dinsdag 24 augustus 2010

opluchting

de lucht is opgeklaard...
een grote cyste (ruim 3 cm) en meerdere kleine eromheen..goedaardig...
ik blijf onder controle maar voorlopig is er geen reden tot paniek :)
De luchtbel is uit elkaar gespat, de angst ebt langzaam weg.
Tjonge wat kan er in een paar weken opeens een spanning opgebouwd worden!
En wat doet het goed dat er dan zoveel mensen zijn die meeleven...
Nog wat trillerig na een fikse migraine-aanval, trek ik me met camera even terug...op avontuur in de tuin...
Er is genoeg te zien.
Van een simpele grashalm...tot de diverse diersoorten die ons landgoed bevolken :)
De klimroos verschafte een hele rupsenfamilie een lekkere maaltijd...
en deze krekel/sprinkhaan deed zich tegoed aan wat luizen op een andere rozenstruik.
In de boomgaard sprong dit minipadje (een verkleinwoord is hier echt op z'n plaats!)rond op het gras.
Even bijkomen in de tuin, mooie plaatjes maken is geen probleem, materiaal genoeg!
Knoppen, bloemen of zaden, ik stel er graag op scherp...
Het leven gaat 'gewoon' door en ik durf weer te genieten!

56 opmerkingen:

faire un songe zei

Pfff... gelukkig... kan me voorstellen dat je opgelucht adem kunt halen...
Ben heel erg blij voor je..
Het spookte vandaag nog wel een paar keer door mijn hoofd....
Wat kan een mens zich zorgen maken ..
Geniet van het leven..!!
Lieve groetjes Hetty

with love zei

Goh Corine, wat zal je opgelucht zijn!
En wat kun je dan des te meer genieten van alle mooie (kleine) dingen die je tegenkomt om je heen, je hebt er prachtige foto's van gemaakt!
Gelukkig dat het "gewone" leven weer verder kan gaan!
lieve groet, Erna

Bo Butiek zei

Wat een opluchting, ik heb vaak aan je gedacht.

Liefs Claudia

Dani zei

Gelukkig!! Wat een opluchting..

Prachtige foto's heb je gemaakt.
Groetjes
Dani

LiLi M. zei

Heerlijk voor jullie allemaal! Gewoon leven...wat kan dat heerlijk zijn hé? En dan heb je altijd mensen die ik weet niet wat voor toeren uit moeten halen om van het leven te genieten. Nou ik ben blij als dat 'gewoon' kan! Voor jullie allemaal gelukkig ook weer!

Colinda zei

Jaaa ... gelukkig, goed nieuws; altijd fijn dit soort berichten.

Liefs,
Colinda

peet zei

He gelukkig !!! Wat een goed bericht .
Ga lekker bij komen na je migranie aanval .
Kost een hoop energie .

Ik wens je een hele fijne week verder !!!!
Peet X

Lynda zei

O YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *SMAK* wat een opluchting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rust lekker uit....en GENIET!!!

Liefs
Lynda

Nancy Dooren ~ Nans zei

Oh ik ben blij dat het goed is! Ik kan me voorstellen dat je in spanning hebt geleefd de laatste tijd! Geniet lekker en rust goed uit!
Heel veel knuffels van Nans.

Irma zei

wat een heerlijk nieuws en wat een opluchting ja er gaat niets boven een goede gezondheid hoor, wat een prachtige dierenrijkin je tuin en het kikkertje zooo lief,

groetjes Irma

La Belle Vie zei

Wat een opluchting voor jou en je familie. Geniet ervan en neem het er maar even van na al die spanning.
Fijne week en groetjes, Nicole

Mayflower zei

Ohhh.....wat een goed bericht Corine en wat een opluchting. Het hield mij zo bezig, ik moest steeds weer aan je denken. Ik ben zo blij voor. Laat de spanning nu maar lekker van je afglijden.
Dikke kus en ik heb genoten van je mooie tuinfoto's.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Oh heerlijk nieuws......TOP!!!!
En nu idd.....weer lekker leven, genieten van alles en iedereen om je heen......
Rijkdom....
Liefs

Stina zei

Fijn hoor zulk nieuws, wat beheers het je dan hé.
mooie foto's heb je weer.
Fijne week, groetjes Stina

Gekakel zei

Goed nieuws, Corine, hartstikke fijn!

Irma zei

Pffft wat een opluchting zeg, nou gelukkig maar.
ik heb het zelf een aantal weken geleden ook gehad en heb ook flink in de rats gezetn.
"Gelukkig" waren het bij mij ook cystes.

Geniet lekker en nog een fijne week

Liefs
Irma

It's me zei

Ik ben zo blij !!! met dit nieuws.................pffffffffff...........
tranen lopen over mijn wangen..............ik heb al twee vriendinnen die borstkanker hebben gehad ........ze leven allebei nog wel gelukkig !!! zonder borst wel is waar maar het gaat goed met ze ....en als je dat dan van zo dichtbij hebt meegemaakt dan mag je wel even een traantje wegpinken......van ben ik blij.........

Nostalchique zei

Wat een fijn nieuws zeg! Geniet lekker!

oma leentje zei

Goed nieuws voor je zeg. Dikke felicitatie knuf van mij.
Liefs Leni

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Wat een opluchting Corine! Wat een ontzettend goed nieuws, voor jou maar ook voor iedereen die naast je staat!

Liefs van Petra

La Maison en Wonderboom zei

O, wat ben ik blij voor je, ik heb vaak aan je gedacht.
Hiep hiep hoera!!
Een dikke zoen

Hermine

Karin zei

Wat een opluchting, fijn te horen! Ik heb regelmatig vandaag aan je gedacht en ook al een paar keer gekeken, maar nu staat het er en al heel veel hebben er voor mij gereageerd. Het is duidelijk; er leven veel met je mee. Altijd goed om onder controle te blijven. Geniet van dit bericht en de opluchting.
Liefs karin

Jeanette zei

OOhh..gelukkig wat goed nieuws zeg en wat zal je opgelucht zijn. extra controle is dan ook wel fijn mocht er dan iets zijn, zijn ze er altijd op tijd bij. Wat zal er een spanning van je schouders zijn....En zie ik dat goed? heb jij de juddaspennning in de tuin? die wil ik ook nog eens maar geen idee hoe die plant het in de tuin doet?

Lieve groet, Jeanette

Franse Lelie zei

Mooi nieuws, gefeliciteerd!
Wat een spanning bouw je op in zo'n korte tijd he, ik had gister ook controle en een goede uitslag en mag weer 3 maanden weg blijven. Heerlijk.
En wat heb je genoten van de kleine dingen ...prachtige plaatjes uit je tuin! Lieve groet Jolanda

Room Seventeen zei

Gelukkig Corine, pffff, wat zul je blij zijn.
Heerlijk dat de spanning nu weg is, geniet er van!
Lieve groet,Hennie

lia zei

Zit ik regelmatig te kijken, maar ben om 8 uur gestopt. Mailtje onderweg. En fijn dat je nu kunt genieten van de kleine dingen in je tuin. Want daar stonden je gedachten natuurlijk helemaal niet naar.
He, wat fijn............
Liefs Lia

queenieshomerh zei

Wat een heerlijk nieuws ,kan je weer "gewoon"je ding gaan doen ,zonder zorgen
Heerlijk
lieve Gr Amy

Lien zei

Wat een angst, maar wat ben ik blij dat alles goed is. Je moet er toch niet aan denken.
Kan niet anders zeggen dan geniet iedere dag.

Berna zei

Wat zal jij gespannen zijn geweest. Ik kan me goed voorstellen dat je daar een migraine-aanval van kreeg. Gelukkig is alles goed. Je kunt weer opgelucht ademhalen. GENIET!!

G-style zei

Lieve Corine ,
ik ben heel erg blij voor jou, Gert en de meiden , wat een spanning de afgelopen tijd en wat een opluchting zeg !
Geniet van alles om je heen ......maar dat doe je al , dat kunnen we aan die prachtige foto's wel zien .
Fijne week verder, groetjes Gea

Carina zei

He gelukkig, wat zullen jullie opgelucht zijn. Moest vandaag aan je denken, zag maar geen berichtje; geen wonder dat je knallende migraine had; bijkomen en weer volop van alle dagelijkse beslommeringen genieten.

Warme knuffel, Carina

Yvonne zei

Zeker goed nieuws.
Wat een opluchting voor je.

groetjes Yvonne

Corina zei

...heb een tijdje niet meegelezen en lees ik zoiets. Wat een vreselijke tijd moet je hebben doorgemaakt samen met je gezin....
Wat een fantastisch nieuws dat het goedaardig is, geniet van alles om je heen.
Groetjes,
Corina

Manuela zei

pffffffffff..........wat een opluchting...en fijn dat de controle blijft, dat neemt ook iets zorg weg.....
Ben erg blij voor je...
je hebt weer mooie foto's gemaakt,geniet maar lekker veder...

groetjes Manuela

jojo's wereld zei

Wat een goed nieuws. En wat een opluchting.
Moest de eerdere berichten even lezen want ik loop weer achter met blogjes lezen. (Zoals gewoonlijk.
En die controle's zijn alleen maar goed, zo houd je de vinger aan de pols.
Nog een hele fijne week
Jojo

English style zei

Ohh meid wat een opluchting, wat kan je dan in spanning zitten, ondanks dat je niet gelijk aan het ergste wil denken
geniet jij maar lekker van je "tuinavontuur", zal nu extra genieten en ontspannen zijn
lieve groet Yvonne

Floor zei

Oh gelukkig zeg, gefeliciteerd !
Enne cystes wel in de gaten houden , ik heb ze ook gehad, ze kunnen aardig groeien .

ZoutHout zei

Pfffff moest even terug lezen, ik schrok, ben niet eerder hier op bezoek geweest. Meid wat erg moet de laatste tijd zijn geweest en dan kom ik nu pas er achter aan slenteren.

Gelukkig is het goed bericht, hoop dat je snel deze rot weken van je afschud en heerlijk geniet dat alles goed is.

OOOh spijt me dat ik er niet eerder voor je was.

liefs Marion

Carla zei

Ik heb het dus ook even terug moeten lezen...dat had i8k door mijn vakantie dus gemist dit bericht.
Maar meis...wat een opluchting!!!
Ik kan me goed voorstellen hoe je je gevoeld hebt hoor!!
Ik moest dit jaar ook voor een mammografie en toen ik klaar was zei dat vrouwtje....nou...sterkte hè!!
Ik liep buiten en realiseerde me haar uitspraak pas...ik dacht echt...wat weet jij wat ik niet weet!!!
Ik voelde me er zo naar bij, en die onzekerheid tot je de uitslag hebt....vreselijk!!
Meis wat ben ik blij voor je dat alles goed is!!!

Geniet van je dag...liefs Carla.

Inka en André. zei

Wat een geweldig goed nieuws,gefeliciteerd met de goede uitslag wel goed in de gaten houden,hoor.
Kan me zo goed voorstellen dat je opgelucht en een fikse migraine aanval van de spanningen hebt gehad meestal is dat de reactie erop.
Nu lekker genieten van de kleine dingen om je heen,heerlijk mooie foto’s heb je gemaakt.

Wij zijn zo blij voor je?joepie,......fijne dag vandaag,gr van ons

Janny zei

Ook van mij proficiat! Wat zul een veel lichter gevoel hebben nu! Geniet er maar van.
Groetjes,
Janny

Alma zei

O, meid, wat een heerlijk bericht. Zo, en nu weer rust: adem in, adem uit. En een hele harde vreugdekreet!!!

Groetjes Alma

Marja zei

Corine, wat een prachtige foto compilatie, ik kan er wel uren naar kijken! Dat je gezondheid ook zo mag worden!

Karin zei

Pfffff gelukkig. Gefeliciteerd meid en heel goed dat ze je onder controle houden.
Kan je nu weer heerlijk genieten van de digen om je heen zonder dat je hoofd vol zit met nare gedachten. Ik ben hartstikke blij voor je!!!

Kom Achterom zei

ooh Corine wat een opluchting!!
Meid wat een geluk!!
Ik krijg er ter plekke kippevel van weet je dat!!
Ga heerlijk genieten van deze super goede dag!
dikke knuffel
Yolanda

gewoon gezellig zei

Pfff, wat een spanning..èn wat een opluchting!
Onder controle blijven is wel belangrijk, maar meid, wat zul je blij zijn!!
Geniet!! zoveel mogelijk...
en nog gefeliciteerd met je dochter, 17 alweer!
Groetjes Hilde

little sweet things zei

Oef wat een opluchting zal dat voor je zijn, ik kan me voorstellen dat je flink in de rats zat.
Geniet van het goede nieuws!
Dikke hugh, Sas

Nieneke zei

WAT EEN OPLUCHTING!!

Carolina zei

Hoi Corine,

Wat super voor je!! Wat zal je opgelucht zijn
Geniet er maar van!!

Groetjes Carolina

Roelien zei

GELUKKIG!!!!!

Geniet van de opluchting en pluk de dag....

Liefs Roelien

kienkele zei

Pffff, wat een opluchting zeg, wat zul je in de rats gezeten hebben.... Heerlijk dat er op dit moment geen reden tot ongerustheid is.
En wat fijn he, dat je dan een tuin hebt waar je even op jezelf je rust terug kunt proberen terug te vinden, ik herken dat zo......
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Hannekie zei

heb zelf een hele heftige paar dagen achter de rug( een uit de hand gelopen ruzie met de buren) maar toen ik vandaag weer achter de computer ging zitten dacht ik meteen aan jou. en wat een goed nieuws. kom nu maar lekker tot rust en laat het goede nieuws maar lekker over je heenkomen.
veel liefs hannie

Margot zei

Pfffff, een ballonnetje dat langzaam leegloopt.
Knap dat je dan al weer snel kunt genieten van de kleine dingen in het leven.
Rust lekker uit en haal weer energie uit je omgeving en van ons bloggers.
Smakkerd, Margot

Marja Visscher zei

Dag Corine,
Allereerst nog gefeliciteerd met je dochter! En ook je laatste post is een felicitatie waard. Wat een opluchting!Fijn dat je weer zoveel energie uit de omgeving kunt halen Effe alle gemoederen weer tot bedaren brengen.
Neem er lekker je tijd voor! Fijne avond nog en lieve groet, Marja

Collie-Collie zei

Oooooh, wat gewèldig nieuws!!! Ah, wat is dat een opluchting zeg!! Ja, geniet van de pracht buiten...

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Wat een opluchting Corine...en ik ken het maar al te goed. Ik heb twee keer precies hetzelfde meegemaakt (waren ook cystes) en ken de spanning...ben dus superblij voor je dat je deze uitslag hebt gekregen! Het wordt dan nog weer eens bevestigd...geniet van elke dag!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Ook nog mijn felicitaties voor je dochter, een prachtmeid!