zondag 4 juli 2010

zomertuin

zomerwarmte...
ik vind het heerlijk!
Natuurlijk, het is opeens wel érg warm, maar ik pas m'n bezigheden erop aan of ik doe het ietsje minder fanatiek..ik kom de zomer zo wel door hoor :)
De laatste weken heb ik her en der in de tuin foto's gemaakt, de ene bloei volgt de andere op, ik geniet!
Gisteravond hadden we hier een bbq gepland met 15 man, de berichten waren niet leuk: in het oosten zware (onweers)buien met hagel en windstoten..maar zo'n avond opnieuw plannen is geen doen, iedereen is druk of gaat op vakantie, dus we bleven positief en het feest ging gewoon door :))
Al met al viel het reuzemee, het bleef bij een simpele enkele bui!
Onder een partytent en een parasol konden we droog genieten van het lekkers en de temperatuur was heerlijk zwoel.
Onze sleetse dame is wel door de regenbuien nog weer wat sleetser geworden, maar ze kan het hebben, toch?!

19 opmerkingen:

nieneke zei

Jaha, die bbq-tijd is heerlijk, toch???
Ik was foto's aan het uitzoeken voor de herinneringsboekjes van de oudste kleuters en kwam ook de hele winterse foto's weer tegen..ongelooflijk!! En dat nog maar een paar maanden terug.. Ik kan me nog alle dipjes en verlangens naar zonnestralen herinneren hier gemoemd op de diverse blogs..
Ik geniet met je mee!
Fijne zondag, Nieneke

Logement it Foarhus zei

Wat is er niet zaliger dan met vrienden iets te vieren in je tuin. Dan is het begin van de vakantie met een tuinfeest natuurlijk helemaal het einde en laat je je natuurlijk niet weerhouden, zeker niet door de weersberichten, en kijk, het viel mee. Valt mij ook vaak op in de vakanties, het regent maar je telt gewoon de droge momenten. ach en een keertje schuilen met zijn allen geeft ook verbondenheid. Nee ook mij hoor je niet puffen over dit warme weer, fantastisch om van de vorege ochtend tot de late avon ervan te genieten in de buitenlucht.

groetjes Pauline

Hannekie zei

prachtige fotos weer meis. wij hebbe vandaag een bbq met alle zussen en gezinnen.n lekkere drukte aangezien we met zijn 5 en zijn.pfff kippenhok natuurlijk. gisterenavond was het hier met bakken uit de lucht dus fijn dat het nu weer stralend weer is. en fijn dat jullie zo een gezellige avond hebben gehad. geniet nog even van de zondag
gr hannie

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat ziet 't er heerlijk uit bij jou, prachtig!
Mooie clematis en de dame is een prachtstuk!

Fijn dat je zo heerlijk geniet, de zomer kan niet meer stuk zo met al die bloemenpracht en dat heerlijke zonnetje...eindelijk.

Veel groetjes, Veronique

en een fijne dag!

It's me zei

Wat een heerlijke foto's !! en ja hier viel het ook mee hoor!!!......fijne zondag ....liefs Ria.....

Bo Butiek zei

Een heerlijk zitje om even lekker uit te puffen!

Liefs Claudia

Kom Achterom zei

Heerlijk wat is het toch genieten nu hé en gister na de bui kon het niet beter voor de bbq toch!1
Ik vind dat je dame gewoon en scrubbeurtje heeft gehad. mooi blijft ze!
Ik wens je een hele fijne dag
lieve groet Yolanda

Rianne zei

Deze dame kan het zeker hebben. Mooi dat jullie gisterenavond hebben kunnen genieten. Wij hebben we meer dan een kleine bui op onze kop gehad, maar dat werkt ook wel verfrissend!
Groetjes

lia zei

Heerlijk met vrienden in de tuin. Lekker een bbq erbij. Wij hadden gisteren een verjaardag en hebben ook nog lekker lang buiten gezeten. Ik geniet ook, maar soms kun je geen tandje lager en dan is het wel zwaar.

fijne dag, lia

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Heerlijk om zo buiten te zijn hé. Ik vond de winter heerljk, maar dit ook! Gewoon rustig aan doen en genieten van alles om je heen. Zalig...

Fijne zondag verder!

Groetjes van Petra

gewoon gezellig zei

volgens mij was het precies de goede temperatuur voor een BBQ, de regen was voor het groen geen overbodige luxe, fijn dat het toch geslaagd was ;-)
groetjes Hilde

Corina zei

Wat een gezellige foto's uit je tuin, heerlijk om met dit weer te bbq-en en zeker met vrienden!
Groetejs Corina

Room Seventeen zei

De sleetse dame ziet er goed uit zeg. Ze kan het beter hebben dan ik ;-)
Geniet van de fijne zomeravond, groetjes Hennie

Gekakel zei

Wat een heerlijk plekje heb je daar! Ben stiekem wel benieuwd welk dorp/stadje het is, het kan nooit ver weg zijn!

Bonjade zei

Hoe ouder...hoe mooier ze wordt...;))
Ha dus lekker gegeten dus.......heerlijk heerlijk....fijne avond

Tureluur-Bellemietje zei

Het was heerlijk even een bui!
even weer bij tanken...en dan weer genieten....

Home and Lifestyle zei

Heerlijk dit weer...ik geniet er met volle teugen van! Oké, die hitte is mij ook soms net iets te veel, maar ik zou het voor geen goud in willen ruilen voor regen!

Fijn dat de bbq toch geslaagd was, want dat is vaak wel het geval in de zomer: manlief (vandaag jarig) en ik zijn beiden kreeft, maar bijna jaarlijks is het de vraag of we ons feest buiten kunnen houden vanwege onweersbuien etc.!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

ze wordt er eigenlijk alleen maar mooier van he....konden we dat allemaal maar zeggen ;)))))

groetjes
Lynda

Jeanette zei

het wat warme weer is volgens mij voor jou geen straf hè? jij houdt ervan....Ik ook wel hoor maar liever niet boven de 25 gr. Bedankt voor je reacties op beide blogs. Ik heb idd veel kledingstijlen en dat komt denk ik ook omdat het m`n werk is dan word je altijd zo omringd met mooie dingen en tja...dan ga je vanzelf van alles houden. Ik denk als in in interieur had gezeten dat ik dan ook wel meer stijlen in huis had gehad, alleen een rok of broek koop je wat sneller als een kast of bank...

Wij gaan dit jaar een week naar zuid-bretagne en een week naar normandie, jullie blijven geloof ik thuis hè dit jaar. Met dit weer is thuis blijven ook geen straf en je hebt zo`n mooie tuin daar kan je toch elke dag vakantie vieren en genoeg leuke brocante winkels in ned. die je nog wel kan bezoeken of leuke markten. Ik wens je een hele fijne vakantie met heel veel zon!

Tot gauw!
Lieve groet, Jeanette