maandag 5 april 2010

detailfoto's

M'n nieuwe baan is top..
Sinds een paar weken ben ik weer aan het werk, elke dinsdag en donderdag rijd ik op m'n gemak (hoewel.. mijn mini rijd snel 'te' hard) naar m'n werk.
'Ons' bedrijf maakt en levert softwareprogramma's voor accountants-en administratiekantoren en ik doe het licentiebeheer en de administratie, leuk werk!
De eerste tijd is natuurlijk heel vermoeiend, al het nieuwe vreet energie daar had ik me al wel op ingesteld maar toch valt het weer tegen dat ik dan zo uitgeblust raak.
M'n weerstandsniveau is gezakt tot ver beneden peil dus ik ben nu snipsnotterverkouden..
Bovendien is de aprilmaand dit jaar aardig volgeschreven in m'n agenda, gelukkig ook leuke dingen, maar alles bij elkaar is het wel wat veel :)
Vandaag (2e paasdag) is een vriendelijke dag, de zon schijnt (ik hoop vandaag weer wat zonnestralen te kunnen vangen in de lens) en na een gezellig paasontbijt met de meiden en hun vrienden hebben we nu een relaxdagje voor ons, wat klussen, wat computeren en vanmiddag even naar m'n zusje.
Zoals ik al zei in de vorige post pak ik tussendoor regelmatig m'n nieuwe camera om te oefenen, helaas was het buiten niet zo ideaal om foto's te maken van de week met al die regenbuien.
En ik ben te moe om echte hoogstandjes te creëren maar af en toe komt er per ongeluk toch iets leuks tevoorschijn :)
Detailfoto's van mijn eerste schoentjes.. lief toch?!

30 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Corine, wat heerlijk hè dat het zonnetje nu even schijnt, hoop dat je er heel wat energie van krijgt. De verwachtingen zijn hoopvol voor deze nieuwe week. Je foto's zijn echt prachtig, heel mooie close-ups van lieve schoentjes.
Ik wens je nog een gezellige 2e Paasdag.
Lieve groet, Mea

Ineke zei

Fijn dat je het naar je zin hebt met je nieuwe baan. Wie weet krijg je er straks energie van.
Geniet van deze fantastisch mooie dag!

The Old and the Beautiful zei

Ik vind ze super gelukt hoor! Dat lukt mij niet om de achtergrond vaag te houden en de voorgrond scherp maar ja ik heb ook maar een simpel dingetje dus daar zal het ook wel niet mee kunnen.
Fijne 2e paasdag nog!

Groetjes,
Gonda

Inka en Andre zei

Wat fijn om te lezen dat je nieuwe baan zo goed bevalt en,wat zijn de foto’s mooi geworden,goed gelukt,hóór,toppie.

Een hele fijne dag nog verder,gr inka en andre

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je nieuwe baan je zo goed bevalt! De eerste indrukken en alle informatie die je ook nog eens moet onthouden...dat is inderdaad vermoeiend, maar het heeft gewoon tijd nodig. Over een paar maanden rij je fris en fruitig in je mini naar je werk en kom je fris en fruitig terug hi hi!

Mooie foto's van je schoentjes! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

O.........wat lief Corine


Fijn dat het goed gaat met je nieuwe baan..en ja werken is toch leuk! stel je voor dat je elke dag niks te doen had...........gaat toch vervelen...........?? geniet !! ik ga ook even wat in huis doen en even naar mijn moeder..morgen werken woensdag ook...fijne dag meid ! lieve groetjes van mij.............

Corina zei

Wat fijn dat je baan zo goed bevalt!
Je foto van je schoentjes zijn zo lief!!
Groetjes Corina

seasons of my house zei

ooh wat leuk dat je die nog hebt! Leuk om p die manier te oefenen. Take it easy!
Groetjes, Karin

Ilse zei

MOOOOOIIII zo schattig die schoentjes en wat gaaf dat je die nog hebt zeg...

Rianne zei

Leuk dat de nieuwe baan goed bevalt! En die zonnestralen helpen ons ook goed aan nieuwe energie!
Liefs

nieneke zei

Hoi Corine,
Ja. ik was al nieuwsgierig wat je aan het doen was! Fijn dat je baan wel bevalt! En in het begin kosten nieuwe dingen gewoon altijd energie. (zolang het niet je nachtrust kost...)
Fijne vooruitzichten voor van de week! Dus: energie opsnuiven en zonnestralen vangen! Goed geoefend op je schoentjes, dus ben benieuwd!!!
Fijne dag verder!
Nieneke

Kom Achterom zei

Oh ze zijn super leuk.
en gefeliciteerd met je nieuwe baan hoor!!
Ja dat kost behoorlijk energie maar hopenlijk wel positieve!!
Ik wens je succes en geniet er nog even van vandaag
Yolanda

Kind An Huys zei

Wat leuk dat je het naar je zin hebt met je nieuwe baan!! En lekker een stukje te kunnen toeren in je mini...
Ik vind de foto met je oude schoentjes prachtig geworden.
Het beste met je verkoudheid, laat de zon maar gauw komen......
Groetjes, Anne.

lia zei

Hoi Corine,

Fijn dat je nieuwe baan je echt bevalt. En met die energie komt het vast weer goed. Aankomende week word het extra mooi, dus probeer ervan te genieten als het kan. De foto's lukken goed hoor. Als ik dat zie kan ik ook haast niet meer wachten.

lieve groet Lia

Hannekie zei

wat een mooie fotos zeg. ik vind het zelf heel moeilijk zo dichtbij. wordt nooit zoals ik wil. fijn dat je baan zo leuk is. ik heb nog 3 maanden en dan moet ik eruit. ben benieuwd wat de toekomst voor mij in petto heeft
gr hannie

Bonjade zei

Heb je hier echt op gelopen......
Wat een schatjes zeg........
Enne let op hoor binnenkort kom ik met mijn autootje in beeld.....tja zit me toch niet lekker hoor, jij in een luxe mini.....haha...
Tja dan kan ik niet achterblijven.....
Let wel: mijn autootje!!!
Fijne paasavond

fotorantje zei

nog veel succes met de nieuwe baan!
en die schoentjes zijn heel leuk, ik heb ook nog m'n eerste schoentjes

groetjes

http://blog.seniorennet.be/fotorantje

Anita zei

Succes met je nieuwe baan enne....je close up schoenfoto's zijn erg leuk hoor!
Groetjes Anita.

jeanette zei

Mooie lieve foto`s van je schattige schoentjes. Helaas heb ik mijn eerste schoentjes niet meer, gelukkig nog wel een paar van Lucas maar je eigen is toch wel bijzonder hoor:-) beterschap met je verkoudheid. Morgen wordt het weer weer beter dan zal je je vast weer beter gaan voelen:-)

Fijne avond nog!

G-style zei

Hoi Corine,
je detailfoto's zijn heel mooi en gelukkig maar dat je nieuwe
baan top is . Morgen schijnt een prachtige dag te worden hoorde ik net op het nieuws dus dat wordt genieten . Helaas moet jij dan werken lees ik ook net maar de rest van de week is het zonnetje er ook regelmatig bij dus dan kun je de zon weer vangen voor wat extra energie.
Ik wens je een gezellige week toe en tot de volgende keer.
hartelijke groet van Gea

Elly zei

Wat een lieve schoentjes, je hebt er prachtige foto's van gemaakt! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe baan!
Groetjes Elly

brocante roos zei

Ben blij te horen dat je jouw nieuwe baan zo leuk vindt, en dat de mini zo goed bevalt ha ha. Dat je zo verkouden bent is minder leuk, probeer ondanks alle drukte een beetje je rust te nemen ( ja ja, makkelijk gezegd... maar wel gemeend hoor).
Deze foto's van jouw eerste schoentjes zijn prachtig geworden, je hebt de smaak te pakken...

Fijne week,

lieve groet Marjan

Logement it Foarhus zei

Heel lief, die kleine eerste schoentjes. Bovendien zijn de foto's prachtig gelukt, ook al noem je het een gelukje.

Fijn dat je werk je goed bevalt, en je zult merken dat het straks iets minder energie gaat kosten.

Fijne avond, groeten Pauline

kienkele zei

Hoi Corine, die detailfoto´s zijn echt heel goed gelukt meid, ik ben daar dol op! Wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt en jaaaaa, met een mini rijdt je gauw te snel, pas maar op! Fijne avond, lieve groet, Tineke

bikim zei

IT'S GREAT WHEN YOU HAVE A JOB YOU LIKE!
YOUR EASTER SOUNDS GREAT INSPITE OF THE RAIN!
HAPPY EVENING CORINE!
ROSA

Marja Visscher zei

Dag Corine, daar is een nieuwe baan toch voor om hem leuk te vinden. Het moet gewoon mooi weer worden, dan raak je je gesnotter wel kwijt. Lekker even die Paasdagen hè? Effe helemaal niks, was ik best even aan toe. Jij denk ik ook zo te lezen!
Lieve groet, Marja

Karin zei

't Is wennen om weer aan het werk te gaan, hè? Leuk aan de ene kant, aan de andere vreet het inderdaad ongelooflijk veel energie.
Sterkte.
Karin

Carolina zei

Hoi Corine,

Wat een lieve schoentjes, ik heb volgens mij bijna dezelfde. Ze lijken er ontzettend veel op!!

Wat fijne voor je dat de nieuwe baan goed bevalt!! In het begin is dat toch altijd even afwachten en je voelt je dan minder omdat je alles van het bedrijf nog moet leren. En idd het vreet energie!!!
Het word deze week heerlijk weer, dus je zult wel veel mooie kiekjes kunnen maken.
En dan krijg je vanzelf ook weer meet puf!!

Liefs Carolina

Jeannette zei

Nou...dat lukt je prima om mooie plaatjes te schieten! Hoezo oefenen...dat heb je niet meer nodig. ;)
En gauw weer beter worden....
liefs, Jeannette

Stina zei

Veel succes met je nieuwe baan.Wat een leuke foto van die schoentjes zeg.
Ga je zeker volgen.

Beterschap gewenst.
Groetjes Stina