vrijdag 15 oktober 2010

gaaswerk en kussens

Jip is van de werkverschaffing...
Onze tuin is goed afgesloten(dachten wij), zodat onze honden Jip en Finn heerlijk vrij kunnen buiten spelen.
Maar Jip zag toch regelmatig kans om te ontsnappen, hoe wat en waar is ons nog steeds niet duidelijk, maar feit is dat ie telkens verdwenen was :(
Tijd voor actie dus!
Langs alle heggen hebben we nu gaas gezet, 60 cm hoog, dat moet toch voldoende zijn om een Jack Russell (die stiekum wel errug veel weg heeft van een teckel) binnen te houden..
Het idiote is dat Jip zelf genoot van onze uren klussen in de tuin en geen enkele poging deed er tussen uit te piepen, hij kéék zelfs niet als er op sommige momenten even een hek gewoon een tijdje open stond!
En dan hebben we ook nog Finn, deze pup is ondertussen al bijna 8 maanden, ook een heerlijk beest, maar zo onbenullig :))
In z'n enthousiasme buitelt hij tig keer per dag over onze voeten of hij springt boven op Jip als ie opeens bedenkt dat hij ook op het kussen wil liggen...
Dat kussen dat is wat, we (of eigenlijk hij) hebben er al 4 versleten! Hij sloopt ze..de rits kapot of gewoon een gat in de stof, maakt niet uit en als ie dan open is, dan zit er van dat heerlijk zachte vulsel in...
dát is toch fantastisch speelgoed??!!

30 opmerkingen:

Claudia zei

Wat een schatten!

Carla zei

Dat koppie van Jip.....da's toch goud waard....moet je hem zien...de onschuld zelve ((-;
Had je nou echt verwacht dat hij jullie zijn onsnap plekje ging laten zien??
Hij lijkt mischien stiekum op een teckel...hij is dus ook nog zo slim !!

En wat heeft Finn ook een lief snuitje!!
Hij vermaakt zich in ieder geval prima met zijn kussens ((-;

Hopen maar dat ze er nu niet meer uit kunnen hè!!

fijne dag...liefs Carla.

Colinda zei

Wat een heerlijk stel samen; ik hou wel van boefjes die dingen doen waarvan je altijd roept dat je dat noooooit goed gaat vinden en als ze het dan doen ... je gewoon met een dikke smile op je gezicht staat te kijken.

Maar hopen dat Jip nu niet meer kan ontsnappen en braaf in de tuin blijft!

Geniet van je doggies!

Groetjes,
Colinda

Collie-Collie zei

Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me... allemaal sneeuw in de woonkamer!!! en Fin die er tussendoor springt!!

Jip lijkt wel een beetje op een ruwharige teckel..... nu heb ik er verder geen barst verstand van, want ik vind het gewoon een schattig koppie, zo lekker eigenwijs... "Ik ontsnappen??? helemaal niet!!!"

Nou je bent wel stevig aan het werk gezet door Jip!!

Groetjes, Collie

Kom Achterom zei

hihihi ooh wat een pracht stel Meestal dan hé
hier met de twee grote grappenmakers is ontsnappen niet mogelijk maar tja het is weer mollentijd en dan zijn gaten van een meter heeeeel normaal! en kun je er direct een boom bij planten als we zouden willen hahaha
Nou die kussens krijgen dus nooit de kans voor een wasmachine beurt die worden gewoon voor je rauwdouwers vernieuwd.
fijn weekend
Yolanda

Carina zei

Wat een geweldig duo heb je daar; tja als de kussens sneuvelen dan moet je helaas ;-)) weer op zoek naar nieuwe.

Groetjes, goed weekend, Carina

De sfeer van Toen zei

Wat een prachtige foto`s! En een heerlijke koppies hebben ze. Je bent dus mooi aan het werk gezet :-)) en die onderste met dat kussen.. geweldig! Ik zie het zo voor mij hoe hij daar mee loopt te stoeien! Geniet ervan!

Groetjes van Petra

Home and Lifestyle zei

Wat een lekker stel...en die snoetjes! Ik ben benieuwd of Jip jullie de komende tijd nog met 'ontsnappingscreativiteit' gaat verrassen!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Oeps.....hahahah! wat een schatjes,.....maar zijn binnen je kussens wel veilig ????...fijn weekend meis liefs van mij....

Hannekie zei

wat een schatjes zijn het toch. die van mij is meer een slaaphond hahhah. echt een lui beest maar wel heel lief..ik krijg hem nooit zo mooi op de foto omdat ie altijd zjn koppie wegdraaid. die van jij staan er prchtig op hoor
gr hannie

Joan Ottevanger zei

Ze zijn wel erg schattig om te zien.Moest wel lachen om de onderste foto.Bracht een herinnering met zich mee.Mijn oudste dochter had een middag dutje gedaan maar het bleef wel erg stil daarna.Toen ik ging kijken vond ik haar temidden van een heleboel witte vlokken.Ze had namelijk de tas met papieren luirers gevonden.Dat was sneeuw zij ze.Alles zat er onder.Groetjes Joan.

Laura @ 52 FLEA zei

Jip and Finn are adorable! Thank you, Corine for sharing these charming pictures...you have given me a big smile :)

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een boefies, geweldig. Heerlijke foto's ook.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Bonjade zei

Nou moet het niet gekker worden bij je...
De winter heeft haar intrede gemaakt, het sneeuwt continu bij jullie;0)
Heerlijk die 2 deugnieten......
Fijn weekend
LIefs

gewoon gezellig zei

Och jee...wel een dure hobby hoor, kussens slopen!! Misschien een oude knuffel geven als "nieuw" sloopobject??
Onze Donna vind het ook heerlijk om ergens op te kauwen, die zit nu zo rond haar tandenwisseltijd (wat 'n woord haha).
Fijn weekend, Groetjes Hilde

Rozmeen zei

Wat een heerlijke stouterds..brengen wel een romantische sneeuwval in je tuin...

Je kan er misschien stiekem een beetje boos om worden als je straks de rommel opruimt maar kan me zo voorstellen dat als je ze zo ziet spelen en lol hebben dat je een glimlach op je gezicht krijgt en denkt ach..

liefs en fijn weekend,
Rozmeen

lia zei

Leuk stel samen, och en dan kun je toch niet boos worden als hij je met dat scheve koppie aan kijkt.

fijn weekend
liefs Lia

Karin zei

Nou dacht ik toch ook echt dat het een teckel was, maar ja ik heb dan ook totaal geen verstand van hondenmerken. Bij boxer herder en poedel houd het wel zo'n beetje op.
Foei Fin, dat mag niet! ;)

faire un songe zei

Wat een geweldige schatjes....

kienkele zei

Oooh Corine, wat zijn ze leuk!!!!! En tja, het is moeilijk boos worden als die lieve koppies zo naar je kijken. Vertederend!
Heel fijn weekend, lieve groet, Tineke

Ambiente nostalgia zei

Wat zijn ze toch leuk die jack russels met hun sprekende oogjes. Ze kunnen wel kattekwaad uithalen, maar toch ze blijven schattig.

Groetjes Dorine

Servies en Brocante zei

ohhh wat een geweldige beesten, hier zijn al hele discussies aan de gang als we eenmaal meer tijd en een groter huis hebben wat voor beestje hier komt..ik vind ze leeeuk!
En die namen, daar houd ik van kort maar krachtig..
Fijn weekend!!

Haikey zei

Wat een lief stel zo samen.

Heerlijke hondjes ;-)

groetjes, Haikey

Wondelgijn zei

O, o.... Jip lijkt op Teun! (die overigens wel een ruwharige teckel is!) Ik heb onze nieuwe tuin al 3 x afgezet met gaas voor hem! Ik denk dat ik er nu maar eens zwakstroom op zet... Hahahaha Hij leert het echt nooit!

Marieke Reintjes zei

Hoi Corine,
Geweldig die foto`s....
Je had trouwens ook de muur geweldig geschilderd, heb zelf de persian grey van painting the past, komt mooi op de muur...
Blijf je volgen.
Fijn weekend, groetjes Marieke

G-style zei

Hallo Corine,
eindelijk weer even een berichtje van mij , heb vandaag even lekker kunnen ontspannen terwijl we op brocante pad waren en dan tank ik direct weer bij merk ik.......
Wat is je muur prachtig geworden , echt super !!!
Heel andere uitstraling heeft je kamer nu , veel warmer en je meubels komen ook heel anders uit , ben je vast zelf ook erg blij mee.

Je hondjes zijn erg lief zo op de foto , tja werk heb je er altijd van he , zolang ze maar aandacht krijgen niet natuurlijk maar net als met kleine kinderen kun je ze geen tel alleen laten , dan gaan ze gekkigheid uithalen......
fijne week alvast , lieve groet Gea

Alette zei

Oh geweldig die vulling, dat gebeurd hier ook regelmatig. WE hebben een duitse staande, een golden retriever en een teckel. Die kunnen wat vernielen met z´n drietjes hahaha Boeven zijn het

gr Alette
www.letje.web-log.nl

jose zei

Ik ben helemaal weg van je hondjes.
Onze hond Roef (langharige witte herder) vindt het ook heerlijk om in de tuin te "helpen".

gr. Jose

Kaatje zei

Ben benieuwd of het helpt. Ik heb laatst zo'n echte "houdini" te logeren gehad. opeens was hij weg, zat gelukkig bij zijn baasje voor de deur een paar huizen verder....
Juul van mij is meer een plakker. Als pup had ze een kattebelletje om omdat ik anders bovenop haar stond. Dat doet ze nu nog wel eens...
laat je het nog weten?

Meyser zei

Die van ons vindt dat ook zo heerlijk. Zelfs het meest stevige kussen in haar bench, daar knaagt ze de hoekjes af tot ze aan dat vulsel kan. Ritsen zijn gefabriceerd met als enig doel ze volledig aan frut te bijten. Nieuwe knuffels zijn pas leuk als ze gesloopt zijn. Het is steeds een hele uitdaging om iets te vinden dat langer dan een week meegaat.
Van de meubels en onze eigen spullen blijft ze wel af, alsof ze precies weet waar ze mee mag dollen en waarmee niet. En bovendien kan je er toch niet eens echt boos op zijn. Zie hun snoetjes toch! :)