maandag 2 augustus 2010

vakantieklussenlijst

er blijven altijd wel wat (afwerk)klussen liggen...
Deze vakantie werken we met twee lijsten, een afwerkklussenlijst en een leuke dingen lijst.
Het komische is dat we terwijl we rondrommelen in huis om de puntjes op de i te zetten, tussendoor ook klusjes doen die niet eens op de lijst stonden,
eigenlijk zou ik ze er dan alsnog op moeten zetten (en gelijk doorstrepen), want dan hebben we zwart op wit hoeveel we eigenlijk al deden deze week :) Bovenaan de lijst stond het afmaken van de schouw en de plank in de keuken...
die klus is geklaard!
Helemaal tevreden genieten we van het resultaat!!
En om het plaatje compleet te maken...deze oude franse snijplank vonden we in bij Spoor 38 in Soest en de grote blauw gebloemde spoelkom bij Old basics in Kootwijkerbroek :)
Gisteren is Rianne thuisgekomen na een gezellige zonvakantie met vriendinnen in Rimini, lekker bruin maar bekaf en ze kan geen hapfood meer zien.
Dus deze week eten we volledig verantwoord, lekkere, gezonde gerechten klaargemaakt in onze vernieuwde keuken :)
en tussendoor veel vers zomerfruit...
Lekker en gezond!!

19 opmerkingen:

wonen bij de dijk... zei

heerlijk weer zorgen voor je dochter...
wij zijn ook maar eens begonnen met gezonde voeding, na wat dagen van sla, patat en dat soort dingen..
geniet van je keuken en je dochter..
groet, cobi

Home and Lifestyle zei

De klus in de keuken kun je van de lijst afstrepen en met de keuken zelf kunnen jullie heel tevreden zijn! Mooi hoor, ziet er bijzonder sfeervol uit!

Fijn dat Rianne weer thuis is! Het zal hier binnen een paar jaar ook wel zo zijn dat de oudste niet meer mee gaat, ik moet er eerlijk gezegd nu nog niet aan denken!

Voor straks...eet (gezond) smakelijk!

Lieve groet, Ingrid

with love zei

Mooi je keuken! En je snijplank vindt ik ook erg mooi. Nou en de klussen die je tussendoor doet zijn toch ook maar mooi gedaan...en dan voelt het niet zo "verplicht" toch!
Fijn dat je dochter weer thuis is, kan ze nu genieten van jou gezonde maaltijden ;)
fijne dag,
groetjes, Erna

Karin zei

Komt me heel bekend voor!
Deze week nog en dan hebben we een zelfde soort vakantie. Leuke dingen doen, maar ook klusjes afwerken. Ik zal ook eens met het leuke dingen lijstje beginnen.
Succes nog!
Lieve groet,
Karin

Lina zei

Fijn dat je dochter weer veilig en wel thuis is. En nu de vitaminen er weer instoppen.
Je keuken ziet er zeer sfeervol uit! Complimenten.

It's me zei

Het ziet er geweldig uit in je keuken leuk de plank !! echt zo gezellig....mooie plank !!...geniet heerlijk van je vakantie......liefs Ria.....

Roelien zei

Wat heerlijk dat klussen in huis, het is erg mooi geworden, je hebt ook mooie foto's ervan geplaatst. Heerlijk dat dochterlief weer thuis is he?

Groet Roelien

Karin zei

Hallo Corine,

Wat leuk dat jullie vorig jaar ook zijn geweest. Heb je ook een post geschreven? Heb je nog tips? Ik moet me er verder nog in verdiepen, maar kreeg net een mailtje dat het zaterdagmiddag begint tot zondagochtend...klinkt me wat raar in de oren.
Leuk zeg dat jullie het weekend naar Tongeren gaan. Ben heel benieuwd hoe het is! Je zal vast wel een verhaaltje er over schrijven. En wat fijn dat je man ook mee gaat. Die van mij maak ik er niet blij mee.
Heel veel plezier en ik ben benieuwd of je nog mooie aankopen gaat doen.
Groetjes,
Karin
(p.s. leuk dat je gaat volgen)

Logement it Foarhus zei

Wat een keuken, een lust om te koken. Weer een klus schrappen van je lijstje (niet weer stiekum 2 bijplaatsen)

Wat kan een thuis vakantie ook heerlijk zijn, op je eigen tempo je huis opknappen, geweldig.

groetjes Pauline

Dani zei

Mooi die schouw en die plank, net als de kommetjes en de schitterende snijplank!

Fijn dat Rianne weer gezond en wel is thuisgekomen.

Groetjes
Dani

Lynda zei

*zucht*...wij hebben nog geen STEEK uitgevoerd!!! *GROM*....de lijst is er wel...maar ja.....nu dat ene kleine duwtje nog he;)

Groetjes
Lynda

G-style zei

Wat een prachtig resultaat daar in je keuken, die schouw is super zo en je hebt alles zo heerlijk rustig en met gevoel voor stijl gedecoreerd.
Die plank is mooi verweerd en je knoflookstreng staat er goed bij.

Heerlijk om wat van dat lijstje af te strepen he.........
Fijne week verder , lieve groet Gea

Room Seventeen zei

Ik vind je keuken een plaatje!
Groetjes Hennie

Hagazussa zei

Ik was maar een weekendje weg en voelde al die behoefte in lekkere gezonde dingetjes.

Liefs, Haagje

Kom Achterom zei

Mooi geworden zeg!!
en weet je nu zie ik pas die prachtige kleur van je tegels echt moooiiii!!!!
en de schouw is geweldig geworden.
Kijk dat is nog eens een actieve vakantie zeg!!
Hihi heb ik ook altijd last van kriebelende handen!!
fijne week hoor en hoop voor je op veel mooi weer hoor!
lieve groetjes
Yolanda

Carla zei

Heerlijk idee dat al die klussen al gedaan zijn!!

En na de vakantie ben ik meestal ook wel toe aan echt eten hoor!!
Wij eten meestal...ja...let wel...gewoon bloemkool met een bal gehakt!!

lieve groetjes Carla.

Jeanette zei

Je keuken is mooi geworden, een mooi landelijk geheel. Succes met je volgende klussen, als die niet zo goed lukken als deze dan kan je heel tevreden zijn.

Lieve groet,
Jeanette

Franse Lelie zei

Super geworden, je kan er lekker van genieten voor de volgende klus! Mijn dochter is ook naar Rimini geweest, is volgens mij weer helemaal hot!
Zomerse groet

nieneke zei

Overal hetzelfde met die lijstjes......Jack zegt ook altijd wanneer hij een klus geklaard heeft die niet op de lijst stond "streep jij 'm effe door???" Dus dit is heeeel herkenbaar!Jullie keuken is (nog) mooi(er) geworden; prachtig. Daar kun je inderdaad weer heerlijke gezonde maaltijden bereiden! En die spoelkommen??? Hou ik helemaaaal niet van....(zucht)
Nieneke