dinsdag 2 maart 2010

zonnestralen

Nieuwe verslaving.... zonnestralen vangen....
De schaatsen hangen nog buiten aan het rek en ik laat ze nog even hangen, want al wil ik ze wel heel graag op zolder leggen... ze houden me met beide voeten op de grond als ik teveel naar de zomer verlang!
Gisteravond moest het bij de weerberichten nog even gezegd worden...de nachtvorst kan nog wel tot mei doorgaan...
ja ik weet het, maar moet dat nu zo benadrukt worden?
Ach 's nachts lig ik over het algemeen in m'n warme bed, als het overdag dan maar vriendelijk is, dan ben ik tevree!

18 opmerkingen:

Roelien zei

Zo is het!

The Spirit of Abundance zei

Zonnestralen .... ja, wat kan ze een mens blij maken, en je fotos zijn prachtig hoor!! :)

groetjes,
Nona

Pink Princess zei

inderdaad. Hier schijnt de zon ook, heerlijk. Maar ik hoorde het ook al van het weerbericht, er kan zelfs nog sneeuw komen eind van de week! NOU ja eerst genieten van de zon toch??

Fijne dag (ik heb mn schaatsen wel al van de deur gehaald lol)

Renny zei

Ja, heerlijk...en dankzij jou titel zit het liedje nu in mijn hoofd..en het regent, zonnestralen...Dankjewel!
Mooie foto!
Ik ga zo de tuin maar eens in.
Groetjes Renny

Mayflower zei

Nou je kan vandaag je slag slaan Corine, volop zon. Bewaar ze in een doosje met het dekseltje er stevig op en alleen te openen op een grauwe grijze dag.
Fijne dag en een warme groet van Mea

Berna zei

Helemaal mee eens!

Marion zei

Grappig, ik kan ook nog geen afstand van m'n schaatsen doen haha, ik heb ze aan een kapstokje in de gang hangen...
Heerlijk die zonnestralen....knappen we van op!!
Fijne zonnige dag!
Groetjes Marion

le ciel flamand zei

Toch wel een leuke verslaving ;o)
Groetjes, Annelies

La Maison zei

Vandaag heb ik aan je gedacht (wat zal ze blij zijn) Corine toen ik buiten in de zon bezig was, en nu lees ik je berichtje en denk, doe toch weg die schaatsen ;)

groetjes
Hermine

It's me zei

O nee die schaatsen kunnen echt niet meer hoor!! corine !!

Hhahahahahhah!! geniet van de zon !! en de stralen.............

Leuke foto's hoor!

Bij mij staat alles al buiten hoor voor de ijsheilige zoals dat heet rond 15 mei is dat toch??

Nou ik zet wel weer nieuw neer als het fout gaat !!

Fijne avond van mij

lia zei

Heerlijk was het vandaag. En vorst tot mei is helemaal niet erg, want vaak heb je dan overdag wel mooi weer. Was vandaag bij Annie, en heb daar meteen de binnenkant van mijn auto schoongemaakt in de zon. Heerlijk.....in het zonnetje en uit de wind.

Doe morgen maar weer zo'n dag
groetjes Lia

Hannekie zei

wat een prachtig weer he. alhoewel ik vanmorgen aardig moest stoeien met mijn ijskrabber. wat een dikke laag zeg op de auto. zal straks voor de zekerheid de hoes er nog maar ff omdoen
gr hannie

All Seasons zei

ik heb er ook zo'n behoefte aan, de zonnestralen. Het doet zoveel goeds, een en al vrolijkheid...:-D
Ik heb vandaag heerlijk van de zonnestraaltjes genoten, ben even in de tuin bezig geweest, dat was zo heerlijk. Hopen morgen op weer zo'n heerlijke dag.
Geniet van je zonnestraaltjes !!
Lieve groet,
Patricia

kienkele zei

Heerlijk he, die zonnestralen, en jij hebt ze prachtig gevangen. vanmorgen scheen ook hier de zon volop, bij ons in de serre was het gewoon warm, Ieniemienie lag in de vensterbank te zonnebaden, maar het werd haar blijkbaar toch te dol, want ze verhuisde naar een plekje in de stoel, wel lekker warm, maar niet rechtstreeks de zon op haar vachtje.
Fijne avond, lieve groet, Tineke

nieneke zei

Wat een prachtige foto's; die verslaving is nog niet zo verkeerd!

Home and Lifestyle zei

Ik heb de hele dag binnen gezeten op mijn werk, kwam tegen half zeven thuis en moest toen door naar school, voor een presentatie van mijn dochter! Geen zonnestraal gezien, dus ik ben blij dat jij ze voor mij gevangen hebt...een hele onschuldige verslaving overigens!

Lieve groet, Ingrid

brocante roos zei

Ik ben het helemaal met je eens. Maar dat van die nachtvorst maakt mij ook niet vrolijk. Ik heb zo'n zin in bloeiende plantjes, toch nog maar geduld hebben.

Lieve groet, Marjan

thornwoods at home zei

Wat een mooi sfeerplaatje zo met die schaatsen! Erg leuk. Heb ook zo'n zin in het voorjaar na zo'n echte winter. De sneeuwklokjes bloeien hier!! Op naar de lente.

Lieve groet, Monique