donderdag 8 april 2010

goede indruk

Eind vorige maand was Gert 25 jaar in dienst bij zijn werkgever, hij krijgt een receptie aangeboden waar vele collega's en relaties voor zijn uitgenodigd...Leuk!
Nou ja... ik moest wel even slikken...
Gert is dan wel 25 jaar in dienst, maar ik ben nog maar een paar jaar met Gert...dus al die collega's... die ken ik nog niet.... en zij kennen mij ook niet...het is Gert z'n receptie en ik sta naast hem...
En ik hou er niet van om in het middelpunt te staan, laat mij maar lekker vanuit een rustig hoekje alles meemaken...
Dat kan natuurlijk niet, dus doe ik stoer en laat ik Gert genieten van z'n feestje!
Maar als ik daar dan zogenaamd stoer sta, dan wil ik natuurlijk wel een goede indruk maken :)
dus... wat moet ik aan????
Moeilijk! Ik hou van simpele, wat stoere kleding maar wel vrouwelijk, een broek met laarzen ( ik heb een hele verzameling) en iets slanks erboven.
Voor daags niet zo moeilijk, maar voor die receptie moet het toch iets feestelijks hebben..
Ik ben op tijd gaan shoppen en het is gelukt!
Een zilvergrijs rokje, met feestelijke versiering, erbij een shirt en een vestje, alles in mooie ton-sur-ton grijstinten...
voor de stoere touch een mooie riem en een paar suede laarzen...
Feestelijk en toch helemaal Corine!
Gert vindt het prachtig (maarja hij vind me altijd prachtig) en de meiden, kritische pubers, hebben het ook goed gekeurd, dus morgenavond (vrijdag) staat er naast de jubilaris een goed geklede ietwat stoere, blonde vrouw....slik....
PS. Voor Gert zelf zijn we natuurlijk ook wezen shoppen, in een mooie donkere Diesel spijkerbroek met daarop een blouse met hoge kraag van Circle of Gentleman(blauw met wit gestreept) en een donkerblauw colbertjasje ziet hij er ook feestelijk en toch stoer uit!

33 opmerkingen:

Rianne zei

Goed geslaagd, met jouw nieuwe outfit kan morgenavond niet meer mislukken, heel veel plezier!

Mayflower zei

Ohhh....Corine, wat zal daar morgenavond een prachtig stel staan. Volgens mij heb ik weleens een foto van jou gezien op je blog en zag ik toen een harstikke mooie vrouw en met deze kleding steel je vast de show. Heel mooi je setje, ik vind die rok en laarzen prachtig, helemaal mijn stijl.
Ik herken wel wat in je verhaal, zou het ook helemaal niets vinden om zo in de belangstelling te staan, maar meestal maak je je daar van tevoren zo druk over en achteraf valt het dan allemaal reuze mee.
Veel plezier.
Lieve groet, Mea

oma leentje zei

Mooi joh wat je hebt aangeschaft. Idd stoer dat is ook mijn stijl. Gewoon blijven lachen morgen. Toen mijn man met Flo ging (hij werkte bij de politie) Werden we in een arrestanten wagen opgehaald. Ik wilde eerst niet mee. Wat achterlijk om iemand van 58 die altijd keurig is geweest nu op te halen in zo'n auto. Was bloedheet en hebben door heel zuid holland gereden. Kon ze wel schieten. Leuk bedacht maar niet heus. Dan is zo'n receptie toch heel wat veiliger en waarschijnlijk ook leuker. Ik wens je in ieder geval een heel leuke dag. Aan je kleding zal het niet liggen.....

Pink Princess zei

Mooie outfit heb je gekozen, feestelijk en niet TE, als je me snapt :)

Kom Achterom zei

Wat een prachtige kleur zeg en leuk hoor die rok!!
Ik denk dat je toch de show wel steelt zo hoor!!
Maar dat mag toch ook wel!!
Ik wens je een hele fijne feestelijke dag toe.
En weet je wat dat kan niet missen zo!!!!
en je man gefeliciteren van mij hoor!!
Lieve groet Yolanda

Goud of Zilver zei

Wat gaaf zeg, kon zo mijn kledingkast in.
Krijg nu ook echt zin in lichte, frisse kleuren.
Al het donkere goed mag van mij nu weer tot het najaar de kast in.
Ik zou het leuk vinden als je een keer op mijn blog een kijkje komt nemen.
Veel plezier morgen.

GRoeten Herma

Room Seventeen zei

Je setje ziet er prachtig uit, komt vast helemaal goed morgen!Heel veel plezier!
Groetjes Hennie

nieneke zei

Nou, Corine; je ziet er zeker weten prachtig uit! Ik kan me helemaal voorstellen hoe spannend je het vindt....Maar aan de andere kant: wel stoer en fijn dat je naast hem mag staan!
Ik hoop dat alle positieve reacties van ons je nog een extra steuntje in de rug geven en wens je veel plezier morgen!
Suc6! Nieneke

English style zei

wauw goed geslaagd Corine, en als ik het zo lees, is Gert ook zeer goed geslaagd, vind altijd als de kleding en het haar goed zit, dat je, je al een stuk zelfverzekerder voelt.
ik zou met zoiets dus echt wel klamme handjes hebben hoor, ik zou het ook liever in een hoekje gade slaan, zonder al te veel aandacht, maar soms kan je er niet onderuit, dus ik hoop voor Gert en voor jou dat jullie een hele gezellige avond tegemoet gaan !!
Veel plezier !
Groetjes Yvon

Home and Lifestyle zei

Je hebt een prachtig setje gescoord, dus daar kan het niet aan liggen! Ik hou ook helemáál niet van dat soort evenementen, maar bij manlief hoeft zelden de vrouw mee dus ik kom er goed vanaf. Zelf kunnen wij op het werk kiezen, volgend jaar ben ik 25 jaar in dienst en ga ik lekker met mijn collega's uit eten om daarna - als het budget van de werkgever het toelaat - de kroeg nog even in te duiken!

Hou je taai meid en haal je charmantste glimlach tevoorschijn, dan komt het allemaal goed hi hi!

Lieve groet, Ingrid

Laura @ 52 FLEA zei

OOhh...I bet you looked beautiful in this outfit Corinne! The grays and silver are sophisticated and elegant! So chic!
:) Laura

Yvonne zei

Wow heel mooi hoor.
Fijne dag morgen. En steel de show!

gr Yvonne

jeanette zei

Je bent net zo als ik, als ik naar feestjes moet waar Lucas veel mensen kent en helemaal niet, zo eng....ik blijf ook liever op de achtergrond. Met deze outfit ga je stralen en dan merk je er niets van dat je samen met Gert in het middelpunt van belangstelling staat. Ik vind je set prachtig. En de set van Gert klint ook als muziek in mijn oortjes...CG heeft de mooiste overhemden!!!!!

Hele fijne dag morgen en laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Lieve groet,
Jeanette

with love zei

Dit is echt super leuk!! En die laarzen ook zooooo mooi, en dat wordt vast een hele gezellige avond! Maar het gevoel ken ik wel hoor... ik probeer meestal ook wel iets te verzinnen als bijv. geen oppas voor de kinderen ofzo als er iets is op het werk van mn man! Maar goed deze keer kan je er echt niet onder uit! Geniet er maar van!
Lieve groeten, Erna

jojo's wereld zei

Van harte met het behaalde jubileum.
Geniet ervan dat moet je vooral niet vergeten.
Bij ons op het werk geven ze nu 1 keer per jaar een receptie voor alle jubliarissen ( 25, 30, 35 en ja zelfs 40 jaar in dienst) Dit vinden de heren prettiger. Met elkaar op het podium schrikt ze dan niet zo af.
Heel veel plezier morgen

G-style zei

Hoi Corine ,

spannende dag dus morgen en dan niet alleen voor Gert maar zeker voor jou .
Feliciteer je hem even van me met dit jubileum , 25 jaar is niet niks !

Nou , je zult er prachtig uitzien , dat zie ik al wel aan de kleding op de foto , wat een super mooi setje en mooie materialen heb je uitgekozen en dat allemaal in mijn lievelingskleur .............

Veel plezier morgen en vooral genieten van al die aandacht ........
lieve groet van Gea

almay zei

Hoi Corine,

Ik kwam op je blog terecht en ik vind je laarzen er heel erg mooi uitzien. Ik denk dat iedereen zich wel een beetje in je verhaal herkent. Ik hoop dat het een hele gezellige avond wordt...aan je kleren zal het niet liggen.

Groetjes
Almay

kienkele zei

Och Corine, ik leef met je mee, want ik hou dus ook niet van dit soort dingen, maar ja, soms moet je wat..... En je zult er prachtig uitzien in de mooie nieuwe outfit van je. En als je je daar goed in voelt, straal je dat ook uit! Veel plezier morgen, en probeer er van te genieten. Felicitaties ook voor Gert natuurlijk. Ik denk aan je, lieve groet, Tineke

It's me zei

Wat een mooie setje corinne..wauwww.....mooi je laarzen !!

en die kleur prachtig hoor nou je ziet er echt blitzzzzz uit !! veel plezier morgen..........lieve groetjes Ria

Franse Lelie zei

Aan je outfit zal het niet liggen, helemaal top! En wat zullen jullie samen stralen ...ook ik houd hier niet van maar achteraf kijk je er waarschijnlijk met een mooi herinnering op terug. Geniet toch maar een beetje! Groetjes

bikim zei

SO LOVELY AND SPRINGY!
NIGHT NIGHT CORINE!
ROSA

Bonjade zei

Haha...iets slanks bovenop....ach zo herkenbaar........Maar wat een mooi setje meid.
Alleen 1 ding, het moet me even van het hart, Ik vrees dat je onzichtbaarheids tacktiek totaal gaat mislukken.......je wordt...nee, je bent de ster van de avond........
Maar straal maar fijn (sterretje...) geniet.
Enne nog even dan scheur ik met mijn autootje om de hoek hoor.........
Fijn weekend

Roelien zei

Oe spannend vanavond...ik vind je kleding echt prachtig!!!!! Veel plezier hoor en ook een fijn weekend alvast, groet Roelien

PS. En Gert natuurlijk gefeliciteerd!!

sillie zei

oh ik vind het een zeer mooie kleur hoor dat grijzige!!! gefeliciteerd met mans jubileum!

Caatje zei

Gefeliciteerd met Gert's jubileum, laat de stroom onbekenden maar komen, geniet van de avond, bereidt je maar vast voor op de nodige complimentjes die je gaat krijgen ;-))

Groetjes Carina

Ineke zei

Nou, je kleding is prachtig. Ga lekker genieten van de aandacht! Gefeliciteerd met Gerts jubileum!

faire un songe zei

En heb je het allemaal een beetje overleeft.. zal best wel goed gegaan zijn, aan je kleding zal het niet hebben gelegen....mooie kleur.
Gefeliciteerd met Gert's jubileum.
En nu genieten van de napret.....!!
Fijn weekend.

brocante roos zei

Volgens mij staat daar nu een prachtig stel te genieten, aan de kleding zal het zeker niet liggen. Ik hoop dat jij ondanks jouw "zenuwen" een heerlijke avond hebt en de felicitaties aan jouw man.

Fijn weekend,

lieve groet Marjan

Jeannette zei

Corine...ik hoop (maar weet haast wel zeker) dat je genoten hebt vanavond. Wat een ontzettend aardig idee van het bedrijf van Gert om een feestje voor hem te organiseren. Dat doet tegenwoordig niet meer elke werkgever. En ik zou waarschijnlijk ook liever achter Mark kruipen dan naast hem te moeten staan tijdens zo´n feest. Ik ben het spreekwoordelijke muurbloempjes type. ;))
Maar met zo´n outfit is je dat zeker niet gelukt! Ik ben bang dat elke vrouw even van dichtbij wilde bekijken wat je allemaal voor moois aan het lijf had. ;)
Een heel fijn weekend en maar lekker nagenieten.
Liefs, Jeannette

Ilse zei

Prachtig dat komt helemaal goed , en krijgen we nog een foto van jou in die outfit?

Wondelgijn zei

Super!! Je staat vast te stralen naast hem!! (en terecht dat hij je prachtig vindt!!) Ik ben helemaal verliefd op de rok overigens... dus... het gaat vast goed straks!

Logement it Foarhus zei

Hou wel van iets vrouwelijks met een stoer accent, ik ben benieuwd. Hoop zo dat je toch van het feest geniet, wie weet,

groeten Pauline

Berna zei

Gefeliciteerd met de jubilaris. Je kleding is hartstikke leuk voor zo'n receptie. Ik hoop dat het inmiddels is meegevallen.