vrijdag 5 maart 2010

spotlights

Buiten is het ondanks een vriendelijk zonnetje koud, heel koud! Maar gelukkig kan ik ook binnen zonnestralen vangen... Vorige week heb ik mijn zusje blij kunnen maken met wat overtollig serviesgoed, waarvoor ik als dank dit prachtige boeket kreeg. De bloesemtakken die ik mezelf had toebedacht voor dit weekend moeten dus even wachten, deze bos heeft nu een ereplek op de keukentafel, waar ie regematig in de spotlights wordt gezet door de zon!
Eind van de middag komt Gert thuis na een paar dagen afwezigheid. Ik ben verwend met een man die een kwartiertje van huis werkt en vaak op tijd thuis is en zulke dagen 'alleen' daar kan ik niet aan wennen.
Nou ja.. ik wíl er ook niet aan wennen :)
Voor aankomend weekend staan er wel wat klussen op het programma, maar ook samen klussen kan erg gezellig zijn!!

20 opmerkingen:

nieneke zei

Nou, ben het met je eens hoor: ik vind het ook altijd fijn om samen thuis te zijn! Dat betekent dan echt niet dat we de hele tijd op elkaars lip zitten, maar ik heb hem gewoon graag in de buurt! Ik moet wel lachen om je zonnestralen...als ik een straaltje zie, moet ik onwillekeurig meteen aan jou denken...
Fijn weekend, naar ik hoop met nog wat zonnestraaltjes! Nieneke

Rianne zei

Samen zijn is ook heerlijk, al kan ik ook echt genieten van het alleen thuis zijn. Als we allebei vakantie hebben, moet ik zelfs wennen omdat ik niet alleen ben..... Maar morgen staat voor ons ook een samen klusdagje op het programma. Heerlijk die zonnestralen, we blijven er lekker van genieten!
Fijn weekend

G-style zei

Moet wel lachen om je nieuwe hobby ..........zonnestralen vangen . Erg leuk om te volgen en te kijken welke foto;s je weer plaatst met een glimpje zon .
Heerlijk om een gezellig klus weekend tegemoet te gaan , wij genieten daar ook altijd zo van en het resultaat geeft zo'n voldaan gevoel als je het allemaal zelf doet he............

nou , ik wens jullie dan ook een heel fijn weekend met veel ZONNSTRALEN

groetjes Gea

Bonjade zei

Nou moe wij vangen hier natte sneeuw.....
Geen zon te bekennen.
Fijn zonnig weekend gewenst

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtig boeket...dat verdient wel een ereplaatsje in je huis...in de zon natuurlijk hi hi! Toch is het wel eens goed om niet altijd samen te zijn...dan merk je juist extra hoe fijn samen zijn is!

Geniet van je weekend en succes met het klussen!

Lieve groet, Ingrid

Bo Butiek zei

Hallo Corine, geniet van je mooie boeket en de zonnestralen, wij hebben ze hier niet hoor. Mijn man is dit weekend toevallig ook weg, ga ik gewoon lekker alleen (met mijn 2 meiden) genieten. Groeten, Claudia

Hannekie zei

ik heb een heel druk gezin en eigenlijk...vind ik het soms heerlijk om even alleen te zijn...

mooi bosje bloemen hoor...echt prachtig
gr hannie

Roelien zei

Ik vind het zo leuk die nieuwe hobby van je, elke dag de zonnestralen vangen..
Deze is ook weer mooi!

Fijn weekend met z'n tweetjes en klusze!

Groet Roelien

La Maison zei

Lief van je zusje om zo'n mooi boeket voor je te kopen. Het staat te stralen in de zon.
Samen klussen en dat zonder ruzie? Knap hoor;)

Fijn weekend Corine,

Hermine

English style zei

Dubbelop genieten nu dus, Gert zal inmiddels misschien al thuis zijn, en van je bloemen kon je al genieten, alleen de zon zal wel niet meer schijnen, maar wie weet staan jullie morgen in de zon te klussen :-)
Fijn weekend
Groetjes Yvonne

Room Seventeen zei

Mooi boeketje! Hier sneeuwt het al de hele middag en alles is weer wit, bah!
Groetjes Hennie

It's me zei

Mooie bloemen !

Heerlijk mannetje weer thuis lekker gaan genieten meid !

Fijn klusweekend groetjes Ria

lia zei

Ha, bij jou dus wel een goede bloemist. Heb vanmiddag maar even tulpen bij de supermarkt gekocht. Maar had liever wat bloesemtakken gehaald. Fijn dat Gert er weer voor je is.
En geniet samen van het weekend.

lieve groet Lia

Mayflower zei

Jee....wat een prachtig boeket Corine, ik zie sneeuwbal, gerbera, roos en ranonkeltjes, die mag zeker in de spotlights staan.
Hopelijk vang je het weekend nog wat zonneschijn. Bedankt voor je lieve woorden.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Wondelgijn zei

Wat een schitterend boeket inderdaad!!
Fijn hè, als manlief weer thuis is?? Ik weet er alles van!!

kienkele zei

Prachtig boeketje Corine, dat verdient inderdaad een ereplaatsje, en die bloesemtakken zijn er volgende week ook nog wel. Enneh.. dat je graag met je man samen bent, dat lijkt me alleen maar een heel goed teken. Ook ik verheug me iedere dag weer op het moment dat P. thuiskomt, en dat na 29 jaar, kan niet beter toch?
Fijn weekend, en klus ze! Lieve groet, Tineke

jeanette zei

Geef mij ook maar een man die dagelijks naast mij op de bank zit. Gelukkig hoeft hij nooit van z`n werk weg dus ik ben nooit alleen maar wil er ook niet aan denken hoor, niets voor mij;-) Prachtig boeket, mooie kleuren!

Ik zag je nog op inrichting huis. Leuk om de foto`s van je interieur daar te zien:-)

groetjes,
jeanette

marga zei

Wat een prachtig boeket....en wat heb je het mooi op de foto gezet!!!!

Janet zei

Hallo,
Bedankt voor je reactie op mijn blog Details.....
Ik heb ook even rondgekeken op jou blog,en ik moet zeggen die bevalt me wel.
Mooie inrichting heb je,rustig en sober,daar houd ik ook van.

Groetjes Janet

Karin zei

Mooi boeket hoor, prachtige kleuren. En ik heb dat ook, veel prettiger om samen thuis te zijn.
Hartelijke groeten,
Karin