maandag 23 augustus 2010

jarige jet

ook feestelijkheden gaan door...
Zondag was Janiek jarig, mijn jongste dochter werd 17 jaar!
Ondanks alle spanning hebben we een leuke dag gehad met
een flink aantal gezellige bezoekers (de familie van vriend René was er ook bij) en prachtig weer, Janiek heeft genoten en wij ook!
Vorige week deed Janiek mee met een knippen/kleuren-avond in de kapsalon waar ze sinds een aantal maanden werkt en waar ze vanaf september haar kappersopleiding gaat doen.
Op zo'n avond werken de collega's elkaars haar weer bij, want ze zijn natuurlijk allemaal het visitekaartje van de salon :)
Voor Janiek was het heel spannend, want die kapsters experimenteren al veel langer en gaan daarin soms wat ver..
Dus wat hadden ze voor haar in petto??
Maar gelukkig hebben ze het kind in haar waarde gelaten, met een leuke frisse schuine pony en flink wat highlights in haar donkerblonde haar is Janiek hip en toch zichzelf.
Vandaag zijn de meiden en ik alledrie vrij en we gaan vanmiddag shoppen in Zwolle,
de meiden hebben heel hard nieuwe kleren nodig (ze hebben niks in de kast ;)) en ik ga voor de gezelligheid mee.
Morgen verwachten we de uitslag van de onderzoeken van vorige week, dus vandaag kunnen we wel wat afleiding gebruiken..

27 opmerkingen:

peet zei

Hieperdepiep !!!!!
Als nog gefeliciteerd !

Wat is het een prachtmeid , tja daar moet je ook idd niets aan veranderen !
Shopse !!

peet
sterkte !!XXX

Carina zei

Gefeliciteerd met dochterlief. Shop till you drop, lekker even wat afleiding.

Groetjes Carina

Ster zei

Alsnog gefeliciteerd met je jongste en veel shop-plezier,hopelijk is het weer bij jullie beter want hier regent het al de hele ochtend.
Lieve groet,Ster

Cuttingwood Cottage zei

Van Harte, pfff 17 jaar alweer, die van mij is nog maar 9 jaar en dat gaat me al veel te snel. Geniet vanmiddag lekker van elkaar en ik zal aan je denken morgen. Groetjes Sandra

Bo Butiek zei

Ik herken het ook hier twee meiden niet helemaal niets hebben om aan te trekken!

Shopse!!!

Liefs Claudia

lia zei

Nog gefeliciteerd met je mooie dochter. En maak er een lekkere dag vandaag met zijn drieën. Zal morgen aan je denken.

lieve groet Lia

Nostalchique zei

Nog gefelicteerd, wat een knappe meid zeg! En het kapsel is super!

Sterkte met alles!

Berna zei

Gefeliciteerd met deze prachtige dochter. Haar haar zit leuk :)
Geniet vandaag maar lekker met je meiden en heel veel sterkte morgen.

Inka en André. zei

Alsnog gefeliciteerd wat,een leuke dochter en,veel plezier en afleiding met het shoppen met de meiden.

Sterkte morgen!


Gr van ons

Bonjade zei

Meiden die niets in de kast hebben....???
Strange...;0)
Heerlijk shoppen in Zwolle altijd zo gezellig.
Alsnog van harte en ik hoop dat de uitslagen goed zijn.
Fijne week
Liefs

G-style zei

Hoi Corine ,
van harte gefeliciteerd met Janiek, hier was Sharon gisteren ook jarig en ook 17 geworden , toevallig he.......

En vandaag dus even afleiding , in elk geval gezellig om even te winkelen al heb je het weer niet mee.....ach je gaat toch van winkel naar winkel.

Ik duim voor een goede uitslag morgen ......lieve groet Gea

Gekakel zei

Gefeliciteerd met je prachtige dochter!

Jeanette zei

Hoop dat je een fijne middag hebt en dat het uitje er even voor zorgt dat je je gedachten kunt verzetten. Heel veel sterkte voor morgen.

Liefs,
Jeanette

It's me zei

Gefeliciteerd met je prachtige meid !!!! ga lekker je gedachten verzetten...shoppen !!! goed voor lichaam en geest....en portemonnee...hahahahha!! sterkte meis dikke kus van mij........

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een ontzettend mooie meid! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad.
Een fijne week, lekker nagenieten van alles!

Colinda zei

Gefeliciteerd en ik hoop dat je met tassen vol weer thuis bent gekomen en vooral lekker genoten hebt van elkaar.

Groetjes en een fijne week,
Colinda

Karin zei

Nog van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!
Toevallig zou ik in eerste instantie vanmiddag ook naar Zwolle, maar het weer heeft me tegen gehouden. Ik hoop dat je je gedachten flink hebt kunnen verzetten en dat je ook je zelf hebt getrakteerd op wat moois!
Succes voor morgen (ik denk aan je!)

Dani zei

Gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie meid!

Ik lees nu pas je vorige blog en wil je veel sterkte wensen. De spanning heb ik helaas recentelijk ook meegemaakt en gevoeld, maar gelukkig bleek het bij mij "loos alarm" te zijn. Een hele opluchting, die ik jou ook toewens!
Groetjes Dani

Kom Achterom zei

Zeg mooie meid!! gefeliciteerd!!
en moeders jij ook hoor en heerlijk hé grieten!!
nooit wat in de kast!! Ik ook niet hihih
sterkte morgen ik blijf voor je duimen!!
lieve groetjes
Yolanda

Carla zei

Van Harte gefeliciteerd met je mooie dochter!!

Ik vind haar haar echt prachtig!!

Hoop dat jullie een beetje geslaagd zijn met winkelen, maar dat zal ongetwijfeld.

lieve groet Carla.

Lynda zei

Oooh Corine...ik heb even teruggelezen....wat een schrik en een vreselijk afwachten!!!! Ik duim DIKKE duimen dat het allemaal "meevalt"!!!! echt waar!!!

Gefeliciteerd met de jongedame!! Wat een griet zeg, prachtig!!! Met twee dochters begrijp ik natuurlijk meteen dat ze nooit niks hebben, en dat WAT ze hebben is saai, oud en suf.....;)!

STERKTE meis!!!

Liefs
Lynda

Collie-Collie zei

Gefeliciteerd met je dochter.... Ik moet wel lachen om de zin dat ze niks in de kast hebben hangen. Mijn oudste dochter van twaalf zucht ook steeds dat ze NIETS heeft om aan te trekken.... ahum, ahum..... Dat kan wat worden als Bridget groter wordt, heb ik twee dames die NIETS hebben om aan te trekken....!!!

Heel veel shopplezier!!

Groetjes, Collie

Marja zei

Wat leuk dat jullie zo'n mooie en gezellige verjaardag hebben mogen vieren!!! En wat een mooie haren :)

Hannekie zei

nog van harte gefeliciteerd. je dochter ziet er prachtig uit. hoop dat jullie een heerlijk dagje zwolle hebben gehad. ga ik binnenkort ook eens doen. woon er 20 minuten van daan er heb er jaren gewerkt maar winkelen daar komt het nooit zo van. gek toch.
ik duim met je mee voor de uitslag
veel liefs hannie

Bizzy @ home zei

Nog gefeliciteerd met je dochter. Haar kapsel ziet er toppie uit.
Groetjes, Renny

Nieneke zei

oooooo....weet je het al???
Ik hoop zo dat alles goed is...

In ieder geval nog van harte gefeliciteerd met je dochter; ze ziet er prachtig uit! Ik kan me voorstellen dat je heel trots op haar bent. En wat een prahtig haar...

Liefs, nieneke

Karin zei

Nog gefeliciteerd met die vreselijk knappe dochter van je, en natuurlijk gaat dat allemaal door, maar eigenlijk brand er nu maar 1 vraag op mijn lippen......
Lieve Corine, hoe was je uitslag, ik heb er zo aan lopen denken vandaag, hoop toch zo dat het allemaal goed is.