vrijdag 22 oktober 2010

blij

hier word ik blij van...
de dames naast/achter de linnen leesstoel die zijn favoriet...zeker het manneken (mannequin) met de benen! Deze foto nam ik vorige week, toch is ie al weer achterhaald. We waren al een tijd op zoek naar een betaalbare dame met wespentaille...en we vonden haar zaterdag...
Een oude dame van rond 1880 met flink ingesnoerde taille en een achteruitstaande bilpartij... bij deze paspop vind ik het prachtig, maar je moet er toch niet aan denken dat je er zo bij moet lopen :((
Dinsdag was een dag met een scherp randje, een verjaardag waarbij we de jarige dochter slechts met een sms konden feliciteren... wat zijn er veel lieve reacties binnengekomen op mijn post, in veel gezinnen is er verdriet om het één of ander en het is hartverwarmend dat 'vreemden' via een blog zo met elkaar meeleven!!
Woensdag was een dag met een glanzend randje, ik ging op sjouw... met haar...koffie/thee drinken, bijkletsen en sfeer proeven bij de Potstal!

19 opmerkingen:

Colinda zei

Wat leuk zeg zo'n sjieke 3e dame erbij, heel mooi!

Groetjes en een fijn weekend,
Colinda

with love zei

Wat een prachtige dame! Een mooi stel zo bij elkaar zeg super!
Dat zal inderdaad een moeilijke dag geweest zijn dinsdag.
Gelukkig dat je woensdag een fijne dag gehad hebt al zal de vorige dag waarschijnlijk nog niet uit je gedachten geweest zijn!
Fijn weekend, lieve groet Erna

Claudia zei

Het wordt al een heel gezinnetje!

G-style zei

Heee, jij hebt de zus van onze Truus..........prachtig is ze !
Staat erg leuk daar met z'n drieën achter de stoel , mooie verzameling krijg je al.
Ik geloof direct dat je het heel gezellig had afgelopen woensdag , Lia lijkt me een gezellige meid en dat ben jij ook , neem daar nog een mooie winkel bij , dan kan dat al niet meer mislukken...........
fijn weekend, lieve groet van Gea.

kienkele zei

Wat een prachtig stel daar bij jou in de hoek van de kamer Corine! Het ziet er echt prachtig uit. En fijn dat je met Lia zo'n gezellige dag hebt gehad, hebben jullie nog lekker geshopt?
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

lia zei

Ja, met recht een mooi stel.
En bedankt voor de gezellige dag.

lieve groet Lia

Servies en Brocante zei

wauw wat een prachtdame! super leuk!

English style zei

Mooi is je dame, met "keu kontje"
leuk dat je bij de potstal bent geweest, daar ga ik eerdaags ook weer heen
gezellig dat je bij Lia op de koffie bent geweest
zo was het vervolg van de week weer wat fijner
fijn weekend gewenst
Groeten Yvon

It's me zei

Ja ik had het al vernomen...dacht al dat jullie zussen waren......heerlijk hoor zo'n dagje fijn even ontspannen en nergens aan denken......ik wens je een heerlijk weekend......liefs Ria...oja je pop is geweldig !! superrrr....

Irma zei

ohhhh wat mooi zo'n wespetaille is bij mij wel heeel lang geleden,een kilootje of wat;-))
liefs irma en een fijn weekend

La Maison en Wonderboom zei

Ze is prachtig.
En voor de rest ach, goede tijden slechte tijden.

Lieve groet
Hermine

Karin zei

Ik had in mijn mailbox al gezien dat je blij bent ;)

bijzonder-oud zei

Prachtig die dame met wespentaille, is ook nog een wens van mij, maar wat je zegt, wel graag een beetje betaalbaar :-).

groetjes en een fijn weekend,
Yolanda

almay`s home zei

Wat leuk die poppen in de kamer. Fijn dat het na je verdrietige dinsdag lekker kon bijkletsen met Lia! Veel sterkte en liefs!

Alma

Carina zei

Gefeliciteerd met je gewonnen G.A. bij Karin;
leuk die nieuwe dame met een queue de Paris, zoals de nogal uitstekende derriere heette, dames stopte een kussen onder hun kleding pfff wespentaille en een kussen meezeulen onvoorstelbaar geef mij maar een spijkerbroek.

Goed weekend. groetjes van Carina

Home and Lifestyle zei

Wat heb je toch een stel prachtige paspoppen, wat dat betreft is je man nog niet zo conservatief hi hi (zie je reactie op mijn post over klussen)...want dat krijg ik hier toch echt niet voor elkaar ha ha!

En je hebt de groeten van mij via Lia gekregen hè...hoorde ik! Dat had ik haar ook vooraf gevraagd! Nu denkt Lia dat ik op weervrouwtje Helga lijk ha ha...misschien wel wat het haar betreft, maar die dame is mooier dan ik ben hoor! Tenzij ik ook eerst geschminkt word ha ha...want dat is natuurlijk bij haar altijd wel het geval!

De wand is hier vandaag trouwens omgetoverd in Cape Cod Grey! Wel even wennen, maar we vinden het allemaal mooi! Het is alleen een stuk donkerder in de kamer, dus de wand aan de kant van de eethoek laten we toch voorlopig lekker wit!

Tjonge wat een verhaal...fijn weekend Corine!

Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Heerlijk stelletje zo.....
En wat hebben de dames gekocht.....?
Want dames samen in een winkel dat kan niet goedgaan.....
Fijn weekend
Liefs

Room Seventeen zei

Supermooi die oude paspoppen! Prachtig hoekje en wat een sfeervolle tinten.
Groetjes Hennie

Karin zei

Ik ben ook niet dol op shoppen, maar voor mijn gevoel moest ik toch echt wat nieuwe kleren hebben en dan is Maastricht erg leuk. Bij de outfit moet eigenlijk nog nieuwe laarzen, maar ik had geen zin meer ;-) Zaterdag ben ik vlakbij Groningen dus daar maar even kijken en dan kan ik er voorlopig wel weer tegenaan.
Groetjes en fijne avond Corine!