maandag 7 juni 2010

detailfoto's buiten

materiaalstructuren...
Twee van mijn liefhebberijen, tijdschriften en fotografie, komen samen in mijn favoriete woonblad 'Wonen landelijke stijl'. Behalve van de prachtige binnenkijkreportages, geniet ik elke keer ook volop van de detailfoto's die erin staan! Foto's waarop de structuren van de materialen duidelijk in beeld zijn...zo mooi! Van de week ben ik met de camera de tuin ingegaan om zelf mooie detailfoto's te maken, plaatjes dus waar kleur en structuur een hoofdrol spelen! Op onze grote tuintafel, staat een betonnen schaal met een stilleven van een stukje bolmos en een takje.. simpel..mooi..
Het eerste deel van onze tuin is 'bestraat' met grind, waarin naast het fietsenrek een groep grotere keien ligt die we van diverse franse vakantiebestemmingen hebben meegenomen.
Zelfs van zo'n gewone franse kei is een mooi structuurplaatje te maken:)
(dubbelklik voor een vergroting)

24 opmerkingen:

Bo Butiek zei

Wat heerlijk om naar te kijken, ik ben zelf ook weg van dit soort foto's!

Groeten,
Claudia

brocaatje zei

Prachtige foto's,echt een geniet moment!

Mayflower zei

Prachtig die detailfoto's Corine, ik hou daar zelf ook heel erg van en daar weten ze in de Wonen Landelijke Stijl ook wel weg mee, wat een prachtig blad is dat.
Enne....bedankt voor de taalkundige ondersteuning hihi....heel erg stom van mij, maar heb dit gelijk verbeterd.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

&Loes zei

Prachtige detailfoto's ben ik helemaal weg van zeker van de mooie structuren en texturen Ik geniet hier even van jou mooie foto's

Kom gerust eens bij mij kijken.

http://zouthout.blogspot.com

Room Seventeen zei

Nou, goed gelukt hoor je foto's ! Wonen Landelijke Stijl is ook mijn favoriete blad, en sinds het blad vernieuwd is staan er prachtige detailfoto's in. Seasons heeft ook altijd van die prachtige close upjes.....
Groetjes Hennie

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Soms kan ik gewoon zo genieten van een detailfoto. Dat geeft soms meer weer dan een groot ding. Vind het wel grappig, want gisteren stonden wij bij de pont en heb ik stukje hek en een mooie paal gefotograveert vanuit de auto. De structuur van dát soort houdt vind ik prachtig! Je hebt er weer prachtige foto`s van gemaakt.

Groetjes van Petra

almay`s home zei

Echt oog voor detail. Mooi weergegeven! Sinds het bloggen heb ik hier ook meer oog voor gekregen!

Fijne week!

Alma

Rianne zei

Prachtige foto's heb je gemaakt, ze kunnen zo in een tijdschrift!
Fijne week en groetjes!

Floor zei

oh die 4 bij elkaar zijn prachtig die had je heel groot moeten plaatsen ! verdienen ze en komen ze nog beter tot hun recht !

marga zei

Prachtige detailfoto's heb je gemaakt......genieten.
Fijne week, groetjes Marga

with love zei

Missie geslaagd! Wat een prachtige foto's!

Karin zei

Mooi Corine, wat je voor ogen had is meer dan gelukt. Zo mogen er nog wel een paar langskomen, ik smul hiervan!

kienkele zei

Hallo Corine, prachtig die detailfoto's, ik ben er dol op, maar dat wist je waarschijnlijk wel al. En wat kunnen simpele dingen dan mooie plaatjes opleveren, maar je moet het wel even zien! Fijne week, lieve groet, Tineke

lia zei

Hoi Corine, mooi hoor en zo te zien kun je goed met je camera overweg.
In de landleven staan ook vaak zulke mooi plaatjes.

lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

Wonen LS vind ik ook een super mooi blad, ik lees het graag! Je foto's zijn erg mooi, zo zie je maar dat als je er oog voor hebt, je helemaal niet ver weg hoeft om zulke details te vinden!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Tierlantijn zei

Prachtige foto's! De weersinvloeden hebben mooi hun sporen nagelaten! Super!

Groetjes! Ilona

@nne zei

Prachtige foto's ... ze kunnen zo in een interieurblad. Lieve groeten, @nne

le ciel flamand zei

Mooie foto's! Ik vind dit soort details ook heel boeiend en inspirerend...
Groetjes, Annelies

Hannekie zei

zo prachtig hoor. mij lukt het nog niet zo. soms met een beetje geluk zit er ineens iets tussen. maar deze zijn geweldig
gr hannie

Janet zei

Hoi Corine,

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je buiten in de natuur de mooiste foto`s kunt maken, en dat blijkt maar weer.Een voud siert!

Groetjes,Janet

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Prachtige detailfoto's! Daar ben ik dol op!

Veel groetjes, Veronique

La Maison en Wonderboom zei

Mooi Corine, toevallig heb ik vanmiddag dat tijdschrift gekocht maar laat het nog ingepakt zitten tot in Frankrijk.
Je foto's zijn prachtig, die steen met mosjes, wat heb je dat mooi vastgelegd, knap hoor.

Tot de volgende keer en een lieve groet
Hermine

Corina zei

Prachtige detail foto's heb je gemaakt!
fijne week!
Groetjes Corina

Maison le Bonheur zei

Wat een prachtige foto's!!
Wonen landelijke stijl is ook één van mijn favoriete woontijdschrift.
Ze hebben inderdaad altijd prachtige detailfoto's.
Wij zijn nog op zoek naar een nieuwe camera en dan hoop ik ook wat mooiere detailfoto's te maken.

groetjes,
Anita