donderdag 10 juni 2010

detailfoto's binnen

buiten regen, veel regen...
binnen heb ik de vloer van de woonkamer/keuken weer eens grondig gesopt en nagedweild met bleekwater, wij hebben een grenen gelakte vloer, die in de 4 jaar dat ie nu ligt al lekker doorleefd wordt op sommige plekken. Na een goede sopbeurt, dweil ik 'm na met bleekwater, dat droogt mooi mat op.
Én ik heb ook binnen rondgelopen met m'n trouwe maatje Canon,
gespitst op mooie materiaalstructuren om vast te leggen.
hout en staal..
metaal..
glas en zilver..
en hout met linnen...
Veel natuurlijke, stoere materialen in ons huis!

22 opmerkingen:

Mayflower zei

Ik vind het altijd superleuk om detailfoto's te bekijken, het geeft een soort spanning en vraagt om meer. Je heb het weer prachtig weergegeven Corine.
Die spuitflessen vind ik zo mooi, ben er ook naar op zoek en de laatste foto van je prachtige paspop vind ik ook geweldig.
Lieve groet Mea

@nne zei

Je detailfoto's zijn inderdaad erg mooi! De textuur van de materialen komt bijzonder goed tot z'n recht. Met vriendelijke groet, @nne

Carla zei

geweldig die detail foto's !!
En wat is nu leuker op zo'n regenachtige dag!!

lieve groetjes Carla.

Yvonne zei

Wat een mooie foto's
Gr Yvonne

marga zei

Mooie detailfoto's!!!
Groetjes Marga

Lynda zei

ik ben er dol op, mixen van materialen!!! EN de detailfoto's hebben altijd zoveel sfeer!!!! Geweldig!!

groetjes
Lynda

Bonjade zei

Prachtig.....mooie materialen....
Ik wil je niet flauw maken maar hier schijnt heerlijk het zonnetje.......sorry....

Oh heb je gemaild hoor, tja...beetje later dan mijn gewoonte is...maar hij is er......
Fijne dag

Bo Butiek zei

Ik ben gek op detailfoto's, moet het zelf ook eensa gaan proberen.

Groeten,
Claudia

Tureluur-Bellemietje zei

wauw, mooi!!
geweldig hoe jou foto's een heerlijk sfeertje uitstralen.
maakt wel nieuwschierig hoe het nu in het echt is...vast nog mooier en sfeervoller...

Maison le Bonheur zei

Hier geen regen maar ook geen zon helaas!!
Prachtige foto's heb je weer gemaakt.

groetjes,
Anita

with love zei

Heel mooi gedaan! Het zijn prachtige foto's!

Home and Lifestyle zei

Leuk is dat hè, om zo door je huis te lopen op zoek naar mooie objecten! Dat is je prima gelukt, je hebt mooie foto's gemaakt!

Lieve groetjes, Ingrid

Nicole Orriëns zei

Mooi om met zo'n moderne camera nostalgie vast te leggen!

Kom Achterom zei

OoOh blijf lekker met je Canon of Can hihihi rondlopen!! wat een prachtige detail foto's
Ik geniet ervan
Fijne week Yolanda

almay`s home zei

Prachtige materialen bij elkaar!
Jij zit er weer lekker schoon bij.

Groetjes
Alma

Hannekie zei

wow wat mooi. ik krijg het altijd zo wazig erop. die van jou zijn echt prachtig
gr hannie

Jeanette zei

Net als jij heb ik vandaag ook maar wat foto`s binnen gemaakt, twas mij te klef buiten. Ik vind je detailsfoto`s prachtig, ik hou erg van dit soort foto`s....van die leuke zoekplaatjes van wat zal het zijn???? en wat schuilt er allemaal achter? heerlijk....

Lieve groet, Jeanette

lia zei

Het was hier erg broeierig buiten maar geen regen. En heb me wel buiten bezig gehouden. En hoe.... Leuke stoere elementen.

lieve groet Lia

kienkele zei

Prachtige detailfoto´s Corine, en het was er inderdaad weer voor vandaag, om een beetje binnen rond te scharrelen. Eigenlijk werd het hier vanavond pas echt droog, ben nog tot 22.00 uur in de tuin bezig geweest!
fijne avond nog, en voor straks welterusten, groetjes, Tineke

It's me zei

Hoi Corine

Ik weet niet of je al werkt?? maar fotograaf is echt iets voor jouw !! meid wat maak je een mooie foto's!!

En eindelijk volg je me dan !! hahahahahahah!!! ik dacht ook dat je dat al deed hoor...........ik let meer op reacties dan op volgers om eerlijk te zijn...........ik blog pas sinds februari .....het gaat snel hoor!! nou fijn weekend lieve groetjes van mij....

Karin zei

Je heb de smaak te pakken is 't niet. Ga vooral rustig door, ik geniet stilletjes mee :)
(spuitflessen....MOOI)
Fijn weekend!

Granny's Place zei

Wow jij hebt die camera al helemaal onder controle, prachtig zijn de foto's geworden.
Groetjes en alvast een fijne week,
Madelon