woensdag 29 september 2010

zonnig herfstweer

m'n oudste vliegt deze week uit...
En tjonge wat kun je daar druk mee zijn :)
De villa is nu zo goed als klaar, opgeknapt en gepoetst..(ben benieuwd hoelang het er zo gezellig netjes en schoon blijft)
Deze week zit ik op m'n vrije dagen achter de naaimachine, zaterdag gingen we vroeg naar de I.kea voor 19 meter stof tegen studententarief en dat lukte... € 3,99 per meter (!), waar ik dus gordijnen van mag maken...
Vanavond het laatste gordijn ophangen, dan kan ik er de zomen in spelden...
Net alles gauw aan kant gemaakt en hup met de Canon naar buiten, want wat is het een mooie zonnige herfstdag vandaag!
Deze roos is eigenlijk een foutje :(
Ik hou niet van geel, deze zou dus ook wit zijn, hij mag nog even blijven, want...geen tijd, maar hij gaat er uit!
deze mag wel blijven, mooi roze...
en ja dit is dus een typisch herfstplaatje, de zon staat al zo laag, dat ie amper nog boven de schutting uit komt...
Ik ben niet de enige die druk is... én zin heeft in wat lekkers :))

21 opmerkingen:

Nieneke zei

Prachtige herfstplaatjes inderdaad Corine! (en o...dat prachtige roosje doet zo z'n best.....maar ja, overbiddelijk hè? ach- ik hou ook niet van geel)
En wat zijn jullie lekker goedkoop geslaagd! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Fijne avond, Nieneke

Home and Lifestyle zei

Jij hebt je best voor de villa in ieder geval gedaan! Het kan trouwens best meevallen, als ze er al een rommeltje van maakt is het in ieder geval te hopen dat ze er snel genoeg van krijgt! En anders...loslaten (zeg ik stoer, tegen die tijd is het maar de vraag of mij dat lukt hoor hi hi)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ja meid. Je bent als moeder niet alleen druk als ze klein zijn maar ook als ze groot zijn. Maar ach het is toch ook wel weer leuk om te doen. En al is het straks weer een rommeltje, dat moet je gewoon loslaten. Als ze maar gelukkig zijn.
Heerlijk weertje vandaag op je vrije dag.

lieve groet Lia

Collie-Collie zei

Ja, het zonnetje doet nog lekker zijn best!! Je hebt aardig wat gordijnstof zitten verwerken!! Zal vast wel heel mooi geworden zijn!!

Ik ga nog even bij de erker genieten van de laatste zonnestralen tot hij over de daken van de overkant verdwijnt!!

Groetjes, Collie

faire un songe zei

Het was zeker een lekker zonnetje,...Ik heb hier de hele dag lopen wassen... meneer luis was even bij ons op bezoek.......grr..brrr... ik griezel nog steeds.. maar goed alles is nu schoon en gewassen... wat een knuffels en beddengoed heb je dan in de was....maar gelukkig het is nu weer allemaal droog dankzij het zonnetjes......
Succes met het afmaken van de gordijnen....vind ik altijd niet echt het leukste klusje.... maar als ze dan af zijn ben ik altijd wel erg blij met het resultaat..
Fijne avond nog
Groetjes Hetty

Corina zei

Prcahtige herfstplaatjes, het was inderdaad erg lekker weer vandaag!
Groetjes Corina

It's me zei

Mooie foto's meid !! en ja daar ben je moeder voor...het jochie lekker helpen toch?? leuk hoor...geniet van deze tijd ook !! liefs en fijne avond van mij....

Bonjade zei

Oh heerlijke beelden van de herfst.....ik wist het ook jij geniet ervan.
En succes met de gordijnen het wordt vast een prachtkamer voor d'r.
Liefs

Carina zei

Misschien komt dit bericht wel 2 keer, ik zei dus : ach dat arme roosje ;-)); meid wat een lappenstof zijn er door je handen gegaan, je dochter is vast héééél blij met haar handige mams.

Fijne avond, Carina

Carla zei

haha...jij bent dus ook zo'n moeder die de klos is met de naaimachine!!!
Ach....ze waarderen het wel, en daar gaat het om hè!!

Prachtige foto's!!
Jij hebt dus ook een kleur roos die je niet gekocht hebt....ik had er twee..die stamroosjes die wit met een beetje zalm kleurig hartje moesten worden...fel rose werden ze...gelukkig geen geel..dus ze mogen blijven.

fijne avond...liefs Carla.

Lynda zei

19meter stof!!??!??!? Ik heb GEZWOREN...GE ZWOREN nooit meer zelf gordijnen te maken, wat een klus, en wat een gesleep met die dingen, maar ja...voor je bloedjes van kinderen.......verander je toch snel van voornemen he ;)!
Spannend!

Liefs,
Lynda

Mayflower zei

Hey Corine....ik kom even het zonnetje bij je pakken, wat een prachtige foto's van je tuin. Was de gele roos bij de eerste bloei niet wit, want ik heb dat ook wel dat bij een tweede bloei de roos wat verkleurd is.
Het schiet al aardig op bij je dochter, wat fijn dat je voor een mooie prijs gordijnen op de kop kon tikken.
Ik heb de hele morgen zoonliefs trap staan schuren.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Hannekie zei

oooo...19 meter...ik heb jaren op een gordijnen attelier gewerkt...pffff. maar als het af is wordt het vaak zo leuk. mooie fotos hoor. wat is het toch nog weer elke dag mooi weer he, heerlijk...
gr hannie

THE BLACK BARN zei

Ik hoop dat je een paar foto's laat zien van de villa van je oudste.
Je tuin vind ik prachtig.

Groetjes,
MIRANDA

Claudia zei

Aan jou zal het niet liggen. Mag je ook nog foto's showen van de villa?

Liefs Claudia

Colinda zei

De laatste loodjes ... wel even 19 meter ... maar wat zal je oudste er blij mee zijn (en jij ook als het helemaal af is)

Groetjes,
Colinda

almay`s home zei

Weer een fase afgesloten! Ik had nog niet eerder van de studentenkorting bij Ikea gehoord! Super. Jij kan aan de slag! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik zou me geen raad weten met 19 meter stof! Knap hoor!

Groetjes en het was inderdaad een prachtige herfstdag! Mooie foto's heb je gemaakt!

Alma

Passione Helena zei

Wat knap dat je dit allemaal zelf doet! Een hele klus voor een mooi prijsje. Gordijnen zijn verschrikkelijk duur bij een atelier.
Daar zal je dochter superblij mee zijn.

Heerlijk was het hé, nog even nagenieten van een zonnige dag! Mooie foto's en zo fout geel is de roos niet..wel mooi zacht van kleur.

Succes met de laatste loodjes!
Liefs Helena

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Heerlijk he die herfstplaatjes...je hebt hele mooie gemaakt, die van de schutting met dat vleugje zon vind ik ook prachtig!

Geniet van dit weer, het voelt zo kalm en rustig..

Groetjes, Veronique

Ingrid zei

Hoi Corine,
goh, 19 meter gordijnstof...dat is niet niks. Knap hoor dat je alles zelf maakt en dochter is er natuurlijk ook reuzeblij mee. Het gaat er vast heel mooi uitzien straks.
En wat een heerlijk zonnetje, hier verdwijnt hij ook veel te snel achter het huis helaas.
Fijne dag,lieve groetjes Ingrid.

Van de Oude Stempel zei

Hoi Corine,

Bedankt voor je reactie op mijn nieuwe weblog, heb de stoute schoenen aangetrokken en ook begonnen.
Ga op mijn gemak eens jouw verhalen lezen en je prachtige foto's bekijken!
Groeten Janneke