donderdag 22 juli 2010

leuke dingen

zomertijd.. Door de vele weken prachtig weer, zijn de meiden hier echt in zomerstemming.
Ze werken allebei veel deze weken, Rianne bij de bakker/lunchroom en Janiek bij de kapsalon en bij de pizzeria, maar áls ze vrij zijn, zoals afgelopen maandag, dan nemen ze het ervan :)
's morgens rustig aan in de tuin ontbijten, dan in de middag op de fiets naar Zwolle om wat te shoppen en een terrasje te pakken, weer thuis eten we buiten een lekkere zomermaaltijd en 's avonds willen ze ook nog iets leuks doen..
En dat werd kanoën.. René (de vriend van Janiek) werkt hier aan het kanaal bij een outdoorcentrum, dus Janiek was gelijk vóór :))
De meiden op weg, wij er even later achteraan, want daar moesten natuurlijk foto's van gemaakt worden(vind ik).
In het begin ging het wat onwennig, maar even later hadden ze de slag te pakken en moest ik nog hard fietsen en rennen om ze voor te blijven.
Geweldig.. het plezier straalt er van af..
Tot aan de sluis en dan weer terug, het lijkt maar een stukje, maar Janiek haar armen vonden het wel mooi geweest, dus hup Janiek eruit en Gert erin..
En ja hij is wat zwaarder, dus de boot lag wat dieper en zijn bewegingen zijn krachtiger dus het wiebelde wat meer :))
Terwijl wij terug fietsten om ze op te vangen bij het begin/eindpunt hoorden we de kreten en het gelach over het water schallen..
maar ook zij kregen samen de slag te pakken, als ervaren kanovaarders legden ze de boot aan bij de steiger..
Wat een heerlijkheid, zo'n vrije zomerdag en ik..ik ben trots op m'n gezin!

20 opmerkingen:

waddenhout zei

Fijn he, zo de dag/avond doorkomen.
En dat op een zo'n gewone en toch bijzondere manier..
Vroeger ging ik ook altijd kanovaren bj ons in het boterdiep.
Nu ik dit zie, moet ik het ook maar eens met mijn kinderen doen..
Ook mooie foto's.
Fijne dag vandaag, het is gelukkig wat koeler hier..
Cobi

nieneke zei

Heerlijk toch, "Thuis" vakantie vieren????
Ik kan me voorstellen dat je je heel "rijk" voelt met al je schatten op het water...
Lieve groet, Nieneke

@nne zei

Lijkt de heerlijk zo'n kanotocht. Lieve groet, @nne

Carla zei

Wat heerlijk als ze zo'n lol hebben hè!!
En wat een prachtige meiden heb je!!

lieve groet Carla

Bo Butiek zei

Dat is echt vakantie!

Liefs Claudia

English style zei

wat een vrijheid zo lekker op het water, kan me voorstellen dat het dikke pret was
en voor jou was het nog leuk voor de conditie haha, rennen fietsen... heb je ook nog gezwommen hihi
fijne dag!
Groetjes Yvon

Franse Lelie zei

Genieten met zo'n heerlijk gezin en samen dingen doen, daar is vakantie toch voor!?
Zomerse groetjes

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Echt zo`n dag met een gouden randje! Heerlijk!
En tot de sluis is idd een behoorlijk stukje. Hebben ze nog steeds het arrangement van H- tot Gafe De brg en met de fiets weer terug?
Dat hebben wij toendertijd eens gedaan! Wat een lol, met vier meiden in zo`n kano..hihi.
Fijn dat je zo kan genieten van je gezin, wat een mooie meiden heb je toch!

Fijne zonnige dag!

Groetjes van Petra

It's me zei

Wat een heerlijke foto's.echt genieten van en met elkaar................fijne zomer !! liefs Ria......

with love zei

Meer heb je niet nodig toch om vakantie de vieren! Heerlijk!
Geniet ervan!
groetjes, Erna

Bonjade zei

René zei je.....? Ik schrok ervan.....;)
Wat een heerlijke fun beelden hier bij je....
LEVE DE ZOMER!!!
fIJNE DAG

lia zei

Het zijn de kleine dingen......

groet Lia

Home and Lifestyle zei

Hier word ik nou vrolijk van....lekker gezellig met een "simpel" bootje lol hebben met elkaar!

En...wees jij maar lekker trots, lijkt mij ook logisch als ik naar je foto's kijk :-)

Hartelijke groet, Ingrid

Logement it Foarhus zei

Wat een pracht van een dag. En wat een leuke meiden. Het is ook een prachtige leeftijd.

Wat kun je prima kanoën bij jullie, het lijkt op die ene foto heel diep te liggen.

Fijne vakantie, groetjes Pauline

jolanda zei

Wat een enige foto's zijn het geworden! Je kunt wel zien dat ze het hartstikke leuk gehad hebben en jij als trotse ouder vanzelfsprekend ook!
Nou je mag er trots op zijn hoor... je hebt een paar leuke meiden ;-)
groetjes jolanda

Lynda zei

WAUWWWW *ZUCHT*...wat kan ik zeggen.........GEWELDIG!!!!!!:) zelfs IK heb ervan genoten ;)!

Karin zei

Het plezier STRAALT van de foto's.....heerlijk!

The Old and the Beautiful zei

Wat een heerlijk bezigheid na een heel warme dag om dan nog op het water te zijn als het lekker zwoel begint te worden.
Het ziet er aanstekelijk uit.

Fijne vakantie nog verder (je tuin heeft echt zuid franse trekjes, genieten!!)

Groetjes,
Gonda

THORNWOODS AT HOME zei

Ziet er gezellig uit!! In giethoorn zie je ze ook vaak varen de kano's en soms gaan ze om, dat is altijd wel een heel komisch gezicht iedereen in het water..... Ik hoop dat jullie het droog hebben gehouden.

Geniet lekker van het zomerweer!!!

Lieve groet,

Monique

Wondelgijn zei

Super om te kanoën!! Geeft direct zo'n vakantiegevoel!!