woensdag 12 mei 2010

Fair op de dijk

Noordeinde... brocante op de dijk...
Zaterdag zijn we naar Noordeinde geweest, daar organiseerden een aantal enthousiaste brocanteliefhebbers voor de 2e keer een fair en ondanks het frisse weer was het een groot succes!
Veel kramen met een grote keus aan mooi oud spul... een paradijs om rond te lopen :)
Wij hebben er een paar mooie stoere items op de kop getikt, dus wij voelen ons de koning te rijk :)
Om te beginnen deze stoere kruik, geen twijfel, verkocht!
Puur... prachtig!
En deze aparte stopfles, een 6-kantig exemplaar deze keer, waarvan 3 zijden geribbeld en 3 zijden glad, nog nooit gezien, die is nu ook van ons.
De man van blogster Bonnie ( http://www.bonjade.blogspot.com/) had in zijn kraam van hun 'Brocante webshop' een paar exemplaren van de decembereditie van de JdL liggen om mee te nemen. Prachtige inspiratiebronnen zijn dat, maar vanwege de prijs koop ik 'm maar af en toe en deze had ik nog niet, bedankt dus!
En zo zijn we aan het begin van deze maand het snuffelseizoen goed begonnen!
De komende dagen gaan we thuis aan de klus en voor de pinksteren staat de Summerfair in Ommen in onze agenda, als de temperatuur dan ook nog wat stijgt, dan ben ik helemaal blij!
En valt het weer wat tegen.. dan zit ik in mijn favoriete hoek met een mooi blad of een spannend boek in ons heerlijke THUIS.

20 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Corine, je heb heerlijk gesnuffeld op de Brocantemarkt en wat heb je een mooie spullen op de kop getikt, lekker stoer en helemaal Corine. Ik vind de stolp heel mooi en wat apart van de ribbel- en gladde kanten en ook fijn dat je nog een JDLmagazine op de kop kon tikken. Dus bij regen zit jij daar in dat knusse plekje er heerlijk van te genieten.
Fijne dagen en een lieve groet, Mea

G-style zei

Hallo Corine ,
wat een prachtige aanwinsten weer , dat is zeker een goed begin .
Wat dat betreft zitten jullie veel centraler om naar al die brocantemarkten te gaan , hier in het Hoge Noorden zijn er maar weinig ..........
Wij doen veel via MP , hebben net weer een prachtige stoere verweerde lamp gekocht voor aan de muur , echt minstens zo mooi als de jielde-lampen en Erwin haalt vanmiddag zo'n 30 km verderop een oude tafelventilator op .
Maar de sfeer van zo'n markt lijkt me zo leuk , dus dan misschien toch maar eens een eindje voor rijden .
Nou , veel plezier in je hoekje met lezen want het weer is niet zo mooi .
tot de volgende keer, lieve groet Gea

All Seasons zei

Jij heb mooie dingen gescoord, je stolpfles, erg mooi, die zie je niet zo vaak zo.
Ook ik hoop dat het weer beter en warmer wordt, wij gaan weer naar zuid-Limburg, dus wil ook daar graag naar Brocante op zoek :)
Veel lees plezier in de JDL, je raakt er niet in uitgekeken.
Lieve groet,
Patriciai

Bizzy@Home zei

Prachtig is dat stopflesje...en de Jdl is altijd goed. Wat een goed gevoel moet dat geven. En dan zijn we nog maar mei..veel snuffelplezier nog de komende tijd.
Groetjes Renny

Karin zei

Mooi die kruik, natuurlijk verkocht. En ik weet nu waar jij de afgelopen weken vooral te vinden was, met een goed boek :)
Fijne dag!

Room Seventeen zei

Mooie aanwinsten Corine, vooral die kruik!
De Summer Fair staat ook bij mij op het programma, meestal is het goed weer, dus hopelijk ook deze keer .
Groetjes Hennie

Bo Butiek zei

Veel plazier op de Fair!

Groeten,
Claudia

Bonjade zei

Ha zeg komt die kruik ook bij René weg......
Och die jongen verkoopt ook alles onder mijn neus weg;))
Maar goed je kan niet alles hebben.
Lief van je om ons even in het zonnetje te zetten.......
Geniet maar heerlijk van je JDL daar in die prachtige stoel.......
Fijne middag

Carla zei

Geweldig...die stolp fles!!
En die kruik natuurlijk ook.
Jij zit waarschijnlijk vaak in je hoekje...als het weer hetzelfde als hier is....heb je tijd zat om die JDL's te lezen!!
Hopelijk word het weer nu eens wat beter, het zou een hete zomer worden...dat hoop ik dan maar!!

fijne dag...lieve groetjes Carla.

Roelien zei

Prachtig beschreven, zo sfeervol en wat een lekker hoekje heb je om te zitten!

lia zei

Net wat Gea zegt, volgens mij zitten er in die hoek bij jullie altijd veel winkel en fairs. Maar die fles is prachtig. Ook de kruik is echt iets voor jou. Hoop dat jullie zaterdag ook een geslaagd feestje hebben. En... komen er nog foto's op de bomen... hihi.

lieve groet Lia

alma zei

Hoi Corine,

Wat een prachtige dingen heb je gevonden op de fair. Ik heb toevallig ook het decembernr vlak voor mijn vakantie op de kop kunnen tikken. Ligt nog wel thuis.
Ik vind je zithoek(je) echt geweldig... Mooi hoor!

Groetjes
Alma

It's me zei

Hoi Corine............wat leuk je nieuwe aanwinsten..ja wat is het koud he?? niks aan hoor..............wat gaan we morgen doen???

Leuk hoor dat je bij Bonnie bent geweest !!

Hele fijne gezellige avond lieve groetjes Ria

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor je lieve welkomswoorden...ik ben inderdaad blij weer THUIS te zijn! Wat is dat toch een belangrijke plek voor ons allemaal!

Wat heb je mooie aankopen gedaan! Deze fair op de dijk lijkt mij ook wel wat, volgend jaar maar niet op vakantie gaan!

Ik ga altijd naar de Pinksterfair in Zeist, dat is gelijk met de Summerfair...ook een aanrader hoor!

Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

Ha Corine
Wat een prachtige aanwinsten en dat hoekje van jou dat blijf ik erg mooi vinden.
Heerlijk mijn hoekje is naast de houtkachel ook heerlijk maar ja ik zit nu te tikken aan de keukentafel. op mijn toppy!
Kan ik mooi nog even van je stolpfles genieten!!
Ik wens je nog hele fijne dagen.
Mooi hoor de fair in ommen maar wel behoorlijk prijzig met de entree vind ik!
lieve groetjes
Yolanda

Granny's Place zei

Het Noordeinde in Den Haag??? Daar kwam ik in het verleden vaak omdat ik er om de hoek woonde. Heerlijke antiekmarkt. Heb hier nog een houten bever staan die ik ooit van iemand heb gekregen was er zo weg van destijds en eigenlijk nooit meer weg willen doen.
Mooie aankopen heb je gedaan en de JDL ja die willen we het liefst allemaal he, gelukkig heb ik nu een abonnement via Ria (it's me) en krijg hem iedere keer op de mat.
Wens je fijne dagen, ga je nog wat leuks doen,
groetjes Madelon

Wondelgijn zei

Heerlijk hoekje ook dan! Echt om lekker jezelf op te krullen en te lezen en dromen.... heerlijk!!

Tuinkamer zei

De spullen hebben een mooi nieuw thuis gevonden

groetjes karin

fotorantje zei

ik denk dat ik morgen ook ga snuffelen, leuk hé, en dan zeker als je iets vind waar je gek op bent

http://blog.seniorennet.be/fotorantje

Bonjade zei

Haha.....
Hij kan niet op één voet leven....zegt ie....
tja......
ik geef het op.....
Fijne dag