maandag 10 mei 2010

bananenbrood

Voor alle snoeperds ... Het recept van onze calorieënbom :))
*pak broodmix (wit) *water (volgens recept) *chocoladepasta puur *3 bananen Maak brooddeeg volgens het recept, maar 1x 20 minuten rijzen is genoeg. Deeg uitrollen op een met bloem bestoven aanrecht, dikke laag chocoladepasta (bijna een halve pot) smeren op een strook van ca. 15 cm. breed, beginnend ong. 3 cm. vanaf de voorrand, bananen in de lengte halveren en over de chocoladepasta verdelen. Vanaf de voorrand het deeg over de bananen heenvouwen en verder oprollen en ombuigen tot een kransvormig brood. 25 minuten in een voorverwarmde oven op 225 graden.
Warm eten... EETSMAKELIJK!!!

19 opmerkingen:

Carla zei

Dat ziet er lekker uit!!!
Niet goed voor je lijn volgens mij....maar ja...dat zijn lekkere dingen nooit hè!!

fijne dag...lieve groetjes carla.

It's me zei

Yammie Yammie ............ziet er zo lekker uit............maar kan het beter niet maken !! hahahahahah!!! .....wie weet met een huis vol visite.dan is ie zo weer op toch??

Fijne week !! groetjes Ria

with love zei

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmm....alleen bij het recept smelt ik al weg..en ik was net van plan om een paar kilootjes af te gaan vallen...maar of dat gaat lukken...misschien als beloning dit lekkere brood in het vooruitzicht dan!! Extra stimulans!
Bedankt voor je recept!
liefs, Erna

Ilse zei

Oh thnx ga het nu uitprinten...en dan een keer maken als de monsters er allemaal zijn , kan er ook valium door?

waddenhout zei

Wat ziet dit er lekker uit.
Moet het ook maar eens gaan proberen.
Groet, cobi

Roelien zei

Ik ga dit maken!

Bonjade zei

Oh jammie....wat doe je me aan........???
Toch maar eens stiekem proberen......tegen het weekend misschien.....?
Bah...wat lekker.....
Fijne dag

Franse Lelie zei

"lekker" simpel...lijkt me heerlijk...alleen die calorien!!!
Lieve groetjes

Kom Achterom zei

OOOh wat lekker en weet je nu wat het aller ergste is wat me nu overkomt?
Dochterlief vloog om 18.00 uur naar de winkel om die heerlijke pot chocolade pasta te halen en bananen. Broodmix hadden we al hahahah
Nou je raad het al jet kadet is aan het kokkerellen. Ik neem er natuurlijk foto,s van want ik wil jou vanavond een eerbetoon brengen!!
ahahahha Errrug bommetje!!!!
JE ziet het wel hoor of het nu is gelukt of niet!!!
Die dochters van jou weten ook wel wat lekker is. Die van mij zei ja mam dat krijg je ze zijn even oud als wij!!!
Nou je hoort van me hoor
Fijne avond
Yolanda

lia zei

Haha, je kon er niet meer onderuit met al die snoepers hier.

lieve groet Lia

kienkele zei

Dat ziet er heerlijk uit Corine, ga het recept even opslaan, zal het vast een keer maken, en die calorieen, ach, die kont is toch al dik.... Fijne avond, lieve groetjes, Tineke

Karin zei

even wachten... kopieeren, Microsoft Word openen...nieuw bestand ....plakken...ja gelukt...oh nog even opslaan en meteen maar even uitprinten. Bedankt! :o))

Jeanette zei

OOhh...dit is echt een kaloriebommetje....maar wat ziet het er heerlijk zoet uit, eet je dit ook als brood of meer als koek. Zo heb ik zondag wentelteefjes gemaakt van suikerbrood en dan met vanille ijs, ook zo lekker zoet...

Ik ga je recept eens uitproberen want ik ben een echte snoeperd:-)

Lieve groet,
Jeanette

little sweet things zei

Ik weet zeker dat dit het favoriete recept van mijn dochter wordt, die heeft een voorliefde voor alles waar veel callorieen in zitten.
Gister avond heb ik op haar verzoek uitlek yoghurt gemaakt. Ken je dat? Ik ga zo maar even driftig in huis aan de gang om even wat callorieen te verbranden denk ik.
Groetjes Saskia

Hagazussa zei

Ik kom hier via via om naar je recept te kijken, ziet er lekker uit. Als mijn dochters komen ga ik het zeker maken.

Liefs, Haagje

justwendy zei

Dat ziet er heel lekker uit, ga het zeker een keer proberen.Is weer eens wat anders als taart of zo.

thanks

Lien zei

Heerlijk ik ga het zeker maken in het weekend, zal wel een extra rondje langs het strand moeten lopen om de overtollige calorietjes eraf te lopen maar dat is me meer dan waard. bedankt voor je recept.

nieneke zei

Hoi Corine,

Ik denk dat dit receptje heeeel goed geheim gehouden moet worden...
Die zoetekauwen hier gaan dit toch een partij lekker vinden...
En die calorieen zijn dan nog tot daar aan toe (ik ben meer van het hartige..) maar ik zie mezelf al weer elke keer staan bakken...
Lieve groet,Nieneke

alma zei

Hoi Corine,

Mjam....dat ziet er heel lekker uit. Vooral wanneer het warm is. Even eentje om te onthouden!!

Groetjes
Alma