertussen opgelost?
lieve groeten,
Karin

brocante roos zei

Leef je lekker uit en laat ons daarvan mee genieten. Ik hoop dat jouw missie voor vandaag is geslaagd en dat jullie nu overal draadloos online zijn?

Lieve groet Marjan

LiLi M. zei

Ah mooi een nieuw fototoestel en gelijk maar prachtige foto's. Ik kwam eigenlijk even langs om je hele fijne Paasdagen te wensen!