woensdag 10 maart 2010

inspiratie

Een paar weken geleden kreeg ik een bijzondere mail...
Sinds kort bestaat er een site waar je terecht kunt voor inspiratie voor de inrichting van je huis,
of ik mee wilde werken aan een interview dat samen met wat sfeerfoto's van ons huis op deze site zou komen te staan.
Ja en dan kom ik mezelf weer tegen, ik ben natuurlijk vereerd en trots, mijn ego wordt gestreeld!
en toch... ik hou er niet van om in de belangstelling te staan, dus een interview??
Maar het staat erop! En ik vind het leuk!
Benieuwd? Kijk dan op http://www.inrichting-huis.com/

31 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Super leuk Corine...en ik heb ook weer wat 'facts' over je kunnen lezen! Ik kan me voorstellen dat je hier trots op bent...een hele eer toch dat je daar voor benaderd wordt!

Geniet er van! Lieve groet, Ingrid

Something White zei

Jullie hebben ook een erg mooi kleurenpalet in huis en een op en top prachtig interieur! Dat verdient aandacht en ja, ook interviews!! :D
Proficiat!
Groetjes, Marjolijn

Mayflower zei

Hoi Corine, wat geweldig leuk. Ook het interview waarin we iets meer over je kunnen lezen en dan de foto's, je heb een heel mooi 'landgoed' Huis, maar ook je tuin.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Petra zei

Heel erg leuk Corine.

Fijne dag, Petra

Pink Princess zei

Ga het snel lezen, gefeliciteerd!

Kaylovesvintage zei

nice home

Berna zei

Wat leuk! Ik ga gauw kijken.

Karin zei

Leuk zeg, gefeliciteerd. Toch een grote waardering voor je eigen interieur. Erg leuke site, daar ga ik vaak op kijken.
Groeten,
Karin

Janet zei

Ik zou zeggen,go for it girl!!Maar dat heb je al gedaan...haha.
Ik ga gauw kijken,ben benieuwd.
Wat een prachtige foto`s heb je trouwens geplaatst.
Groetjes Janet

kienkele zei

Hoi Corine, wat een leuk interview en prachtige foto´s. En wat goed dat je je heen hebt gezet over het feit dat je liever niet in de belangstelling staat!
Het is trouwens een leuke site, met meer leuke artikelen, dus ook nog eens bedankt voor de tip! Fijne dag, lieve groet, Tineke

seasons of my house zei

Kom Corine, niet zo bescheiden. Je hebt het goed voor mekaar en een prachtig THUIS gecreeerd. (En nou heb ik je vandaag, op mijn manier, ook nog in de belangstelling gezet, nou niet naast je schoenen gaan lopen he meid haha)
Gefeliciteerd, ik vind het werkelijk heel leuk voor je.
Liefs, Karin

Room Seventeen zei

Corine, wat leuk!! Mooie foto's en een leuk interview!
Groetjes Hennie

Rianne zei

Heel erg leuk, mooie foto's en intervieuw!
Groetjes

brocante roos zei

Hoi Corine, ik ben natuurlijk direct gaan kijken en heb nog iets meer van jullie huis gezien. Wat hebben jullie toch een sfeervol interieur en het intervieuw is ook erg leuk. Ik zou echt nooit zulke leuke antwoorden kunnen geven, ik heb genoten!

Lieve groet, Marjan

Bonjade zei

Zo zeg.....je wordt nog beroemd.....
Ik ga direct kijken.
Fijne avond

Corina zei

Gefeliciteerd wat een eer zeg en wat leuk om het zo bij een ander terug te zien, lijkt me!!
Geniet er lekker van!
Groetjes Corina

Hannekie zei

hoi corine
wat een bescheidenheid zeg. en nergens voor nodig. je hebt een geweldig huis en je bent volgens mij een ontzettend leuk mens. dus waarom mag je dan niet eens een keer in de belangstelling staan. geneit er gewoon van joh
gr hannie

nieneke zei

Hoi Corine,

Ik had pas geleden al eens op de site gekeken, want Jeanette staat er ook op. Leuk om nog wat meer over je te lezen hoor! Ook grappig om eens een totaalplaatje te zien!

It's me zei

Hallo corine

Ziet er leuk uit hoor!!

Je hebt ook een geweldige inrichting toch ?

Groetjes Ria

lia zei

He, wat leuk. Ze hebben mij al een hele tijd geleden benaderd met de vraag of ik ze in mijn bloglijst wilde plaatsen. Dat heb ik gedaan maar verder heb ik nooit meer iets van hun gehoord. Maar wel leuk voor je. Enne... mijn man kookt... Zucht.

lieve groet Lia

Granny's Place zei

Gefeliciteerd, leuk voor je hoor en aan je inrichting te zien terecht!!!! Ik ben totaal verliefd op je salontafel/kist!
Groetjes Madelon

Logement it Foarhus zei

Dag Corine,
De site met inspiratie gezien, dat geeft dus ook heel veel inspiratie, ziet er zo mooi sfeervol uit. Het is een leuke welkome aanvulling voor de "woonwereld". Ik hoop dat we nog vaak eens wat van je huis zien

groetjes Pauline

Franse Lelie zei

Hoi Corine,
Wat een sfeervol huis heb je toch, iedere keer als je ons weer een kijkje laat nemen geniet ik ervan. Heel anders dan bij mij, maar dat is dan juist weer leuk, toch?
Kom eens een kijkje bij me nemen (als je het leuk vindt..) ik volg je al een hele tijd maar heb je nog niet bij mij mogen verwelkomen volgens mij.
Groetjes, Jolanda

G-style zei

Hallo, bedankt voor je felicitaties , ben er ook erg blij mee en vind het inderdaad een mooie opsteker.
Jij ook een leuke opsteker las ik al wel , je hebt een leuk interview gegeven maar dat schreef ik ook al daar in een reactie.

Nou , geniet van alle aandacht want dat heb je verdiend met zo'n mooi huis ............
tot de volgende keer, hartelijke groet van Gea

my day zei

Hoi Corine,
wat ontzettend leuk dat je hiervoor gevraagd bent en het interview was erg leuk om te lezen.Jullie huis is een plaatje en de foto's zijn prachtig.
Groetjes, Ingrid.

La Maison en Wonderboom zei

Natuurlijk had je ons al veel laten zien, maar dit is toch weer heel wat anders. Zo zie je maar dat je ook alsbloster ,,ontdekt,, kan worden. Heel leuk hoor Corine.

Hermine

Kind An Huys zei

Wat leuk dat je op de site staat, mooie foto's ook daar weer. Dat is toch wel een eer als je voor zoiets gevraagd word!
Enne.... ik moest wel even lachen om je berichtje op mijn blog.... over de kip en de gelegde eieren.... wat een "ei" ben ik ook!!
Fijn weekend, lieve groet, Anne.

Anita zei

Moet nog gaan kijken op de site,maar het zal vast mooi zijn.En natuurlijk mag je trots en een beetje vereerd zijn!!
Groetjes Anita.

Nicole Orriƫns zei

Gefeliciteerd! Leuk zeg.

Bienvenue zei

Helemaal terecht dat ze je hebben benaderd, je hebt echt gevoel voor stijl! Geniet er maar van.

Wondelgijn zei

Super! Wat leuk. Joh, je mag gewoon echt trots zijn! Weg met de 'doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg' gevoelens!