donderdag 2 september 2010

brocantemarkt(plaats)

op zoek naar...
Als fervent brocanteliefhebber komen wij natuurlijk graag op de diverse markten,
maar soms lukt dat niet, vanwege volle agenda's of een gebrek aan energie :(
En dan is de markt op m'n laptop wel een favoriete bezoekplek..
Gewoon vanaf de bank rustig rondkijken en ideeën opdoen, me verbazen over het aanbod (sommige mensen noemen iets al heel gauw brocante) en dan door naar de volgende 'kraam'.
Ik koop niet vaak iets via internet, want ik ben zo iemand die de dingen altijd goed wil bekijken en vasthouden, maar soms kan ik het toch niet laten. Zo kocht ik vorige week deze leuke letterstempels..
Simpel en sober en al zijn ze klein, ze hebben zelfs iets stoers :)

31 opmerkingen:

Lynda zei

oh Corine die zijn schattig!! Ik heb ook een paar van die letterstempels, én een lakstempel...maar geen lak ;)!!

Groetjes
Lynda

Berna zei

Wat leuk! Ze doen me denken aan mijn letterstempels van vroeger.

G-style zei

Ik vind ze ook stoer en mooi , past precies bij je , leuk dat je je naam zo even in spiegelbeeld hebt gezet.....
Hoe staat het met de zolder? O ja daar gingen jullie mee verder als de herfst komt he........
Fijne avond nog , lieve groet Gea

Mayflower zei

Ohhh....wat leuk die letterstempels, een prachtige nieuwe aanwinst. Ik mag ook graag surfen over het web van winkel naar winkel en geen last van mijn voeten hihi.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Het zijn inderdaad mooi strakke letters!!
leuk hoor!
en ook mooi zo met die bramentakken
fijne avond
Yolanda

Dani zei

Die stempels zijn erg leuk inderdaad!
Zeker bij slecht weer mag ik graag van webwinkel naar webwinkel surfen, heel vermakelijk.
Groetjes
Dani

Carla zei

Gaaf hoor...die letters.
Maar toch wil ik het net als jij liever aanraken..voelen en van dichtbij zien.
Dit keer heb je wel een goeie koop gedaan hoor!!

fijn weekend...liefs Carla.

Margot zei

Wat een leuke stempels, goed gedaan, meisje...
Groetjes, Margot

Bonjade zei

Zegge zie ik het nu goed.....?
Ben je om....?
Ben je ook in hogere herfstsferen......?
Ik wist dat ik op je kon rekenen...heerlijk.
Enne....mooie stempels zeg...
Fijne avond
liefs

lia zei

Leuk hoor, daar heb je vast wel een leuk plekje voor. En ik koop ook niet zo vaak op internet, of ik moet wel zeker zijn.

Groet Lia

ZoutHout zei

Vind ze heel leuk, je hebt een goede aankoop gedaan :)

liefs Marion

Nieneke zei

Haha, die letterstempels gebruiken we nog dagelijks in de klas.....

Michaja zei

Leuke vondst! Ga je ze ook gebruiken?

with love zei

Leuk je stempels! Staat heel leuk zo in dat schaaltje!

It's me zei

Wat een leukies Corine.....en zo mooi op de foto gezet !! leuk hoor !!!......fijn weekend liefs van mij....

Irma zei

ze zijn hartstikke leuk en absoluut stoer, ja marktplaats is zoooo leuk ik koop er bijna niets maar vind het enig om er te struinen, liefs irma en een heel fij weekend

Room Seventeen zei

Oeps, bijna gemist deze post, geen update gekregen. Mooi die stempels,ik heb zelf een tijdje geleden ook een paar gekocht. Met houten handgreepjes ,ze komen van een kantoor /gemeentehuis en er zit zelfs een stempel van de burgermeester bij, heel leuk.
groetjes Hennie

Jeanette zei

Mooi!!!....hier ook iemand die weinig tot nooit op internet koopt:-) veel plezier met jer prachtige stempels!

groetjes, Jeanette

Colinda zei

Wat zijn ze leuk die blok-stempeltjes; geeft zo'n nostalgisch momentje ... heb heel wat stempeldoosjes versleten en was altijd beetje klungelen om geen inkt op je vingers te krijgen.

Groetjes,
Colin

Karin zei

Helemaal leuk, en idd geen zere voeten, geen rijen bij de kassa, geen moeite doen om je auto te parkeren..ik ben er weg van :)

La Maison en Wonderboom zei

Marktplaats is inderdaad leuk vooral als je wat tijd over hebt en zomaar wat klikt.
Je letters zijn mooi en die bramen erbij.....een plaatje.

XX
Hermine

Marja zei

Schitterend in eenvoud, stoer in aanzien!

Janet zei

Hoi corine,

Dat zijn vaak wel de leukste dingen,al hoe klein het dan soms ook is...schattig hoor!!
En die luchtballon hè dat moet je echt gewoon ervaren hoor,dat is zoiets moois...
Groetjes, Janet

Claudia zei

Ben gek op stempels, hopelijk ontvang ik vandaag mijn pakketje (ja ik bestel vaak via internet) met een nieuw exemplaar!

Liefs Claudia

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Waar Marktplaats al niet goed voor is hè....ik snap wel dat mensen terughoudend zijn maar dit heeft jou in ieder geval deze prachtige stempeltjes opgeleverd!!

Groetjes, Veronique

gewoon gezellig zei

Wij zijn ook MPfans...in hart en nieren.
Maar eigenlijk kopen we alleen als we het zelf op kunnen halen, en dus met eigen ogen kunnen zien! Nieuwste aanwinst is een mooi oud winkelblik, ideaal om hondenbrokken in te bewaren, maar we moeten 'm nog ophalen...komt dus vast nog wel in een poat te staan ;-))
Groetjes Hilde
Oh enne...gave stempels zeg!!!

Lien zei

Ze zijn in een woord SUPER !!!!

bijzonder-oud zei

Wat leuk die stempels, super!! ik koop zelf wel eens wat via internet en via MP en ik verkoop ook wel spullen via MP, maar ik moet eerlijk zeggen, er gaat niets boven een "echte" markt, het liefst in de buitenlucht, heeeerlijk!

groetjes en een fijn weekend,
Yolanda

Jeanette zei

Ik verkoop wel dingen via MP maar koop eigenlijk zelden iets via het net. Wil het ook zelf in de handen hebben en zien en voelen.

Groet,
Jeanette

Katharina zei

Your blog is great. So many lovely ideas and nice things...

I don't understand your language, but I love to watch the pictures.

Hello from Austria.
Katharina

Hannekie zei

ooo leuk. ik ben er ook gek op. ik heb gisteren in lille een H en een B gekocht, mijn letters. en het leuke is eigenlijk dat ze in spiegelbeeld zijn maar dat je dat bij deze letters niet ziet natuurlijk.
gr hannie