zaterdag 21 augustus 2010

luchtbel

alles gaat gewoon door...
Thuis ben ik bezig met stofzuigen..2 honden, 2 pubers en 2 volwassenen...
en met opruimen en met afwassen...
en met soppen van de badkamer en het toilet...
en met wassen, drogen, strijken en vouwen...
en met alles wat er verder in een huishouden te doen is,
behalve boodschappen en koken, want dat doet Gert altijd. Op het werk ben ik bezig met het wegwerken van de vakantieachterstand en de drukke maanden gaan bij ons nu net beginnen...
collega's maken af en toe wat tijd voor ongeingesprekken over voetbal (ik werk met alleen mannen)of vertellen elkaar wat moppen...
alles gaat gewoon door...
en ik ga/doe mee...
maar het voelt alsof ik in een luchtbel zit...
---------------------------------------------------------------------------
er zit iets in mijn borst...
een mammografie en een echoscopie moeten duidelijk maken wát het is...
Ik wil positief denken, maar de schrik zit er goed in...

44 opmerkingen:

Jeanette zei

Jeetje, was mijn eerste reactie toen ik jouw item las. Ik wilde eerste beginnen met wat ben jij vroeg op de zaterdag maar dat heb ik gauw laten varen. Weten is af en toe beter als niet weten. Ik wil je heel heel veel sterkte wensen voor de komende onzekere tijd. Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.
Nogmaals heel veel sterkte!!!!

Heel veel liefs,
Jeanette

G-style zei

Och Corine, hier schrik ik van joh.........
laten we van harte hopen dat het niets is maar ik kan me voorstellen dat je in enorme spanning zit.
Ik duim voor je meis.......liefs van Gea

English style zei

Ach meid, kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit!
Het is gelijk allemaal zo onzeker, maar probeer idd positief te blijven, wie weet is het wat onnozels... Sterkte jullie daar !
denk aan je
lieve groet Yvon

Yvonne zei

he wat eng...
spannend hoor.
Hoop dat alles goed is.

sterkte.
Gr Yvonne

Wendy zei

Corine wat erg voor je, ik weet uit ervaring hoe jij je nu voelt! Vorig jaar had ik ook iets in mijn borst, gelukkig was het "niets". Maar de dagen daarvoor, het wachten.....VRESELIJK. Je wereld stopt letterlijk even.
Ik wens je net zo'n goede afloop toe als ik heb mogen hebben.

Heel veel sterkte lieve Corine, ik denk aan je!

Lieve groet, Wendy

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Ooo Corine, wat vreselijk! De angst die je dan hebt.... Geloof graag dat je wereld even stil staat, dat het verstikkend is en dat je leeft in een luchtbel. Ik hoop dat je snel de onderzoeken krijgt zodat je duidelijkheid krijgt. Ik moet denken aan je lieve berichtje op onze dochter haar ogen,en hoop dat jij ook de kracht van Hem mag ervaren. Hij is bij je!
Veel sterkte en ik denk aan je!

Lieve groeten van Petra

Nieneke zei

Wat een bericht!! Ja, ik kan me voostellen dat je dat luchtbel-gevoel hebt...Ik hoop dat er snel meer duidelijk is en dat de uitslag meevalt...Ik denk aan je en steek een kaarsje voor je aan,,Liefs, Nieneke

Room Seventeen zei

Jemig Corine, ik kan me heel goed voorstellen dat je je akelig en onzeker voelt. Ik hoop dat je snel bericht krijgt, en dat het niets ernstigs is!
Lieve groet Hennie

Franse Lelie zei

Lieve Corine, ik hoop dat je gauw iets weet, en natuurlijk goed nieuws....en anders is het ook goed om te 'weten'. Wachten in dit soort situaties is vreselijk, ik weet er alles van. Ik denk aan je en duim voor je...lieve groetjes Jolanda

Irma zei

ohhh Corine, wat duurt het wachten dan lang en ja terwijl jij met je hoofd ergens anders bent en even stil staat gaat om je heen alles door, kom op meis ik ga heeeeel hard duimen geen nare dingen hoor lievs Irma.

Kind An Huys zei

Ik dacht nog, he mooie lingerie! Maar las later waarvoor je de foto geplaatst hebt, wat een schrik!
En dat de spanning er goed in zit, snap ik zeker...
Ik hoop voor jullie dat de uitslag niet te lang op zich laat wachten en de uitslag positief mag zijn!!
Lieve groet, Anne.

Tuinkamer zei

jeetje dat is altijd met grootste angst denk aan je .... liefs karin

Kom Achterom zei

Corine wat een vervelend bericht zeg!!! tjeetje meid dan duurt wachten echt lang!!
Ik ga voor je duimen hoor en hopen dat het allemaal goed afloopt!
Meid houd moed, kracht en sterkte de komende tijd
Lieve groetjes en een dikke knuffel
Yolanda

It's me zei

Kippevel lieverd.......en ik nog denken bofkont je man kookt en doet de booschappen.........niet dus !! helemaal geen bofkont.......meis wat vind ik dit erg voor je de spanning het wachten vreselijk......ik wens je heel veel sterkte en kracht en hoop op een positieve uitslag !!!..dikke knuffel van mij........

Pink Princess zei

Sterkte meis ♥♥

Bo Butiek zei

Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

Liefs Claudia

Rianne zei

Natuurlijk zit de schrik er goed in, maar positief denken moet je blijven doen. Het helpt je door veel moeilijke tijden heen. Heel veel sterkte!

Cuttingwood Cottage zei

Dat is behoorlijk schrikken zeg, ik hoop dat het allemaal goed uitpakt! Bezig blijven is dan inderdaad een redelijk goede therapie om je gedachten te verzetten.Sterkte Sandra

Collie-Collie zei

O, hemel, wat een schrikt... je hoofd maakt nu overuren. Althans dat gebeurde bij mij, een jaar of 5 geleden). Ik heb toen nog nooit zoveel op internet gezeten en alles los en vast gelezen... Alles en iedereen gaat gewoon door, maar ondertussen denk je alleen maar aan één ding, wat zit daar, wat kan daar zitten... en wat gaat daar mee gebeuren...

Bij mij bleken er na een hele dag in het ziekenhuis door de molen te zijn gegaan (dat plannen ze allemaal achter elkaar op één dag) dat er 3 cystes zaten die verder goedaardig waren en dat het hormonaal was....

Ik wens je héél véél sterkte toe, en dat er niks zit of iets onschuldigs zoals bij mij....

Groetjes, Collie

Carina zei

Getverderrie, kabbelt je leven heerlijk voort krijg je ineens zo'n mededeling. Onzekerheid is zenuwslopend. Niet denken aan wat en hoe er kan gaan komen, 't loopt altijd anders dan je je probeert voor te stellen.

Sterkte lieve meid, Carina

Nancy Dooren ~ Nans zei

Oei, ik schrik van je bericht! Ik kan me voorstellen dat je nu in een hele spannende tijd zit! Ik zal aan je denken! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Hugs van, Nans.

La Maison en Wonderboom zei

Pfff Corine, wat afschuwelijk voor je. Hopelijk heb je snel zekerheid over wat het kan zijn.
Ik wens je heel veel sterkte en denk aan je.
Een warme omhelzing
Hermine

Ster zei

Onzekerheid is het ergste,het zuigt je leeg....
Heel veel sterkte en zal duimen voor een goede uitslag!!
Lieve groet,Ster

Floor zei

Ach Corine wat een klote situatie, ik ga een kaarsje voor je aansteken en met je duimen dat het niks is, kop op meid !
Denk aan je , sterkte !
x

lia zei

Hoi Corine, ik zat net nog even mijn mail te checken. Maar je weet dus nog niets. Dit zal een zwaar weekend voor jullie worden, want dat wachten sloopt je. Maar van die lieve reacties knap je een beetje op. En je weet het hé.......

knuffel van mij.

peet zei

Lieve Corinne
Wat een kippenvel bericht , dat is schrikken zeg , en die onzekerheid ...
zal een kaarsje branden op een goede uitslag !

Peet

with love zei

Stjonge wat een schrik... ik kan me voorstellen dat je aan niets ander kan denken nu! Alleen al de onzekerheid lijkt me zo slopend! Heel veel sterkte!
groetjes Erna

Nostalchique zei

Jeetje, dat is inderdaad even schrikken, blijf positief, ik kan niet anders zeggen, maar ik begrijp hoe moeilijk dit is. Sterkte Meid!!

brocaatje zei

wat een schrik......en wachten en het niet weten is het ergste.
Wens je heel veel sterkte,probeer het postief te zien (makkelijk praten he)bij mij waren het cystes dus paniek voor niets,hopelijk bij jou ook.
Knuffel karin

Hannekie zei

oeps meisje toch. ik heb het ook gehad twee jaar geleden. gelukkig was alles goed. een vetbult. hij zit er nog steeds maar ik blijf het in de gaten houden. het hoeft dus niet iets ernstigs te zijn hoor. maar ik weet nog goed hoe ik me toen voelde..pfff. veel sterkte hoor
knuf hannie

Gekakel zei

Wat schrikken, Corine! Sterkte, ik duim voor je!

Mayflower zei

Oh...lieve meid wat is dat schrikken, ik kan me voorstellen dat de wereld nu even stil staat voor je.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je niet al te lang in deze vreselijke onzekerheid hoef te verkeren.
Dikke knuffel en liefs, Mea

La Belle Vie zei

Ooh... wat is dat schrikken. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel wat weet. Want die onzekerheid is verschrikkelijk. Ik zal voor je duimen.
Lieve groet, Nicole

kienkele zei

Oooh Corine, wat schrik ik van jouw bericht. Wat verschrikkelijk eng, kan me voorstellen dat je je in een luchtbel bevindt....opeens is niks meer belangrijk, behalve dat ene. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en nog meer dat er niks engs aan de hand is. Ik denk aan je, lieve groet, Tineke

Karin zei

Pff...Corine, dat is schrikken. Wat een zenuwslopende en ellendige dagen moet je doormaken. Niks verschrikkelijker dan dit! Ik hoop zo dat het loos alarm is!! Ik denk aan je en wens je veel sterkte. Probeer wat leuke dingen te doen en je zinnen te verzetten.
Woorden zijn maar woorden, maar zo te zien denken er veel aan je. Hoop dat dit je sterkt!
Lieve groetjes van Karin

Jeanette zei

Hè bah....ik haat zulke luchtbellen...dat ie maar snel knappen mag en jij weer opgelucht adem kan halen:-) Ik wens je veel sterkte en...stuur je heel veel positieve energie!!

Lieve groet, jeanette

LiLi M. zei

Ik sluit me natuurlijk bij alle voorafgaande dames aan. Sterkte meid, hopelijk is de lucht snel geklaard, dit soort spanning is maar niets, ik denk aan je hoor en stuur je positieve vibes!

le ciel flamand zei

Laat ons hopen dat de luchtbel door goed nieuws gauw openspat... Ik denk aan je...
Veel sterkte tijdens deze onzekere dagen,
Annelies

faire un songe zei

Wat een vervelend bericht...hopelijk spat de luchtbel uit elkaar en kom je met goed nieuws...
Ik kwam vanmiddag om 5 uur bij jou door de straat.. vandaag een dag rit met vrienden op de motor gemaakt door een stuk van Friesland en via Blokzijl.. Genemuiden richting Zwolle en door Hattem weer terug..
Ik zag de auto op de oprit en een scooter en fietsen staan..
Ik dacht nog goh.. eentje jarig..??
Waarschijnlijk heb je de zorgen van je af zitten praten..!!
Ik denk aan je en duim voor een goede uitslag..
Heel veel sterkte...en hopelijk weet je snel meer.. niets zo slopend als de onzekerheid.
Liefs Hetty

Joan Ottevanger zei

Kan begrijpen wat je voelt.Je wilt nog niet laten merken maar de wereld draait door.Wens je heel veel sterkte.Groetjes Joan.

Karin zei

O god Corine, ik schrik hiervan. Ik ken het gevoel, weet uit ervaring wat je doormaakt.
Kun je snel terecht voor de mammo en de echo? Veel ziekenhuizen hebben tegenwoordig een mamma-poli waar je zonder afspraak op het inloopspreekuur terecht kunt, want wachten en onzekerheid is het meest vervelende.
Ik ga heel hard duimen voor je!

Roelien zei

Lieve Corine, heel veel sterkte! Ik duim mee met de andere blogdames en hoop dat het meevalt...

queenieshome zei

We kennen elkaar niet maar ik ben erg geschrokken van je berichtje
Ik zal voor je duimen en hopen dat het niets is
Heel veel sterkte gewenst hoor
Gr Amy

Diana zei

Heel veel sterkte, en morgen brand ik een kaarsje voor je!