vrijdag 23 april 2010

Finn en meer

Finn IS gewoon Finn... dus Finn blijft Finn...
Jip (onze andere Jack Russell) is al goed aan hem gewend, het is komisch zoals ze samen als een gek door de kamer/tuin rennen! Dat gaat zo hard dat ik daar natuurlijk geen foto van kan maken :) Ik wilde weer wat woonfoto's in huis maken, maar dat wil nog niet zo lukken. We zijn in de keuken bezig met een nieuwe afzuig/schouwkap en toen hebben we gelijk maar de tegels vernieuwd en vanmiddag komt de stucadoor de rest van de muur voorzien van fijn schuurwerk. Dus alles wat op of boven het aanrecht staat of hangt, staat nu overal en nergens, niet bepaald fotogeniek dus.. Maar niet getreurd... vanmorgen heb ik met veel genoegen weer zonnestralen gevangen in de tuin!
Al liep ik wel met angst en beven de tuin in na de akelige vrieskou van vannacht... ik weet niet hoe snel je vriesschade ziet, maar de knoppen líjken nog mooi.. Ik hoop het maar!
En zoals ik vorig jaar al eens meldde in een post heeft de buurvrouw veel paarse seringen in haar tuin :) en die zijn al een stuk verder dan mijn eigen witte...
En terwijl de honden als gekken om m'n enkels heen racen, spot ik dit zonnende lieveheersbeestje (ja hier zet ík ook 'tje' achter). Lekker warm en beschut tussen de gekrulde randen van het appelblad.

18 opmerkingen:

It's me zei

Finn is echt een schatje hoor.........wat een drukte bij jouw in huis Corinne..........ben benieuwd hoe het er uit ziet straks.........geniet van het mooie weekend!! en van de hondjes en van elkaar.............lieve groetjes Ria

Home and Lifestyle zei

Dat zal een hele belevenis zijn...om te zien hoe Finn zijn rol aanneemt binnen het gezin en ten aanzien van Jip. Leuk dat ze samen ook zoveel plezier hebben, dat is altijd afwachten! Finn is ook wel een schatje, zo op de foto te zien!

Geniet er lekker van....en het weekend komt voor jou helemaal goed, want de zon schijnt veel!

Lieve groet, Ingrid

Ilse zei

Kijk je leert het al dat tje zeggen ...
En mooie foto's weer, word er helemaal blij van...

Granny's Place zei

Goed zo het is ook zo'n stoere naam!!!!
Wat gezellig joh dat het ook zo klikt tussen de honden. Succes met je keuken ben benieuwd naar het resultaat.
Fijn weekend, Madelon

with love zei

Nou helemaal gelijk hoor met die Finn... tis een schat(je)! En Finn heeft er dus ook zin in, en zet heerlijk het huis met zn kameraadje op stelten begrijp ik!
Maar dat kan er vast op dit moment nog bij!
Nou ik ben erg benieuwd naar je keuken!
Geniet van de zon en een fijn weekend!
lieve groet, Erna

seasons of my house zei

Ach wat jammer. Had ik zo gehoopt op Jip en Jan :o)
Ik heb weer genoten van je foto's,
Fijn weekend,
Karin

gewoon gezellig zei

Gelukkig dat het FINN blijft, mooie naam!
Heerlijk hè, dit zonnige weer, geniet ervan!
Groetjes, Hilde

nieneke zei

Wat een lekker ding joh!!
Fijn die zonnestralen, hè??
Geniet er maar van, de voorspellingen zijn goed! Fijn weekend, Nieneke

Rianne zei

Finn is ook wel prachtig. En het oefen met de foto's gaat super. Je maakt weer mooie plaatjes.
Fijn weekend!

English style zei

Fijn dat de honden al aan elkaar gewend zijn, heeft Jip een leuk speelkameraadje aan Finn
de sering hier zit ook helemaal vol met knoppen, heb er toevallig net wat foto's van gemaakt
witte seringen zijn volgens mij altijd wat later in bloei, kan je er lekker lang van genieten, eerst paars dan wit
Fijn weekend gewenst
Groet Yvon

ps. leuk dat je na de fair komt !

Bonjade zei

Ja en dan roep je gewoon Finnie, klinkt weer heel anders ineens als Jip. Het is ook zo'n mooie naam vind ik........
Wat goed van je, een beestje;))
Fijn weekend

lia zei

Ja weet je, als ze al een naam hebben dan past die vaak ook bij dat beestje. Onze poes had ook al een naam, en dat is ook zo gebleven. En het zal vast heel leuk zijn om ze samen bezig te zien.

fijn zonnig weekend, lia

almay zei

Hoi Corine,

Wat een schatje is die Finn. Wat een leven in huis! Succes met de keuken. We gaan het vast zien hoe het geworden is!

Groetjes
Almay

G-style zei

Hoi Corine.
wat is het toch een schattig hondje , heerlijk koppie !!
En de naam Finn vind ik toch leuk hoor , past gewoon bij hem .

De rest van je foto's zijn ook weer erg mooi , lekker dat je zoveel zonnestralen kunt vangen op het moment hé !
Het is toch wel genieten met dit prachtige weer ,wij hebben vandaag
ook weer veel gedaan om het huis , Erwin schiet lekker op met verven , we hebben saus voor de buitenmuren gekocht ,
buxusbollen in de witte potten gezet en de vijver heringericht met nieuwe planten .
Al met al een goed bestede dag en het pakt ook zo lekker aan met dit weer.

Ben trouwens erg benieuwd naar je keuken , is het zo'n beetje klaar nu ??

Nou , in elk geval een hele fijne zondag gewenst en tot de volgende keer.
lieve groet Gea

Marja Visscher zei

Dag Corine,
Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik vind het toch echt een schatje, een leukertje,een snoepje! Zo, ik ben mijn kleine superlatieven even kwijt tenaanzien van deze schoonheid! Hi, hi, zal straks mijn mond spoelen en het nooit meer doen...
Fijn weekend nog en lieve groet, Marja

t brocante sfeertje zei

Finn is ook n erg leuke naam leuk he als ze zo met elkaar spelen die van mij kunnen ook zo lief met elkaar overweg.Genieten vindt ik dat.Lieve groet,Ingrid

Mayflower zei

Hoi Corine.....Mooie naam Finn en wat een lieverd, wat is dat genieten hè.
Je tuinfoto's zijn ook heel mooi, vooral die met het lieveheersbeestje.
Geniet nog even van de zondag.
Lieve groet, Mea

Catherine zei

Your puppy is adorable!