vrijdag 10 september 2010

Saint-Rémy-de-Provence

er was eens een aswolk...
Met 3 vriendinnen zou ik in april naar Zuid-Frankrijk vliegen voor een paar dagen zon en gezelligheid,
helaas barstte er een vulkaan uit op IJsland,
een aswolk gooide roet in het eten en het feest ging niet door...
Vriendin A. en ik boekten echter dezelfde week nog een nieuwe vlucht, want zo'n uitje laten we ons natuurlijk niet zomaar door de neus boren (wat een idiote uitdrukking eigenlijk!).
Donderdag is het zover, deze keer gaan we met z'n tweeeën, de planning is wel weer lekker..net nu Rianne de sleutel van haar nieuwe flatje krijgt..maar aan de andere kant is het juíst nu wel lekker om er even uit te gaan!
Gert brengt ons naar Schiphol, vanwaar we naar Marseille vliegen, daar worden we door de gastheer opgehaald met de 'borrelbus' die ons naar Saint-Rémy-de-Provence brengt.
We hopen op mooi (na)zomerweer :)), we willen veel lopen, mooie foto's maken en vooral genieten van het even niet hoeven zorgen...
Iedereen heeft het al over de herfst... ik niet...volgende week loop ik heerlijk in m'n zomerjurk en op slippers :))
(foto's zijn franse sfeerplaatjes van internet)

24 opmerkingen:

wonen bij de dijk... zei

ooooh wat lekker, heb je nog plek over in je koffer..
Ik kan wel wat zon en rust gebruiken..
Nee gekheid, ik gun het je van harte.
Geniet er maar lekker van.
groetjes, cobi

Lynda zei

...................ok en heb je het feit dat er altijd drie stoelen naast elkaar staan in zo'n vliegtuig, dus er BEST een derde bij...*hint*;)

Heerlijk meid, even lekker helemaal nergens aan denken alleen aan jezelf...GENIET GENIET GENIET!!!

Liefs,
Lynda

Hannekie zei

wat lekker voor je zeg. dat heb je wek verdiend. ik wens jullie heel veel plezier en heel veel mooi weer. veel liefs hannie

La Maison en Wonderboom zei

Wat heerlijk om je even te laten verwennen en dat mag ook zeker na al de spanningen van de laatste tijd.
Heel veel plezier en ik zal zwaaien als je over vliegt, want ik ben dan ook in Frankrijk.

Lieve groet
Hermine

Claudia zei

Oh wat een heerlijk vooruitzicht!

Liefs Claudia

peet zei

Ga maar heerlijk genieten van je vriendinnen weekend !!
Ik ga duimen voor heel veel mooi weer !!

Toedeloe Peet

Colinda zei

Geweldig vooruitzicht, even geen Hollands baggerweer maar genieten van dat heerlijke sfeertje in Frankrijk.

Geniet ervan!

Groetjes,
Colinda

Roelien zei

zucht.....enjoy!!!!!!!

Bonjade zei

Ja ja maak me maar gek......
Bofferd!!!
Na alle hectiek van de afgelopen tijd is je dit meer dan gegund.......
Maak mooie herinneringen en geniet.
Liefs

Nieneke zei

OOO, wat heeeeeerlijk....
Even weg van alles en geen gepieker, maar GENIETEN..
Veel plezier!
Liefs, Nieneke

kienkele zei

Kan me voorstellen dat je daar aan toe bent, na alle narigheid van de afgelopen tijd. Geniet ervan en heel veel plezier! Voor nu een fijn weekend, lieve groet, Tineke

Room Seventeen zei

Oh wat heerlijk Corine! Nog even een stukje zomer pakken!! Mijn vakantie zit er helaas weer op, maar dit weekend schijnt het lekker zonnig en warm te worden. Kan ik toch nog even op slippers tussen de pompoenen doorbanjeren ;-)
Groetjes Hennie

Home and Lifestyle zei

Kan er nog iemand mee hi hi...ik kom er net vandaan (zie foto's op mijn blog) maar ik wil wel weer terug hoor!

Veel plezier! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ja, jij wel......
Maar het is je van harte gegund hoor meid. Geniet er lekker van, en doe maar even heerlijk wat energie op voor je hier weer de herfst ingaat.

fijn weekend
lieve groet Lia

G-style zei

Lieve Corine, wat heerlijk en ik gun het je als rasecht zomermens ook zo om nog even van de zon te kunnen genieten.
Ik wens je dan ook alvast heel veel plezier en lekker veel foto's maken he..
groetjes Gea

Karin zei

*ZUCHT* ik zeg niks! ;))

Mayflower zei

Wat heerlijk voor je Corine, na alle zorgen en spanning van de laatste tijd is dit ontzettend leuk voor je, er even tussenuit en net wat je zegt, genieten en even niet hoeven zorgen. Denk nu maar even alleen aan jezelf.
En je dochter die redt het wel.
Ik ga volgende week wel aan de slag, nog een paar dagen en dan krijgt Nick (mijn zoon) de sleutel en zijn wij gepromoveerd tot klussers hihi.
Fijn weekend en alvast een hele fijne vakantie samen met je vriendin.
Lieve groet, Mea

my day zei

Hoi Corine,
oooh wat een heerlijk vooruitzicht, geniet er maar lekker van!!!
Lieve groetjes, Ingrid.

Marja zei

Je hebt vast mooi weer, neem je slippers mee!!! Ik zit lekker met flipflops aan in California!

Jeanette zei

Het is je van harte gegund, geniet er maar van. Heb je misschien nog iemand nodig om je koffer te dragen.

Groet,
Jeanette

le ciel flamand zei

Oooh, wat heerlijk! Geniet ervan met volle teugen!
Veel plezier en heeel veeeel zon en warmte, Annelies

almay`s home zei

Wat een heerlijk vooruitzicht! Heel veel plezier en lekker genieten van (hopelijk) mooi nazomerweer!

Groetjes
Alma

Wondelgijn zei

O jongens, wat ben ik jaloers!!! Maar ik gun je een ongelooflijk fijne week!! Jullie genieten je vast suf!

Michaja zei

Saai je even als je op de autoroute Salon de Provence voorbij rijdt?
We zouden niet zo heel mooi weer krijgen mar volgens mij valt het reuze mee.
Ga heerlijk genieten van het mooie St Remy de Provence met al zijn leuke winkeltjes.
Groetjes Michaja