dinsdag 8 juni 2010

vakantieverhalen

zonnig Turkije...
Vorige week heeft Janiek met haar vriendin Romee (en ouders) genoten van een welverdiende vakantie in Turkije.
Voor het eerst zonder familie zover weg én ook nog vliegen..na de vele ongelukken van de afgelopen tijd kwam er wel wat extra spanning bij en was het niet een onbezorgde meid die we uitzwaaiden..
Maar dat kwam helemaal goed, ze hebben genoten daar van een all-inclusive week zon!
En Janiek zou Janiek niet zijn als ze niet voor ons allemaal een kadootje mee zou nemen..
Zo ben ik verwend met een grote fles j'adore en heeft ze voor Gert boxers meegenomen van 3 topmerken :)
Heerlijk dat ze zo lekker sociaal is en heerlijk dat ze weer gezond en wel (én prachtig bruin) thuis is!
Ook René (haar vriend) is weer helemaal happy nu ze terug is, hij heeft nog een avond gezellig bij ons wat gedronken toen ze weg was en samen hebben we via msn contact met de meiden daar gehad... Ik ben zelf geen fan van msn, maar bij zulke gelegenheden is het wel heel handig en leuk!
Met deze post heb ik mijn belofte aan René ingelost, dat ik hem ook eens zou noemen op m'n blog :)
Hij is een trouwe lezer van mijn blog en dat vind ik erg leuk!!

18 opmerkingen:

ZoutHout zei

Wat heerlijk he dat ze weer veilig thuis zijn, ook al gun je ze het zo! Super van Janiek met zulke prachtige souveniers.

lieve groet van http://zouthout.blogspot.com

Floor zei

Oh hallo René vriend van Janiek !!!
Leuk voor haar dat ze het zo naar haar zin heeft gehad...

Roelien zei

Ha die Rene, leuk om iets over je te lezen!

Wat heerlijk die vakantie zeg en wat fijn dat ze weer terug is.

PS bedankt voor je reactie op m'n blog, ik het nog kort toegelicht hoe het zit, liefs Roelien

Carla zei

Wat lief...die kadootjes!!
René ook helemaal blij....nu nog even een foto van René...hihhi...maar ja...het begin is er.
Mooie dochter heb je hoor...en inderdaad lekker bruin.
Turkije schijnt geweldig te zijn, maar ik krijg mijn man met geen stok daar heen.
Dus we gaan naar lanzarote dit jaar.
lekker dat ze weer veilig thuis is....na al die nare ongelukken...dan ben je blij als je ze weer veilig thuis hebt hè!!

lieve groetjes carla

The Old and the Beautiful zei

Fijn dat ze genoten heeft én weer heelhuids terug is.
En J'adore....mmmm dat is mijn lievelings geurtje. Daar ben je goed mee verwend.
En hulde aan René dat hij je blog zo trouw leest.

Groetjes,
Gonda

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie meid zeg...en wat heerlijk dat ze een super leuke vakantie heeft gehad! Hoe ouder ze worden, hoe meer we ze los moeten maken...dat vind ik ook nog wel eens lastig hoor!

En leuk dat René je blog zo trouw leest, een man tussen al die vrouwelijke lezers is tenslotte niet verkeerd!

Lieve groet, Ingrid

jolanda zei

Gelukkig dat ze weer heelhuids thuisgekomen is. Het lijkt mij eerlijk gezegd helemaal niets om 1 van m'n kinderen zo ver weg te weten. Maar dat is natuurlijk met alles zo.
Vroeger maakte ik me zorgen of ze het de eerste schooldag wel naar hun zin zouden hebben, of de eerste keer op de fiest naar school... ook zoiets. En zo zal er ook een eerste keer komen dat ze op vakantie naar het buitenland gaan.
Leuk dat René jouw blog leest! En ik vind inderdaad dat er dan ook echt een foto moet komen hoor. ;-)
groetjes jolanda

G-style zei

Wat is het toch een leuke meid en heerlijk bruin inderdaad .......bij deze "kennen " we dan nu ook Rene enne wat een perfecte schoonzoon dat ie ook z'n schoonmoeders blog leest . Ben nu ook wel benieuwd naar hem hoor !
nou , fijne avond nog , lieve groet Gea

kienkele zei

Wat fijn dat je dochter zo´n leuke vakantie heeft gehad en vooral dat ze weer veilig thuis is. Kan me voorstellen dat het niet helemaal zonder zorgen was.....
fijne avond, lieve groet, Tineke

Rene zei

Dames,

Hartelijk bedankt voor al die leuke reacties
Ga zo door ;)
ik hoop dat jullie nog meer over mij te lezen krijgen:P (corine dat was een hint)

Groetjes Rene

Rene zei

P.S.

Ik vind Janiek ook mooi

almay`s home zei

Fijn dat ze er weer is en heerlijk genoten heeft. Ze heeft je lekker verwend. Heerlijk luchtje is dat!

Groetjes
Alma

my day zei

Hoi Corine,
prachtige dochter heb je zeg en wat fijn dat ze zo'n heerlijke vakantie heeft gehad. Nu alleen nog een keer poseren met René samen, want we zijn nieuwsgierig hoor.
Fijne week nog, groetjes Ingrid.

lia zei

Nou Corine fijn dat je meisje weer lekker thuis is. En lekker met een zomers kleurtje. Leuk ook dat René toch even langs komt ook al is Yaniek niet thuis.
En jullie zijn maar weer lekker verwend. Heerlijke geur.

lieve groet Lia

Mayflower zei

Wat fijn dat je dochter zo'n fijne vakantie heeft gehad, maar ook wel spannend als zij voor het eerst zonder jullie gaat, maar ook wel een geruststelling dat de ouders van haar vriendin ook mee waren. Ik herinner het mij van vroeger toen mijn dochter met haar vriendin en ouders naar Italië gingen, 3 weken lang en ze kropen voorbij, voor mij althans.
Leuk om ook even met Renee kennis te maken en te zien hoe jullie verwend zijn mijn mooie kado's, een heerlijke geur.
Lieve groet, Mea

with love zei

Fijn dat ze weer thuis is, het lijkt me ook best spannend inderdaad, zeker na afgelopen tijd! Maar gelukkig hebben ze het goed naar hun zin gehad en jullie zijn lekker verwend!
lieve groet Erna

Maison le Bonheur zei

Kan me voorstellen dat je blij bent dat ze weer gezond en wel thuis is.
Onze dochter ging vorig jaar met vriendinnen naar Spanje. En natuurlijk gun je ze zo'n heerlijke ontspannen vakantie. Voor ons was het echter iets meer spanning dan ontspanning HAHA!!
We waren dan ook heel erg blij toen ze weer veilig thuis was.

Lief van je dochter dat ze wat kadootjes heeft meegenomen.

groetjes,
Anita

Corina zei

Heerlijk als ze weer van een vakantie thuiskomen en dat alles goed is gegaan.
Lief van haar dat ze kado's heeft meegenomen.
Mijn oudste zoon is ook terug van zijn vakantie en heeft ons ook verwend met kado's, zo lief vind ik dat!
GRoetejs Corina