zaterdag 31 juli 2010

glas met ster

vorig jaar ontdekt...
Elke zomer is er een paar keer een brocantemarkt op het plein voor het gemeentehuis in Apeldoorn,
vorig jaar kwam het zover dat we daar een kijkje gingen nemen. En leuk dat dat is!
Er staan (natuurlijk) diverse handelaren hier uit de regio, dus dat is al heel gezellig.
Bovendien is het toch altijd een feest om zoveel kramen vol brocante bij elkaar te zien...
natuurlijk zijn er ook een heel stel waar we vlot aan voorbij lopen, soms vanwege het aanbod en soms vanwege de prijzen :(
maar er blijven er genoeg over waar we genietend rondkijken!
Tussendoor even neerploffen op een terras en je verbazen over de verschillende typen bezoekers :))
Afgelopen donderdag gingen we weer, deze keer hadden we met Lia en haar man afgesproken dat we even bij zouden kletsen tijdens de koffie, gezellig!!
Daarna weer verder speuren en ideeën opdoen. Veel kopen deden we niet, want ja.. ons kleine huis hè...
toch vonden we een topstuk waar we nog wél plek voor hebben.
Een strooier..mét ster in de bodem :))
Zie hoe mooi hij staat te stralen in de zon...
De verzameling zilver/glas groeit langzaam door...
Weer een leuke vakantiedag!!
(12 augustus is de laatste brocantemarkt in Apeldoorn deze zomer, wie weet gaan we nog een keer :))

17 opmerkingen:

with love zei

Prachtig zeg die strooier! En wat daar nog allemaal naast staat te pronken is ook niet mis!! Dit blijf zo mooi he en je raakt het ook niet beu!
Nou geniet er van en een fijn weekend!
groetjes Erna

Tierlantijn zei

Hij is mooi! Heerlijk hé als weer weer zoiets mooi hebt gescoord?!

Fijn weekend! Ilona

Home and Lifestyle zei

Klein maar fijn roepen we maar en dit is een heel leuk exemplaar!!! Gezellig dat je met Ria afgesproken hebt...!!!!

Een heel fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

Lynda zei

altijd leuk, zo'n herrinnering aan een gzellige dag, een MOOIE ook nog!!! Ik ging de 12e weer als ik jou was, kleine aanwinsten genoeg, weet ik zéker!!;)

Groetjes
Lynda

ZoutHout zei

Wat een mooie aanwinst! En gezellig zo samen met Lia.... Toen we nog in Zutphen woonden was ik nog wel eens op een Koopavond in Apeldoorn te vinden of heerlijk even zaterdagmorgen, later toen we naar Lochem gingen gingen we eigenlijk vaker naar Deventer, dat lag natuurlijk als eerst op onze route :)

Fijn geniet weekend

Kom Achterom zei

Wat een super strooier zeg!! en zilver je kan er geen genoeg van krijgen.
Ik vind zilver zo chique!
Ik hou ervan!!
Ik ben op mijn 19e al begonnen met sparen toen ik nog op kamers woonde. dus inmiddels is mijn schatkist aardig gevuld! hihii
Fijn weekend hoor
geniet ervan
Yolanda

Ineke zei

Mooie foto's! Leuk al die brocante marktjes en winkeltjes. Heerlijk om die aan te doen. ik krijg er zo ook helemaal zin in.
Geniet lekker van jullie vakantie thuis!

Dani zei

Wat een goede tip, ik ben opgegroeid in Apeldoorn en kom er nog regelmatig. Dat ga ik dan maar even tegelijk plannen wanneer er zo'n markt is.
Mooie strooiers!
Groetjes
Dani

lia zei

Die strooier staat op een mooi plekje. En het was een heerlijk dagje uit, met een gezellige koffiepauze.. O ja, maandag tot vrijdag gaan we naar Zeeland.

Fijn weekend, lia (en man)

nieneke zei

Wat leuk dat jullie daar samen koffie hebben gedronken!! En wat een prachtige vondst..
Lieve groet, Nieneke

faire un songe zei

Leuk dat je even in mijn dorp was... bijna bij mij om de hoek..!!
De 12e ben ik zeker van de partij.. moet dan werken maar dan loop ik even naar beneden.. kan niet zo zijn dat ik vanuit mijn raam alleen de kramen zie en niet ga kijken..!!!
Jij hebt wel iets moois gescoord.. dit past altijd wel.
Geniet ervan.
Fijn weekend verder.
Groetjes

English style zei

Ga je aanstaande week (dacht ik) ook naar Putten ?? daar is ook antiek & curiosamarkt
en dan de week erop weer in Apeldoorn
Vandaag waren wij in Makkinga, waar een meneer het zei, hij stond ook op beide markten
je suikerstrooier is mooi (ik heb er ook net 1 op mp met ster voor heel weinig verkocht :-)
fijne avond nog
groetjes Yvon

It's me zei

Mooi hoor!! hij is prachtig weer iets moois bij je verzameling.....fijn weekend liefs Ria...

It's me zei

Mooi hoor!! hij is prachtig weer iets moois bij je verzameling.....fijn weekend liefs Ria...

G-style zei

Klinkt weer als een heerlijk ontspannen dagje met nog een mooie strooier als resultaat van je zoektocht. Staat super bij de andere strooiers en ook prachtig in het zonnetje gefotografeerd.

En op dat regaal staat alleen maar mijn verzameling zwart-witte familiefoto's met wat glaswerk ertussen dus zo blijft het rustig want zo'n regaal helemaal vol zetten met spulletjes is ook niks voor mij hoor.

Noi meid , fijne dag nog en tot de volgende keer,
lieve groet Gea

Bonjade zei

Oh wat heb je toch een heerlijke verzameling zo rond om je heen verzameld....;)
Ik geniet even stil mee.....
Liefs

Room Seventeen zei

Lastig hé, dat ruimtegebrek, als je teveel spullen in je huis neer zet wordt het al snel een winkeltje. Ik probeer mijn stylinghoekjes een beetje in toom te houden door eens wat vaker te wisselen. Maar z'on mooie strooier vindt natuurlijk altijd wel een plekje in je huis.
En de Jordaan moet je doen hoor! Zó gezellig! Als je op een zonnige dag gaat is het extra leuk , lekker rondslenteren en lanterfanten op een terras aan de gracht.
Groetjes Hennie