zaterdag 15 mei 2010

Abraham

15 mei 1960... Ik bestond nog niet, dus voor mijn gevoel is dat héél lang geleden :) maar... het was een bijzondere dag...de geboortedag van Gert! 15 mei 2010... Gert en ik vieren samen met de meiden zijn 50 ste verjaardag, een bijzondere dag, zoals elke dag samen een bijzondere dag is...
We houden niet van abrahams en spandoeken voor het huis, maar de kinderen laten toch duidelijk zien, dat hier iets te vieren valt! Zelfs in de V70 is het feest ... 50 ballonnen... :)) Vanmorgen heb ik taarten gemaakt en bowl van vers fruit, Gert is nu bezig met groente- en kippesoep. Verder zorgen we o.a. voor sandwiches met roomkaas/zalm en met ham/kaas, geroosterd brood met zelfgemaakte tonijnsalade en met saté en hartige taart...
De gasten komen vanmiddag rond 16.00 uur, helaas wordt het niet een tuinfeest zoals we dat meestal doen, want het is hier fris, héél fris buiten, nou ja hebben de kinders onze entree niet voor niets versierd!

26 opmerkingen:

waddenhout zei

Een jubileum...
Gefeliciteerd, met de mooie leeftijd..
Genieten maar..
Goed weekend, cobi

Kom Achterom zei

Hé Gefeliciteerd zeg!!
OOh er staat Gert waarschijnlijk nog heel wat te wachten!! hihihi
Ik zou zeggen maak er een fantastische dag van maar zo te horen aan de eterij zal het niet liggen.
Fijne dag
Yolanda

gewoon gezellig zei

Gefeliciteerd, het ziet er heel feestelijk uit bij jullie, en wat staan er verwennerijtjes op het menu!
Fijne dag!!
groetjes Hilde

Yvonne zei

Gefeliciteerd.
Gezellige dag toegewenst!

Mayflower zei

Hoi lieve Corine, van harte gefeliciteerd met Abraham (morgen natuurlijk gewoon weer Gert hihi).
Wat heb je allemaal heerlijke dingen gemaakt, dat wordt vanmiddag vast super gezellig. Wij zijn allebei de 50 al even gepasseerd en zijn ver weggegaan haha, ik hou ook helemaal niet van poppen en spandoeken in de tuin.
Maar jullie binnenversieringen zien er prachtig uit.
Jammer van het weer en je zag idd gisteren hier zonnestralen op de foto, wij hadden de hele dag zon. Nu is het afgewisseld bewolkt en zonnig, ik stuur wel wat zonnestralen jullie kant uit.
Veel plezier vandaag.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met Abraham...geen spandoeken en pop, maar meer dan de moeite waard van het vieren! Ik wens jullie over een uurtje een heel gezellig feest toe...aan alle lekkernijen kan het niet liggen, want het water loopt mij uit de mond!

Veel plezier! Lieve groet, Ingrid

Caatje zei

Van harte gefeliciteerd en nog een heel gezellige dag met z'n allen. Hmmmm wat een lekkere dingen hebben jullie gemaakt.

Lieve groet, Carina

faire un songe zei

Het is nu 2 minuten voor 16.00 dus je zult wel helemaal klaar zijn, geniet van alle gezelligheid.
VAn harte gefeliciteerd met Gert zijn verjaardag ( en Gert natuurlijk ook gefeliciteerd.
Ik wens dat jullie nog heel veel verjaardagen samen mogen vieren..!!
Fine gezellige avond...Groetjes Hetty

Berna zei

Gefeliciteerd met je Abraham!

G-style zei

Gezellige foto's Corine , en de hapjes klinken ook heerlijk .
Ik hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben en wens Gert nog maar even vele jaren van me .
groetjes Gea

peet zei

Gefeliciteerd !!!! met je "oude " man ....
Heerlijk he ?! dat wij nog zo jong zijn he ??!!

Geniet van jullie dag , en al die lekkerheden die jullie gemaakt hebben !

Een heel fijn weekend
groetjes Peet

Bonjade zei

Goh lees ik net dat ik rond 4 uur verwacht werd....;))
Nu ja, zonder mij zal het ook wel een knal feest geweest zijn en misschien nog.......
Van harte met de man van je leven......koester het......en doe abraham vast de groeten van me......
Fijne avond

Roelien zei

Gefeliciteerd!!!!

Vijftig is wel heel bijzonder, toch?

Kind An Huys zei

50, gefeliciteerd!! De visite kan er in ieder geval niet omheen hoe oud hij is geworden!!
Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad, aan de taart zal het niet liggen, ik neem een stukje!!Hij ziet er zo lekker uit.
Fijn weekend, groetjes, Anne.

kienkele zei

Hartelijke felicitaties voor Gert, en natuurlijk ook voor jullie Corine, en ik wens jullie een hele fijne avond. Aan de hapjes zal het niet liggen, het klinkt zo heerlijk allemaal! Veel plezier, en morgen lekker nagenieten, lieve groet, Tineke

It's me zei

Gefeliciteerd met je Abraham!

Fijne dag !! geniet !! lieve groetjes Ria

Ster zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man :). Is het een gezellig feest geworden en wat is het mooi versierd door de meiden,lief hoor ?!
Lieve groet,Ster

almay`s home zei

Hoi Corine,

Proficiat met je mannetje! Die van mij wordt ook 50 dit jaar. Wij zijn al tijden aan het dreigen met poppen in de tuin :)) Of een Bob de Bouwer!! Het ziet er gezellig uit bij jullie!!

Groetjes
Alma

lia zei

Nou, inmiddels zijn onze feestjes voorbij. En gaat het gewone leven weer door. Jij bedankt voor je lieve kaartje, en heeft Gert de e-card gehad? Enne hier ook helemaal geen Sarah...pfff

lieve groet Lia

nieneke zei

Van harte! Hoop dat het feestje geslaagd was! Erg leuk trouwens die 50 ballonnen in de auto! (die onthoud ik...)
Lieve groet, Nieneke

Wondelgijn zei

Alsnog proficiat!! Wat een leeftijd al, hè... 50? En net als jullie, hoop ik dat ik mijn 5-e verjaardag zonder spandoeken, zonder Sarah voor het huis, maar net als jullie: in stijl! Goed gedaan!!

Karin zei

Ik ben te laat, helaas en de taart is nu natuurlijk op :(
GEFELICITEERD, wat een leeftijd!
Gisteren heb ik een kaart zitten maken voor een vriend die binnenkort 50 wordt, met de tekst: Ach je voelt je 18, maar dan met 32 jaar extra levenservaring! Speel die maar aan hem door :o)

bikim zei

what a cute photo! sooooo sweet!, with the chicken all! it looks great fun all that party!
well done! night night Corine!
Rosa

my day zei

Hoi Corine,
beter laat dan nooit dus nog van harte met Gert z'n 50ste verjaardag. Jullie hebben vast een geweldige dag gehad ondanks het mindere weer. En pffft.... 50 ballonnen opblazen, super!
Fijne week,groetjes Ingrid.

Nicole Orriëns zei

Wat een schattige broekjes droegen ze toen toch! En gefeliciteerd!

Hagazussa zei

Wat een toeval mijn broer(tje)(kan je dat zeggen van een man van vijftig) werd op precies dezelfde dag geboren. Van harte nog.

Liefs, Haagje