vrijdag 13 augustus 2010

nog een keer

brocantemarkt Apeldoorn...
Een paar weken geleden waren we er ook, op de brocantemarkt voor het gemeentehuis, veel brocante bij elkaar, een heerlijkheid om rond te struinen.
Jammer was wel dat het veel regende, dan ligt er soms wat plastic over spullen en de gezelligheid is ook wat minder.
Gisteren was de laatste marktdag deze zomer, zullen we nog een keer ????
Prachtig weer, stralend blauwe lucht en een warme, vriendelijke zon...We gaan!
Wat een feest, met zonnig weer is het nóg leuker daar en we hebben zoveel moois gezien,
teveel om mee te nemen want ons huis is niet gegroeid :)
Maar sommige dingen kun je niet laten staan!!
Bijvoorbeeld dit (rechts vooraan) prachtig kristallen flesje, met zilveren dop...
met een ster in de bodem !!!!!!
En voor bij de verzameling oude glaasjes, een waterglas...
die hadden we ook nog niet :)) Dit was een super afsluiter van onze doevakantie! Volgende week gaan we met frisse moed weer aan het werk,
we kunnen terugkijken op een anders dan anders vakantie die ons veel positiefs heeft gebracht.
Nog even en dan gaan we toch alvast uitzoeken waar we volgend jaar heen gaan,
wordt het weer het zuiden van Bretagne of gaan we deze keer naar de franse middellandse zee??

20 opmerkingen:

Berna zei

Leuke aankopen. Jammer dat het alweer de laatste marktdag van het jaar was.

Bonjade zei

Grappig zeg ik ook altijd...die had ik nog niet......kon ja ook niet ja....;0}
Enne volgens mij ben je een groot fan van alles met een ster...prachtig, prachtig....
Liefs en fijn weekend

Lynda zei

WEER een flesje erbij!!! JOEPIE!!!....zo zie je maar dat "anders"ook heel leuk kan zijn !;))

Fijn weekend!!

Lynda

Jeanette zei

Ik had ook de intentie om gisteren naar Apeldoorn te gaan maar heb uiteindelijk besloten om naar Voorst te gaan naar de Brocanterie. Ik bericht hier nader over in mijn volgende post. Leuke aankopen heb je gedaan.

Groet,
Jeanette

La Maison en Wonderboom zei

Ja Apeldoorn is leuk, ik stond er voordat we een huis in Frankrijk hadden ook.
Mooie aanwinst heb je en plannen maken voor volgend jaar, leuk... want dat geeft veel voorpret.
Fijn weekend en groetjes
Hermine

Mayflower zei

Hier zit de 'klus'vakantie er ook bijna weer op. Ik probeer de draad van het bloggen weer beetje bij beetje op te pakken, ik heb wel héél wat posten gemist en het is haast onmogelijk alles bij te lezen. Ik lees dat jullie een leuke en nuttige vakantie achter de rug hebben. Prachtige nieuwe aanwinsten heb gescoord en ook heerlijk naar België zijn geweest.
Ik wens je een heel fijn weekend als aflsuiter van jullie vakantie.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Altijd leuk...een nieuwe aanvulling op je verzameling! Het hoeft dus ook helemaal niet groot te zijn om er toch blij van te worden!

Geniet nog lekker van dit weekend, volgens mij wordt het volgende week behoorlijk nat dus dat maakt het misschien wel makkelijker om weer aan de slag te gaan!

Lieve groet, Ingrid

English style zei

Leuk zo'n aanvulling op je "glas met ster" verzameling !
weet je, gisteren waren wij in Soest, daar zit bij een tuincentrum een afdeling, waar 10 of 12 brocanteurs een hoek hebben waar ze oude en nieuwe brocante verkopen, de 1 wat duurder dan de ander, maar wij vonden het echt leuk (oude opstapjes, kastjes, consoles, luiken enz.)
dus als je nog eens naar de melkfabriek gaat :-)
groetjes en een fijn weekend!
Yvonne

le ciel flamand zei

Je hebt al een heel mooie verzameling bij elkaar gekregen! En voor zo'n waterglaasje zou ik ook wel nog een plaatsje vinden ;o) En zo groeien de verzamelingen... Maar zonder dit zou je natuurlijk ook geen reden hebben om al die leuke markten te bezoeken!
Groetjes, Annelies

lia zei

Je bent dus nog een keer geweest. Jullie zijn er ook zo hé. Maar een leuk flesje bij de verzameling.

fijn weekend en een goede werkweek.
groet lia

Dani zei

Wat zonde dat het alweer de laatste dag was! Maar gelukkig hebben jullie er nog even van kunnen genieten.
Leuke aankopen!
Groetjes
Dani

Jeanette zei

Jij hebt je vakantie goed benut met brocante markten en je hebt leuke dingen gekocht. Belgie zal je land qua taal niet zo zijn, je bent toch niet zo van de verkleinwoorden:-) Ga maar weer naar zuid-bretagen, altijd goed....vooral in de buurt van La Baule ben je zeker van goed weer! Wil je wel naar de middelandse zee dan raad ik je dat het hoofdseizoen af. Wil je dan gewoon even naar de supermarkt dan sta je vanaf de campings al in de file, zonda van je vakantie toch? Werkse weer volgende week, ik mag dinsdag ook weer aan de slag"-)

Lieve groet, Jeanette

It's me zei

Heerlijk zo he?? dat verzamelen...je kan er zo van genieten ...zolang je plek hebt.....hahahh!! ...geniet van een heerlijk weekend liefs Ria.......

Fräulein Klein zei

I love this old things!!!
Have a nice weekend,
yvonne

Nieneke zei

Toch weer op vakantie???? haha, wij hebben net besloten volgende jaar WEER thuis te blijven...
Prachtige flesjes

almay`s home zei

Wat een mooie flesjes ...vooral die leuke details als een ster in de bodem.

Heerlijk bijgetankt en weer met frisse moed aan de slag!

Geniet nog even van het weekend!

Groetjes
Alma

Karin zei

Ziet er mooi uit, dat glas ook!
Voor jullie zit de vakantie er dus weer op...altijd jammer, maar het normale ritme heeft ook wel weer iets. Zo geniet je nog meer van die zonnestralen die er zijn op je vrije dag. Succes in iedergeval!
Groetjes van Karin

Michaja zei

Hoi Corine
Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik heb de weersverwachting gezien. Helaas hebben wij bijna nooit mooi weer als we in Nederland zijn. Hopelijk valt het uiteindelijk toch nog mee en kunne we gewon lekker genieten van Amsterdam en daarna een aantal dagen van het Hoge Noorden.
Fijne zondag
Groetjes Michaja

faire un songe zei

Hé wat jammer ik liep er ook.. we zijn elkaar niet tegen gekomen....
Het was super..
Ik had een leuke perronmand en een mooie soepterrine en een mooie spoelklos gescoord..
Het was rustig op het werk dus ik had lekker vrij genomen.

Tja en nu zit de vakantie er echt bijna weer op.
Eva mag morgen weer naar school, de jongens zijn nog even vrij.
Het "normale"leven gaat weer beginnen.
Brr.. ik heb er nog geen zin aan.. maar ja het zal toch moeten
Fijne zondag verder

Bo Butiek zei

Die ster, echt geweldig...Ik ben gek op dat soort details.

Liefs Claudia